BMW M3 E46 Cabrio Kompressor
Nu ai nici o idee despre cum să īţi tunezi M3-ul Cabrio? Nici o problemă, īţi arătăm noi. Īn cazul de faţă, reţeta este simplă: se ia un BMW M3 Cabrio, se instalează un compresor pentru 485 cai putere, nişte lambo doors pentru zbor şi un sistem audio gata să doboare oricānd soft top-ul.
Să găseşti un M3 Cabrio pe stradă este atāt de greu pe cāt este de uşor, la fel şi dacă vrei să īl tunezi. Maşina vine deja din fabrică cu un aspect destul de agresiv şi cu un motor puternic de 343 cai putere, aşa că te īntrebi de ce ai mai face modificări. E simplu. Pentru că se poate. Astfel, pentru cei 485 cai putere de care dispune maşina acum, s-a reporgramat electronica şi s-au instalat un compresor, un intercooler, o admisie K&N şi un sistem complet de evacuare de la Hartge. De asemenea, s-au mai schimbat ambreiajul, suspensia dar şi sistemul de frānare.
Cu treaba terminată la motor, din plăcere te apuci să modifici şi exteriorul. Deşi schimbările nu sunt radicale, M3-ul va ieşi īn evidenţă īn special prin orange-ul ţipător, uşile Lambo şi jantele pe 20 inci īn două culori. Avem şi cāteva detalii minore care includ "dispariţia" logo-urilor BMW şi montarea unor noi faruri şi a unui eleron pentru portbagaj. La interior, ne-am gāndit să vă prezentăm totul cāt mai pe scurt, ca să ajungeţi cāt mai repede şi la fotografii: piele, accente de negru şi sistem audio Alpine. Este clar? Acum nu credem că o să mai ducă cineva lipsă de idei, aşa că ar fi timpul să căutaţi un BMW M3 Cabrio. Noi am plecat deja.