BMW M3 E46 Cabrio Kompressor
Nu ai nici o idee despre cum să îţi tunezi M3-ul Cabrio? Nici o problemă, îţi arătăm noi. În cazul de faţă, reţeta este simplă: se ia un BMW M3 Cabrio, se instalează un compresor pentru 485 cai putere, nişte lambo doors pentru zbor şi un sistem audio gata să doboare oricând soft top-ul.
Să găseşti un M3 Cabrio pe stradă este atât de greu pe cât este de uşor, la fel şi dacă vrei să îl tunezi. Maşina vine deja din fabrică cu un aspect destul de agresiv şi cu un motor puternic de 343 cai putere, aşa că te întrebi de ce ai mai face modificări. E simplu. Pentru că se poate. Astfel, pentru cei 485 cai putere de care dispune maşina acum, s-a reporgramat electronica şi s-au instalat un compresor, un intercooler, o admisie K&N şi un sistem complet de evacuare de la Hartge. De asemenea, s-au mai schimbat ambreiajul, suspensia dar şi sistemul de frânare.
Cu treaba terminată la motor, din plăcere te apuci să modifici şi exteriorul. Deşi schimbările nu sunt radicale, M3-ul va ieşi în evidenţă în special prin orange-ul ţipător, uşile Lambo şi jantele pe 20 inci în două culori. Avem şi câteva detalii minore care includ "dispariţia" logo-urilor BMW şi montarea unor noi faruri şi a unui eleron pentru portbagaj. La interior, ne-am gândit să vă prezentăm totul cât mai pe scurt, ca să ajungeţi cât mai repede şi la fotografii: piele, accente de negru şi sistem audio Alpine. Este clar? Acum nu credem că o să mai ducă cineva lipsă de idei, aşa că ar fi timpul să căutaţi un BMW M3 Cabrio. Noi am plecat deja.