Un model special construit numai în anii 1953-1954 pentru a marca împlinirea a 50 de ani de existenţă a mărcii Buick, a fost construit practic manual, în numai 1690 de exemplare, numele fiecărui proprietar iniţial fiind inscripţionat pe emblema din centrul volanului. Era cea mai bine echipată maşină americană a momentului, având asistare hidraulică sau electrică pentru toate facilităţile oferite şoferului (direcţie, frâne, acoperiş, geamuri, bancheta faţă, antenă etc) şi radio Selectronic cu căutare automată a posturilor.
Atât prin dimensiuni, echipare, luxul interior şi imagine, cât şi prin faptul că era mai scump decât orice alt model al grupului General Motors, era echivalentul american al contemporanilor săi Bentley R şi Mercedes-Benz 300 (a-d).
Masca faţă (aceeaşi ca la Buick Roadmaster şi mai multe alte modele de vărf de la Buick) a fost imitată în mod neruşinat de GAZ pentru Volga
Motor: 8 cilindri în V la 90 de grade, 5276cc (101,6x81,35 mm), 2 supape/cilindru, OHV, raport de compresie 8,5:1, carburator cvadruplu Stromberg sau Carter
188 CP
388 Nm la 2200 rpm
Cutie de viteze automată Dynaflow Twin-Turbine (2 rapoarte, dublate de alte 2 din convertorul de cuplu)
Frâne hidraulice cu tamburi şi servoasistare
Suspensie independentă cu arcuri elicoidale faţă şi bară stabilizatoare
Punte rigidă cu arcuri elicoidale spate
Caroserie de oţel pe şasiu separat
Ampatament 3,086 m
Greutate: 1948 kg
Roţi Kelsey-Hayes cu spiţe cromate 6.50x15
Viteza maximă: 166 km/h
Acceleraţia 0-100 km/h: 13,6 secunde
~Nautilus