Mitsubishi Pajero 2.5 TD, din `85 mixat cu `83. Se tine bine pentru varsta lui, proaspat vopsit in primavara, si mai proaspat zgariat si indoit acu o luna.
Putere 95 Cp, vreo 2xx NM.
O lista cu modificari:
-Body Lift 6 cm.
-Gume 31/10.5/15 copie de BFG A/T
-Troliu fata T-Max EW 9500
-Tapiserie imitatie piele neagra la interior
-Scaun sofer pe perna de aer (Ca la camioane)... Foarte comfortabil in teren de altfel...
-Scoasa bara stabilizatoare fata
-Renuntat la bancheta spate si pus 2 scaune ca cele de pe fata
-Bara spate custom, Home-Made din teava cu perete gros de gaz
-Bara fata + Bullbar tot custom, Home-Made din teava
-Scut fata din otel de 3 mm si cu structura metalica pe interior.
-Alte blindaje pe sub masina.
-Pain-job Airbrush capota si husa rezerva.
-Si multe alte maruntisuri si nimicuri care fac viata mai placuta...
-Later edit: M-i s-a cerut sa dezvalui si viitoarele modificari... si de unde aveam statia CB la Iasi
Statie CB imprumutata de la Mishu EBO(x).
---Modif. pe viitorul apropiat(in primavara-vara):
-Schimbat punti fata si spate cu punti rigide de nissan.
-Schimbat suspensie pe arcuri elicoidale
-Schimbat rapoartele-n grupuri
-Gume M/T profil Simex, marime 33/12.5/R15 (315/75/R15...cu tot cu profil: 325/80/R15)
-Flanse 80mm/ax
-Terratrip
-Garmin
-Centuri in 4 pct
-RollCage intern si protectie exerna aripi fata(bullbar->praguri)
-Proiectoare sa se faca ziua
Participare la cel putin 2 concursuri la Trial+Open(din care unul la BucovinaOffRoad)
P.S.: Pozele-s din vara.