![]() |
Re: Desene
posteaza desene facute cu mana ta sau lasa-ne/lasa-te
|
Ok
1 Attachment(s)
Fie,iata un Caddy!
|
Re: Desene
Are final deschis sau ii atat de lunga incat n-o incaput in pagina? :lol:
|
Re: Desene
ATAT MI-A PERMIS FOAIA!
|
Re: Desene
1 Attachment(s)
daca tot iti place sa faci vexel ai timp si rabdare de ce nu folosesti photoshop-ul ?!?!...''de ce dom'le ,de ce?''...''de lene...''
|
Re: Ok
Quote:
|
Re: Desene
Sa fim seriosi, daca era indigo macar era corect realizata :):D
|
| All times are GMT +2. The time now is 06:14. |
- Copyright 2026 4Tuning