![]() |
Re: Masinile voastre desenate de noi
1 Attachment(s)
Am terminat fata desi nu arata destul de bine dar ca sa-ti faci o idee cred ca e bine.......
|
1 Attachment(s)
Si acum......spatele......:D
|
3 Attachment(s)
sa vad ce puteti face din masina mea .......
|
uite 2 exemple de la mine... facute mai demult ... intre timp proprietarul a facut zob peugeotul deci nu va apuk niciodata sa arate asa :D
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...6&d=1164131209 https://forum.4tuning.ro/attachment.p...10&d=117354176 |
3 Attachment(s)
pentru un gigantozaur??? se poate ceva subtil....dar frumos
|
Quote:
|
Quote:
e de la pagina 34 ptr ace axel...si ptr orice "doritor" puteti face inca cateva schite,fata spate a acestei masini,sa se pastreze linia care e acolo e mult prea reusit si as vrea sa vad niste idei ca ma bate gandu l......ma mai gandesc |
5 Attachment(s)
Se ocupa cineva si de masina mea?
|
Quote:
|
1 Attachment(s)
Quote:
|
1 Attachment(s)
Quote:
la dacia aia sport |
De a3 n`are nimeni chef? :)
|
eu sunt km singurul prezent la datorie ... dar am altele de care tre sa ma ocup si pt mine ... am vrut sa refac dacia aia ... dar nam avut timp ... o sa vdm ... bafta ;)
|
2 Attachment(s)
care aveti timp va rog sami faceti si mie masina asta e a lu varumiu si ma rugat so postez
|
1 Attachment(s)
Salut da la masina mea nimeni nimik ?????????????
|
1 Attachment(s)
Salut baieti!
Rog frumos pe careva sa faca si masina mea, daca vrea poate sa`i bage un tuning si sa`i skimbe jentile :wink: , la numar sa scrie LET :) Va Multumesc si astept raspunsuri! |
Sal as dory si eu sa imi desenezi un fiat bacheta tunat la extrem daka se poate ,nu am poza inca la masina
|
baiatu cu barchetta . te intereseaza si posibilitatea de a se realiza proiectu si in realitate ....sau vrei asa sa vezi kam kum ar arata ?
|
As dori sa vad cam cum ar arata!!
Sal:D |
aha ok ai k incerk sa imi fac timp si sa ma apuc yo de ea ................
|
ok Ms ,Fac O bere:D
|
Quote:
|
fara acoperis !!
ms |
3 Attachment(s)
vreau si eo....:???: ....dk aveti timp si kef bineinteles.....
|
Quote:
|
Quote:
|
nu se ocupa nimeni si de golfu` meu? :(
|
1 Attachment(s)
ok uite ce frate yo am facuto pasta la scoala .in ore ........asa k nu te lua neaparat dupa realizare ,,,,,si scuze de poza .tio pun curand si scanata .............Ptr baiatu cu barchetta .........scuze de calitate ....da makar k idee ,,,,,k,
|
Quote:
|
nu axel e barchetta .a fost un baiat mai devreme care a cerut un barchetta extrem .si te rog nu te lua asa urat de desen k tiam spus e facut repede k e greu si cu timpu ....si se apropiau cursele numai la desen nu ma gandeam ....da am incercat ............macar k idee yo zic k ar merge ....
|
Sall lume ma primiti si pe mine printre voii ?
Am dat si eu de forumuu asta acum cand cautam ceva si m-a interesat ca de stiu si eu sa desenez da nu asa ca uni dintre voi!!! vad ca munciti din greu aici cu desenatul chiar va pricepetii baravoo meritati toate aplauzele. Eu nu am incercat chesti asta cu luatul masinei normale si sa o tunez virtual da e marfa ideea insa am facut ceva masini tunate din cap poate va dau cateva poze sa vedeti si voii !!! :D |
A si am si eu o intrebare cam stanjenitoare poate cineva sa imi explice cum pun si eu o poza pe forum plisss
|
2 Attachment(s)
care se baga si la sheru' meu....niste aripi deportate gen golf 1 gti,niste jante,vedeti voi...fara spoilere si praguri:oops: ....multumesc mult;)
|
vlad vsv imi explici si mie cum bag si eu poze pe aici ?
|
|
................................
|
inainte de toate ar trebui sa treci si tu pe aici>>> https://forum.4tuning.ro/29-coltul-incepatorului/11124-instructiuni-utilizare-forumului.html <<<<...daca ar face toata lumea asa ar fi bine ..informare placuta
|
1 Attachment(s)
proooooooooooooobbbbbbbbbaa
|
2 Attachment(s)
mersiii mosule mult de tot ramn datorrr!!! a si daca va mirati ca ati mai vazut pozele aste ei bine astea nu sunt din capul meu da vi le arat maine camd le fac poze
|
loganu cu domnisoara ii geamograf clar...asai?
|
| All times are GMT +2. The time now is 07:15. |
- Copyright 2026 4Tuning