Mitsubishi EVO VIII: o bestie dezlantuita
Mitsubishi EVO VIII intruchipeaza un bolid nervos, cu personalitate proprie. Din cand in cand, se gaseste cate un dement sa il puna cu botul pe labe doar ca sa ii injecteze cateva doze de adrenalina.
La fel s-a intamplat si cu exemplarul de mai jos, care a suferit o operatie pe cord deschis, pentru a face loc turbinei
CBRD Custom Hybrid Turbo, intercooler marit Turbo XS, kit SMC de injectie directa pe alcool, axe cu came de la GSC si evacuare AMS completa din inox.
La partea trenului de rulare s-a operat un transplant de transmisie de pe
EVO IX, caruia i s-au mai adaugat
un diferential Quaiffe cuplat la un ambreiaj Exedy Twin Disc si un set de axe pentru puntea spate DSS.
Toate acestea au fost completate de un set de jante Work VS pe 18” asezonate cu anvelope Yokohama S Drives, un kit de franare Brembo Big Brake si suspensii coilovers KW.
In ceea ce priveste aspectul total al masinii, schimbarile se regasesc si la capitolul design, in
vopseaua „cameleon”, insertiile de carbon sau ceasurile Defi.