Bugatti Type 51 din 1931, recarosat in 1937 de catre Carrosserie Louis Dubos
Motor: 8 cilindri in linie, 2262cc (60x100mm), chiulasa fixa, palierele arborelui cotit si ale bielelor cu rulmenti, 2 supape/cilindru, DOHC, compresor mecanic Roots, carburator Zenith, aprindere prin magnetou
135 CP la 5500rpm la origine, putea fi dus la 160-180 CP in versiunile de curse. Restaurat si alimentat cu carburant modern produce cam 185 CP
Ambreiaj multi-disc in ulei, ca la motocicletele moderne
Cutie manuala in 4 trepte nesincronizate
Frane cu tamburi de 330mm actionate mecanic
Punti rigide fata si spate, arcuri lamelare
Greutate: ~750kg cu caroserie monopost, probabil putin sub 1000kg in versiunea de fata
Viteza maxima: ~225 km/h
Caroseria o reproduce pe aceea a modelului Bugatti Atlantic la scara mai mica
Interiorul este lucrat integral in piele
~Nautilus