Zona rosie pentru Honda S2000
S2000 reprezinta un nume destul de fierbinte chiar si pentru bolnavii de febra japoneza. Exotic si foarte dinamic, roadster-ul iese in evidenta chiar si in cel mai gri peisaj.
Insa daca se pun toate aceastea, se mai adauga ceva sare si piper, exemplarul devine …. Ss.. Superb!
Intai si intai, trebuie amintit ca personajul principal este roadster-ul
Honda S2000, modificata de
APR Performance pana la cele mai mici detalii ale… caroseriei.
Caci “vedeta” APR este un
kit aerodinamic numit S2K-GT, inspirat tocmai din Gran Turismo si adaptat pentru strada.
Insa modificarile nu se opresc aici, sub capota facandu-si loc o
turbina Rev Hard T61, un
bov Turbonetics, un
intercooler Spearco, un
radiator Koyo si un
sistem de management Hondata K-Pro.
La partea trenului de rulare, s-a optat pentru un set de
suspensii coilovers Tein Mono-Flex,
bare antiruliu fata/spate de la Cusco,
jante Work Emotion XD-9 pe 18” cu a
nvelope BFGoodrich G-Force R1.
Toate aceste modifcari ridica roadster-ul
la 350 CP si ofera un cuplu de 400 Nm.