Am intrat in familia Volkswagen in urma cu aproape 5 anii , primul meu Vw fiind un GOLF 3 Variant 1,8i urmand tot un GOLF 3 Variant dar de data asta un TDI. Pe sfarsitul veri trecute am luat hotarerea de a schimba Mk3-ul cu o generatie VW mai noua (GOLF sau Passat , de preferat GOLF) , astfel peste 2 lunii de zile in ciuda cautarilor "masinii perfecte" prin tara si Germania lam gasit si cumparat. La o saptamana dupa ce lam cumparat masina a devenit din nou de vanzare , varnd sal inlocuiesc cu un Golf de 116 cp , al meu fiind ALH,si totusi am renuntat la vanzarea acestuia. Si totusi nu imi placea felul in care arta ... "stock" ... . Prima inbunatatire pe care iam facuta a fost vopsirea bandaurilor din bara in culoarea caroseriei,pe urma o grila radiator fara emblema,faruri Angel Eys , si stopuri HELLA (pe care ultorior leam inlocuit din nou cu cele Stock). Felul in care arta masina dupa montarea acestor piese de efect , era super dar era prea sus...astfel incat dupa o saptamana mia sosit si suspensia acasa , masina a coborat doar 3 cm inloc de 5 - 5,5 cm cat trebuia sa coboare,dar datorita jantelor de tabla dotate cu pneuri cu talon de 65 nu a coborat mai mult. Pasionat de Old School iam pus si un carlig ... totul era demential...lipseau doar jantele din peisaj. Masina afost incaltata tot cu jante OEM R15 , dar de aliaj,6J :P . Etrierele au fost vopsite rosii , rosu inchis sa trag putin spre visiniu,si un set de semnalizatore de Audi A4 B7. Pe viitor masina va primi un capac motor imitatie carbon , geamuri fumuri , faruri cu fond negru , si probabil si un soft by REVO. (Voi reveni cu poze
)