Un model cu adevărat exclusiv chiar şi pentru Maserati, A6G a fost o versiune "înmatriculabilă legal" şi puţin modificată tehnic a modelului de curse A6GCS/53. Practic toate cele 60 de exemplare fabricate au fost construite şi carosate la comandă, fiind diferite în detaliu, dar cele mai frumoase exemplare, numerele 2118/2189, 2121 şi 2160 au fost carosate de Zagato.
Motor: 6 în linie, 1985cc (76,5x72 mm), 2 supape/cilindru, DOHC, aprindere dublă cu 2 bujii/cilindru şi 2 delcouri, 3 carburatoare duble Weber, răcire prin radiator de apă şi de ulei
150 CP la 6000 rpm
Cutie manuală în 4 trepte, tracțiune spate
Frâne cu tamburi
Suspensie independentă faţă şi punte rigidă cu arcuri lamelare spate
Şasiu tubular cu caroserie din aluminiu
840 kg fără lichide şi combustibil
195-210 km/h
Dimensiunile maşinii erau comparabile cu ale unui Mini modern, 3,84 x 1,53 x 0,86 m.
~Nautilus