Nissan 300ZX: o poveste de iubire cu iz Twin-Turbo
Cand ii vezi privirea, te topesti… Cand ii auzi vocea, te indragostesti… Cand o simti vibrand, innebunesti… Cam astea sunt lucrurile pe care le patesti la prima intalnire cu
Nissan-ul 300ZX din povestea noastra. O poveste de iubire…
Pat a intrat in posesia acestei “Fairlady” acum un an, maxim, cand doamna 300ZX nu avea mai mult de 70.000 km la bord, ba chiar mai mult de atat, avea din “nascare” o culoare mai speciala si cateva elemente tuning.
Primul pas al lui Pat a fost sa “umble” la aspectul exterior si sa execute un “downgrade”: faruri, stopuri si semnale orginale, scoaterea emblemelor de orice tip, schimbarea buzei pentru bara fata si schimbarea pragurilor. Apoi s-a continuat cu un set de jante SSR Competition in sase spite pe 17” si anvelope de 245/45 pe fata si 275/40 spate.
Sub capota… Pai dar sub capota se schimba kalimera. Am mentionat ca motorul este twin-turbo?!? Nu? Ei bine, Pat a instalat doua turbine Jim Wolf Technologies. Racirea este asigurata de doua intercoolere HKS amplasate lateral.
Utilizand tehnici mai “neortodoxe”, s-a apelat la o volanta Unorthodox Racing si un ambreiaj RPS Cluth, asezonate de un ECU w/EPROM Jim Wolf Technologies, chip care ridica rev-limiter-ul la 7750 rpm, eliminand astfel si limitarea electronica a vitezei, aceasta ridicandu-se acum in jurul valorii de 270 km/h.
In final, proprietarul este multumit. Chiar foarte mult, desi in momentul de fata se gandeste sa o vanda, cu gandul la un nou proiect. Insa nu este nici o problema sau ingrijorare, pentru ca amintirea plimbarilor si a puterii brute oferite de acest Nissan 300ZX Twin Turbo va dainui peste multi ani de acum incolo…