![]() |
Re:
Quote:
|
Am fumat si eu un timp (cateva luni) dar m-am lasat si cred ca am facut destul de bine.
|
Horatiu bafta in continuare :)
|
Mersi frate!
|
\\('_') Si io nefumator :D
De fapt am o gramada de prieteni fumatori in jurul meu (unora am incercat sa le zic sa nu mai fumeze , pe unul aproape ca l-am convins dar...deh asta e :? ) si nush cum de nu m-am luat si io de la ei. |
bine k nu fumezi... tine-o tot asa... :wink:
ps... zici k facem campanie impotriva fumatului :lol: :lol: |
Nici tu nu fumezi Eryka?
|
... n-ai citit mai sus?? fumez... la greu inca :lol:
|
din pakate.... :( cred k sunt cel mai afumat de pe aici...
sper sa ma las... :( |
SpeedeR: stai calm ca acum am rupt cateva narghilele cu Gabi :)
|
Mult mai sanatoasa narghileaua decat tigarea... dak s-ar gasi la tate colturile nargilele.. numai deaia as fuma..
BTW... ce draq nu m-oi fi lasa eu de tigari.... 3 luni si m-am apucat din nou.... :cry: |
Bishop stiu dar am fumat mult prea mult
|
e deja enervant... ca... ai40 de mii, si vrei un suc... dar cand vezi tigarile acolo si stii ca numai ai alti bani ptr ele.... mie chiar mi s-a intamplat odata... in magazin , m-am dus sa-mi iau un suc ... si mi-am luat tigari... a fost o chestie de fractiune de secunda.. am vrut sa zic pepsi la 2 l. am zis marlboro lights lung :( ...
|
Asta e un fel de \"Urmeaza-ti setea! Bea Malboro!\"... :roll:
|
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
cu tigarile e nasol k te cureti repede :shock: trebuie sa ma las!!! :D ma ajuta cineva?! 8) |
| All times are GMT +2. The time now is 16:06. |
- Copyright 2026 4Tuning