Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Talcioc (https://forum.4tuning.ro/79-talcioc.html)
-   -   Nokia E52 + altele pe Iphone 3GS (https://forum.4tuning.ro/79-talcioc/207550-nokia-e52-altele-iphone-3gs.html)

Eskilsson 17-10-10 16:23

Re: Nokia E52 + altele pe Iphone 3GS
 
sus cu ele....in afara de telefon, celelalte se pot vinde si separat

Eskilsson 23-10-10 12:02

Re: Nokia E52 + altele pe Iphone 3GS
 
sus cu ele....in afara de telefon, celelalte se pot vinde si separat

Eskilsson 25-10-10 20:12

Re: Nokia E52 + altele pe Iphone 3GS
 
sus cu ele....in afara de telefon, celelalte se pot vinde si separat

Eskilsson 28-10-10 22:05

Re: Nokia E52 + altele pe Iphone 3GS
 
sus cu ele....in afara de telefon, celelalte se pot vinde si separat

Eskilsson 02-11-10 20:30

Re: Nokia E52 + altele pe Iphone 3GS
 
sus cu ele....in afara de telefon, celelalte se pot vinde si separat

Eskilsson 06-11-10 16:39

Re: Nokia E52 + altele pe Iphone 3GS
 
sus cu ele....in afara de telefon, celelalte se pot vinde si separat
astept oferte(NU la telefon)!!!

Eskilsson 11-11-10 22:40

Re: Nokia E52 + altele pe Iphone 3GS
 
sus cu ele....in afara de telefon, celelalte se pot vinde si separat
astept oferte(NU la telefon)!!!

Eskilsson 18-11-10 22:21

Re: Nokia E52 + altele pe Iphone 3GS
 
sus cu ele....in afara de telefon, celelalte se pot vinde si separat
astept oferte(NU la telefon)!!!

Eskilsson 21-11-10 21:41

Re: Nokia E52 + altele pe Iphone 3GS
 
sus cu ele....in afara de telefon, celelalte se pot vinde si separat
astept oferte(NU la telefon)!!!

Eskilsson 29-11-10 20:11

Re: Nokia E52 + altele pe Iphone 3GS
 
sus cu ele....in afara de telefon (E52), celelalte se pot vinde si separat


mai apare pe langa celelalte si un lg kf600 venus (pret pt vanzare 200 ron) - am la el incarcatos si husa...stare...7/10....

Eskilsson 01-12-10 21:40

Re: Nokia E52 + altele pe Iphone 3GS
 
sus cu ele....in afara de telefon (E52), celelalte se pot vinde si separat


mai apare pe langa celelalte si un lg kf600 venus (pret pt vanzare 200 ron) - am la el incarcator si husa...stare...7/10....


All times are GMT +2. The time now is 20:22.

- Copyright 2026 4Tuning