1.9 TDI PD vs 1.8 T
Amandoua sunt motorizari reusite,amandoua sunt cautate, dar care ii mai usor de tinut pe langa casa ? :)
Era sa uit,nu transformati topicul asta in benzina vs diesel,doar vreau sa aud niste pareri a celor care au avut sau au ocazie sa cunoasca ambele motorizari. |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
parerea mea e ca nu au nimic in comun, oricum ai da-o tot la diesel VS benzina se ajunge. niciodata un diesel normal 1.5-2-2.5l nu o sa poata sta langa un T indifereant ca e 1.2, 1.8, 2.0. chiar si resoftat tdi nu se va apropia de T, luati numai exemplul lui renault 5gt turbo care e "antic si de demult" dar care la 850kg facea suta in 7.1 deci langa casa ar fi de tinut TDi pt mers cu el zi de zi sau 1.8 daca ai bani de benzina |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
Sa nu uitam,ca dieselul are in general multi kilometri,greu gasesti unul care n-a fost "muncit" si care intradevar isi merita banii. |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
pe langa casa omului e bun tdi-ul :)))
daca nu te deranjeaza sunetul tdi-ului si nu ai aspiratii peste 150 cai atunci tdi-ul e alegerea buna pt tine . daca vrei un motor sa-l modifici , curse , nebunii atunci ia-ti un 1.8t20v eu am ales tdi-ul . masina o folosesc zi de zi . consuma putin , ma descurc cu ea prin trafic ( nu ma face de rusine ) :)) ps: am 218k km si merge impecabil |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
O vreme m-am axat pe 1.7 si 1.9 CDTI de la Opel,dar majoritatea au volanta cu masa dubla si pe langa pretul urias,mai pica si des dracia. Eu tot spre 1.9 tdi trag acum,dar toate-s euro 3 si costa o caruta de bani inmatricularea. |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
o comparatie cat se poate de imposibila, mos vs adolescent pe energizante. daca vrei doar sa te deplasezi de la A la B ieftin ia tdi-ul, daca vrei senzatii tari din 1964 ia 1.8-ul. piesele sunt asemanatoare ca si pret, difera doar consumul si puterea. eu unul as alege fara sa stau pe ganduri benzina, oricat de mult ar consuma, macar are un motiv sa consume, it goes like stink!
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
In general un Diesel e "calarit",iar piesele is mai scumpe ca la o benzinara (injectoare,turbina,pompa de injectie) Cat despre putere,din cate stiu pe g4 este o motorizare de 150 de cai diesel,iar la astra h la fel,dar pe mine nu ma intereseaza cati cai are,ma intereseaza doar raportul intretinere consum. |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
sa-ti zic un secret :)))
la vag nu e doar pd . mai sunt si motoare cu pompa rotativa gen 1.9tdi 110cai cum am eu pe masina . la astea intretinerea e mai ieftina . de exemplu capurile injectoare sunt 100euro toate 4 pe cand la pd un singur injector e 300-400euro . motoarele astea sunt mai putin pretentioase la motorina , uleiul e mai ieftin fata de cel pt pd . volanta/discul ambreaj nu e mai scump ca la 1.8turbo ( chiar mai ieftin ) existand posibilitatea sa pui volanta de g60 si disc de vr6 . motorul asta de 110cai e pus pe golf4 si pe leon pana prin 2005 . |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
se referea la seat leon pana in 2005
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Din start de spus, 1,9TDI AHF(110CP) a fost pus pe Golf doar pana in anul 2000;
Comparatia facuta de tine Opel vs VW e aiurea...si la VW dieselurile au volanta bimasa(ceea ce oricum nu vad ce ar conta). iar comparatia motoarelor e la fel putin ciudata...eu zic sa iti iei un tdi, daca asta va fi prima masina...sigur vor apare probleme financiare...vei fi de N ori pe rezerva cu TDI...gandeste-te ca in momentul ala stateai de mult cu benzina... |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
eu zic sa nu te mai uiti la desene ca iti polueaza mintea aia care si asa e obosita .
motoarele de 90 respectiv 110 cai au fost puse pe masini din gama vag pana in 2005 . |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
Dar masinile pe benzina is mai putin forjate,nu toate,dar gasesti mai usor masini super ok spre deosebire de diesel. Quote:
Era sa uit,1.7 cdti de 80 de cai,n-are volanta cu masa dubla :D |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
da care ii ideea cu volanta cu masa dubla?
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
dar ce face o volanta cu masa dubla ca producatoru nu de idiot o pune acolo!
desigur daca e asa cum ai zis tu daca se strica repede o fi pus-o din considerente financiare. |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
asta cu "se strica repede" e o chestie relativa . depinde f mult si de chestia organica din spatele volanului . nu numai de fier . ai citit si tu pe forum sau ai auzit de nu stiu unde ca e naspa cu volanda bimasica si gata . e de rau .
daca se strica ,aia dual mass faci upgrade la o volanta single mass si gata :lol: majoritatea dieselurilor mai noi de 4-5 ani au volanta dual mass . ( ford , vw , renault , opel , etc ) daca vrei costuri mici la intretinere , iti iei motor de generatie mai veche . vrei masina noua , dai mai multi bani in caz ca pica ceva . cam asa sta treaba . |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
nu , la lord wader .
@ mihai daca esti asa de convins inseamna ca stii tu mai bine ce si cum . nu isi mai au rost recomandarile noastre :) |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
salut. am condus si tdi cu pompa clasica si tdi Pd si motorul 1.8 de 180cai. daca vrei sa scoti timpi buni, ia-ti motorul 1.8t care este foarte legat si il poti duce f usor peste 230caluti+++. daca vrei sa ai un consum foarte bun, cumpara-ti tdi. nu conteaza ca e tdi pompa clasica de 90 cai sau tdi arl de 150 cai, consumul este punctul forte. 1.8 turbo iti papa oras intre 10-17 % in functie de stilul de condus. la drum consumul variaza(eu am scos bucuresti-brasov 5,4 cel mai putin). daca vrei si performanta si consum, iti recomand 1.9tdi pd arl de 150 cai. poti atinge 100 in 9.0secunde stock. daca faci si o resoftare ajungi la performantele unui 1.8t benzina stock.
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Daca nu esti liniutar de profesie, clar TDI, adevarul si viata. De la 131 de cai in sus e parfum. E decent si ala de 116 cai, o placere de condus la drum intins, consum infim si in oras si in exterior. Evident, esential e sa fie in stare buna, sa nu il iei cazut in nas sa te apuci sa schimbi pe la el chestii ca e cam costisitor. Evident ca dieselurile au cam de 2 ori mai mult km decat benzinarele din motive lesne de inteles.
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
@Daca as lua un 1.8 T, nu l-as lua pentru liniute,cel putin nu acum,l-as lua pentru viitor,pretul mic al taxei in comparatie cu un golf 4 diesel (majoritatea E3). |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
TDI in viata de zi cu zi,dar sa stii sa il exploatezi si sa nu mergi subturat..(mai ales la PD,eu am cu pompa clasica)
1.8T =senzatii ceva mai aparte:D desi nici un PD 130/150 cu un chip nu s-ar face vreodata de ras... |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
daca te referi strict la motoarele din titlu si punem in balanta costuri intrtinere/exploatare excluzand satisfactia condusului (e subiectiva !) eu vad cam asa lucrurile: mergi sub sau max 20k km pe an, se preteaza o benzina, daca sari peste 25k km pe an, dute sigur pe disel...
intre 20 si 25k km sunt indecis, liberul arbitru....:-) |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
ps: nu pica asa des pe cat se zice, moartea lor e demarajul violent la turatii joase, sau un/o sofer/ita care foloseste abreajul pe post de acceleratie :-), sau o cedare de material... etc pica frate asta e, si mecanicii tre sa manace :-) |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Iei 1.8T, il pui pe GPL si rezolvi toate problemele: costa putin carburantul, trage aproape la fel de bine ca pe benzina, inmatricularea e ieftina.
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
da. doar ca daca ii pui gpl nu esti cu nimic mai presus decat unul care ia diesel. 1.8t e pentru cineva care isi doreste un pic de rafinament si de confort, cu alte cuvinte cineva care se respecta.
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Corect, e ca si cum mi-as lua eu jacuzzi, pe cel mai scump si mai deosebit si apoi as astupa o parte din gauri ca sa nu mai consum asa de multa apa :D
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Eu am 1.8T si am stat pe langa destule TDI-uri si am condus cam toate care le vedem des pe strazi, nu am nimic cu ele sunt bune, dar daca iti place un motor pentru ce iti poate oferi ia benzina, dai putin mai mult la combustibil, dar credema este o placere. Eu am chiar prima generatie AEB 150 cai, dar este o bijuterie motorul trage ca nebunul sau la mers incet iti merge toata ziua la 2000 de ture (cuplu maxim e la 1750 ture si tine pana la 4600) la consum toate tdi-urile il fac dar la fuga nici unul (passat softat la vreo 170+ nu s-a putut tine dupa mine pe autostrada ;) )
Depinde ce vrei eu cand am luat-o mi-au zis toti consuma ca o nebuna si e destul de adevarat, dar am luat-o ca nu m-a interesat consumul am vrut o masina cu un motor care sa ma faca sa zambesc si am facut alegerea perfecta pentru posibilitatile actuale. Deci om de zi cu zi ia tdi-u, pasionat de masini si motoare (adica motoru masini nu motociclete) ia 1.8T si te vei indragosti. |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
deci......daca ai de mers drumuri mai lungi......nu doar servici-acasa i-ati TDI......dieserule sunt mai durabile.....fata de benzina....de ex. eu am un golf 4 TDI PD 116 CP....330.000km....si nu am avut nici o problema cu el înafara de consumabile........:-).....benzina...e buna si ea......dar totusi consumul nu e punctul ei forte....iar daca te tine buzunarul......sa alimentezi o benzinara.....i-ati benzinara :lol:
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
eu am un passat cu motor de 110 cai cum s-a mentionat mai sus; vreau sa zic ca nu am absolut nimic de comentat impotriva lui.nustiu exact in cat prinde 100/h pt ca nu stiu cum sa fac asta, daca aveti sugestii cum as putea verifica va ascult, iar viteza maxima pe autostrada a fost de 210 km/h ceea ce pt 110 cai si 235 nw/m cred ca e f ok:) consumu mediu 5% la mers normal..la cum merg eu ia cam 5,5 - 5,7 .. (nu scoate fum, nu troncane, sunetul motorului e foarte ok)
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Stiu pe cineva cu o Octavia 1.8 T care consuma de rupe incat si-a montat saraul instalatie pe gpl si acum tot are erori prin bord ca este gandit sa mearga pe benzina si nu pe gaz.
Conduc un pd de 1.9 si ador sunetul pe care il scoate motorul si ca la 2000 de ture am o viteza extrem de confortabila si placuta. Cu vechea masina pe benzina de 1.6, 105 cp aveam aceeasi viteza unde pe la 3000 de ture, motorul era mult mai galagios, mergeam mult mai des la peco, iar cu motorul rece mergea putin asa in suturi, ca deh asa face benzina pana se incalzeste putin motorul. So, buy tdi and enjoy life day by day. |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
pai depinde ce instalatie de GPL si-a montat ca asa stiu si eu pe un tip cu un Logan 1.6 pe GPL si nu are probleme cu el...
ON:PDul este foarte confortabil de exploatat in oras,deoarece are forta bruta de la turatii mici.AS dori sa conduc un 1.8 T sa vad care este mai "util"... |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
Alte afirmatii amuzante - motorul pe benzina era mai galagios, motorul pe benzina merge in suturi cand e rece, etc. Tu macar ai dat preview post sa vezi daca are vreo logica ce ai postat ? |
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
eu am un prieten cu o octavia rs, 1.8 care la drum intins la 95 la ora cu pilot automat consuma 5.1.eram cu el in masina.chiar nu consider a fi un consum exagerat pentru motorul ala si greutatea masinii:lol:.da daca o ti tot peste 3000 de ture cred si io ca porti cisterna dupa tine.:twisted:
|
All times are GMT +2. The time now is 21:25. |
- Copyright 2024 4Tuning