Rocco - Scirocco: bestia de 2.1L
Cand vorbesti de legende VW, te gandesti la Golf, Passat, Corrado, Scirocco… Da… Ultima suna foarte bine, atat de bine cat imi si imaginez cateva exemplare care au reusit sa se faca remarcate de-a lungul timpului.
Scirocco se afla in categoria “clasicelor”, masina dupa care automat intorci capul in momentul in care o intalnesti pe strada. Si intradevar, ai de ce. Forma coupe-ului te atrage, bataia inimii i-o auzi de la departare… Ce mai…
Proprietarul acestui exemplar a detinut anterior circa 14 automobile Volkswagen, printre care si alte doua Scirocco. Insa a tinut mortis si cu dintii de acest ultim exemplar, construit (aproape) de la zero.
Motorul de 2.1 L a fost la baza un 2.0L 16 V caruia I s-a crescut capacitatea, apoi I s-au adaugat axe cu came, arcuri de supape din titanium, baie de ulei, serpisori si evacuare din inox, de 2.25”, toate de la Techtonics, intake Euro de 50mm, filtru de aer K&N, oil cooler kit Mocal, oil catch tank, racire adaptata de pe un Passat 16v cu radiator de Golf 16v.
Chiar mai mult de atat, 'Rocco a avut parte de o „reintinerire” a sasiului si un upgrade de frane, Power Slot/Brembo, suspensii coilovers Weitec XS, bare antiruliul, bucsaraie din poliuretan, jante ATS Cup pe 15” si anvelope Dunlop SP9000.
Exteriorul arata o masina cu o varsta respectabila, dar bine intretinuta si ingrijita, o doamna, pe scurt. Proprietarul este foarte multumit de ea, chiar daca in paralel mai detine un Golf 4 Gti pentru drumurile de zi cu zi.
Rocco este o doamna, fiind astfel pastrata in cele mai bune conditii... Bine, pana cand se enerveaza, dar asta este o alta poveste...