Ca idee, intrebam mai sus despre calitatea serviciilor prestate de S.C GALVAN ALCO S.R.L. I-am vizitat si ma declar super incantat de lucrarile oamenilor si de preturile practicate. Am zincat galben cam toate suruburile si maruntisurile de pe un motor de 5 Alpine (suruburi si cleme capac culbutori, suruburi suporti motor, suruburi alternator, suruburi si distantiere fulii, suruburi pompa apa, surub suport joja ulei, surub suport delco) si am platit 10 lei. Ce mi se pare cu adevarat tare este ca oamenii fac si cromari in baie de 150 cm lungime - asta insemnand ca se pot face si bare - de Dacia cel putin se poate sigur
. Deci daca aveti de facut acoperiri galvanice apelati cu incredere.
@Laptiucu: Exista si posibilitatea aplicarii unui strat de lac (mat sau lucios) peste piesa vopsita electrostatic. Se poate face tot la Varas. As recomanda si aceasta operatiune avand in vedere faptul ca jantele sunt piese expuse la intemperii si mizerie iar vopseaua aplicata in camp nu poate fi polishata periodic ca si aia data la pistol.
L.E: Pun niste poze cu diverse piese sablate cu alice (aprinderea), bicarbonat (carburatorul) si sticla pisata (pompa de apa). Pentru piese mici unde conteaza fiecare detaliu recomand sticla pisata, bicarbonatul neavand o putere de decapare la fel de mare. Rezultatul sablatului fin se poate observa cel mai bine dupa aplicarea unui strat de lac - din nou, cazul pompei de apa. In cazul jantelor in schimb recomand alicele metalice, atat din considerente de cost cat si pentru ca trebuie inlaturate straturile vechi de vopsea, smoala, rugina.