Si regulamentul de la liniutze
CONDITII DE PARTICIPARE:
- posesor permis de conducere sau dovada valabila in original, categoria B.
- certificatul de inmatriculare al autoturismului in original (inspectia tehnica periodica la zi).
-asiguare RCA valabila
- completarea si semnarea fisei de inscriere (nu completati date false, in caz contrar, veti fi eliminati din concurs, fara returnarea taxei de participare).!!!
!NOTA!
AUTOTURISMELE DE TIP HOME-MADE SUNT ACCEPTATE IN COMPETITIE, IN URMA VERIFICARILOR TEHNICE DE RIGOARE.
REGULAMENT DE CONCURS
Concursul de accelerare - viteza se desfasoara pe distanta de 400m. Pornesc cate doua masini in paralel, cu startul de pe loc si sosirea in lansare.
Concursul de calificari - cel mai bun timp din 3 ture inclusiv timpii de reactie
Concursul va fi de tip piramidal cu cei mai buni 8 timpi inclusiv timpii de reactie din fiecare grupa sau cei mai buni 16 timp daca numarul de masini inscrise depaseste 30 masini
timp 1 - timp 8 (a)
timp 2 - timp 7 (b) cistigator a - cistigator d
.................................................. ..............................finala mare
.................................................. ....................finala mica
timp 3 - timp 6 (c) cistigator b - cistigator c
timp 4 - timp 5 (d)
GRUPE PARTICIPARE
A1 AUTO intre 0 - 75 CP
A2 AUTO intre 75 - 100 CP
A3 AUTO intre 101 - 130 CP
A4 AUTO intre 131 - 165 CP
A5 AUTO intre 166 - 200 CP
A6 AUTO intre 201 - 250 CP
A7 AUTO intre 256 - 300 CP
A8 AUTO peste 300 CP
!!! REGULI DE INCADRARE IN GRUPE (CLASE).
Pentru stabilirea grupelor se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore, cum ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe, rezultand astfel un motor de alt tip, se aplica coeficientul respectiv si se reincadreaza noul motor.
Exemple de mod de calcul :
Pt montare suplimentara de turbo:
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compressor:
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa
Pentru nitro, nos:
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari se ia in calcul coeficientul mai mare
Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite, nu poate determina in mod direct clasa, aceasta fiind determinata de configuratia generala, nu doar de seria blocului motor.
Pentru schimbat chiulasa:
Motor Opel 115cp 8valve - se schimba chiulasa, se monteaza de 16v, rezulta motor de 136 sau 150cp
Motor Vw 1,8 90cp 8valve – se schimba chiulasa, se monteaza de 16v, rezulta motor de 130cp.
Daca apar cazuri speciale, organizatorul poate intruni o Comisie Tehnica, comisie abilitata sa dea derogari in ceea ce priveste clasa de participare.
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)
Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15
!!! IMPORTANT !!!
SISTEM DE CRONOMETRARE
-alinierea la start se face pe baza fotocelulelor si indicatoarelor din semafor
-semaforul va fi galben-galben-verde
-fiecare participant va primi dupa fiecare cursa o fisa cu timpii obtinuti
PREMII
150 EURO -PT FIECARE CISTIGATOR DE GRUPA
TAXA DE PARTICIPARE
40 RON
ALTELE
- in parcul auto si in timpul cursei este interzis accesul oricarei persoane in afara se sofer(va avea bratara cu culoarea specifica pentru participant curse)
-pentru accesul echipei de service daca e cazul este nevoie de acceptul organizatorilor
-este permisa udarea pistei pentru incalzirea cauciucurilor
-pentru 2 starturi furate in timpul cursei concurentul va fi descalificat
-este permisa folosirea oricarui tip de cauciuc
-pentru abatari grave de conduita participantii pot fi exclusi(drift in loc nepermis,burn-out in loc nepermis,atitudine irascibila fata de organizatori,etc)
-concurentului care se afla sub influenta bauturilor alcoolice si/sau substantelor psihotrope ii este STRICT INTERZISA participarea in competitie.