Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > ARHIVA > Arhiva evenimente > Legal-Racing > Bucuresti - 03.04.2005

Bucuresti - 03.04.2005 Cursa viteza eveniment pe Baneasa Legal RACING 3Aprilie

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 04-04-05, 14:25   #1
Marinica

Stage 3
 
Marinica's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 87
Default Intrebare pt. cei implicati direct (organizatori)

Pe cand panouri care sa arate timpul necesar masinilor pt. sfertul de mila si viteza cu care au trecut linia de finish???
Cred c-ar trebui sa va ganditi serios la asta...am vazut ca vine foarte multa lume, deci bani ar trebui sa fie. (Nu stiu cat costa panourile astea...poate ca banii o sa fie chiar o problema, dar cred c-ar fi super si c-ar trebui sa fie prima chestie pe lista de modernizari)
Toate astea nu sunt o critica, sunt doar o sugestie.
Marinica is offline  
Old 04-04-05, 14:37   #2
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

cred ca ai vazut prea multe filme din USA & co.

ca sa iei alea ... imensitatile alea.... tre sa ai o pista...
sau ... le pun pe baneasa si le lasa acolo ?!
de fapt ar merge... ar face si aia cu avioanele teste.. ar vedea cam cat scot ei pe 400 de metrii...
useless topic , parerea mea.... mai intai pista , dupa aia tribune .. dupa aia cronometrare.. si de abia dupa aia afisare..
ma avantajeaza cu ceva faptul ca vad niste timpi ?
NU
ma intereseaza sa vad masinile alergand ..

Gresesc ?

Asta ca sa nu mai vbim de costuri .. dar nu are rost sa vbim de costuri atata timp cat nu ai unde sa le pui .. e ca si cum ai luat JANTE .. dar.. cauciucuri NU ..
__________________
EvLSant0S is offline  
Old 04-04-05, 16:06   #3
M_I_H_A_I

Stage 2
 
M_I_H_A_I's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 54
Default

eu cred ca se referea la panouri ca acestea, in fine nu ma bag ca nu stiu cat costa asa ceva, am inteles ca ar fi destui bani, dar nu mai sarii pe el pentru ca are dreptate e ceva ce lipseste si a facut doar o sugestie, nu a atacat pe nimeni
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	semafoare_300.jpg
Views:	113
Size:	16.4 KB
ID:	23471   Click image for larger version

Name:	panouri_990.jpg
Views:	90
Size:	20.8 KB
ID:	23472  
M_I_H_A_I is offline  
Old 04-04-05, 16:15   #4
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Default

Santos ... cand vei avea masina ta din banii tai , cu custurile aferente suportate din buzunarul tau ai sa vezi ca dupa ce omori masina 400m la legale ai sa fi incantat sa vezi performantele tale. Eventual vei lupta sa le imbunatatesti de la cursa la cursa . Duminica ... nu am avut fotocelula. Si intrucat omul e supus greselii iar ... eroarea umana poate exista (motivul pt care s-a inventat fotocelula) .... nu mai comentez . Dar timpii de la cursa eu inca ii astept . Stiu ca sunt greu de centralizat , dar nu imposibil. Chiareu am centralizat si publicat timpii de la cursa de indemanare de la Prisma .
__________________

RENAULT Clio RS 197

SMART ROADSTER

AUDI A3 SPORTBACK
Lucian is offline  
Old 04-04-05, 19:03   #5
zetemte

Presedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
zetemte's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Pentru curse 1/4 mile e foarte important.

Inca lipsa la curse in Romania, dar sper ca in timp vom vedea la curse apratura, christmas tree, photocells si displas cu timpi/viteza. Ai nevoie de multe cabluri (radio nu merge sau nu poti sa folosesti pe areoport). Dar echipament de genu asta costa mult ...

In Polonia de exemplu sa inchiriazea ...
__________________
www.insomniaracing.org

Portocala Mecanica
zetemte is offline  
Old 04-04-05, 20:53   #6
HolySoul

Stage 5
 
HolySoul's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

parerea mea e ca nu se merita ... ala e AEROPORT nu e teren de curse .. deci dupa fiecare cursa ar trebui luate panourile ... ce o fost acolo o fost \"inchiriat\" nu cumparat de organizatori .. cine are bani sa cumpere o pista auto si sa mi-o faca cadou mie promit ca am sa pun si panouri din banii mei .. hai sa vad cine se ofera ?:))
__________________
VW Passat 1.9 TDI
Nissan 350Z
HolySoul is offline  
Old 04-04-05, 21:22   #7
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Am si eu o intrebare pentru organizatori, daca se poate. Or sa ma injure multi probabil, dar cum se face ca masinile dintr-un anumit club s-au inscris la grupe mult inferioare, numai pe baza talonului, desi se stia clar, din \"folclor\" si experienta, ca au mult peste grupa din care fac parte, chiar si peste grupa urmatoare? Sa inteleg ca doar cei care au potenta finaciara sunt avantajati sa castige? De ce, daca au castigat de atatea ori grupele la care participa, nu sunt promovati la urmatoarea grupa? Chiar e asa de important sa castigi in fata unor amarati care nu-si permit masini noi si bani de cheltuiala la discretie pt tuning? Intreb si eu. Poate nu mai avea nici un rost sa se inscrie nimeni, se declarau castigatori la masa verde respectivii si asta e. Nu doresc sa jignesc pe nimeni, incurajam tuningul, inteleg, dar nu mi se pare echitabil ce se intampla; fac comparatie cu alte competitii unde masinile sunt sensibil egale si unde soferul face diferenta. Iar la cursele de drag din US, se dau pe grupe in functie de 1/4 sau 1/8 de mila din calificari.
In fine, cursele voastre, treaba voastra., doar intrebam, nu sariti ca lupii cu jigniri, ca am vazut ca se poarta pe-aici.
 
Old 04-04-05, 21:54   #8
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default

Soichiro, a fost un regulament postat dinainte... pe baza acestuia s-au intocmit grupele.
Masinile erau incadrate in grupe dupa puterea motorului de pe masina (adica puterea din talon daca nu e motorul schimbat). Exceptie se facea in cazul in care motorul era imbunatatit prin adaugarea unei turbine, oxid de azot etc., puterea de intrare in grupa fiind calculata prin inmultirea cu un coeficient a puterii din talon.
Asa ca aici, la sectiunea cursei de pe 3 aprilie, spune observatiile strict la incalcarile regulamentului care era in vigoare pentru aceasta cursa.

Parerile despre cat de bune sau nu sunt grupele si modul de stabilire a incadrarii, si cat de corect este regulamentul au tot fost spuse pe alte topicuri.... spune-ti parerile si adu argumente acolo...
RoSonic is offline  
Old 04-04-05, 23:34   #9
polifem

Vicepresedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 543
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
Default

Soichiro ... ai foarte mare dreptate ... totul e inca la inceput ... e ca in seriale sa itZi ofere un mic TEASER ... shtii ... Next on LEGAL RACING EVENT ... :P:P:P:P:P ... cine shtie ... ideea e ca totul va merge spre MAI BINE!!!

Oricum nu banii conteaza ... luam spre exemplu GAM`u ... care a dat mucu la diesel`urile deja cunoscute din insomnia ... ci e cum speri shi tu ... mashina+shoferul!!!
__________________
polifem is offline  
Old 05-04-05, 00:08   #10
Marinica

Stage 3
 
Marinica's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 87
Default

Apropo de ce a spus EvLSant0S :
1. E vreo problema ca ma uit la filme interesante(cu masini)???
2. De ce e useless topic??? Tu vrei sa ramanem niste romani mediocrii pt. totdeauna???
3. Da, te avantajeaza ca vezi niste timpi(in cazul in care participi)...poate iti schimbi rapoartele la cutie la fiecare cursa si asa poti sa vezi diferenta(treaba asta e si putin relativa).

P.S. Eu nu intru pe forum pt. POST-URI!!!
P.S. Am zic ca nu ma iau de nimeni prin acest post si ca ar fi doar o sugestie...dar tu esti \"de-al casei\" si ai o vasta experienta in aprecierea POST-URILOR si cred ca ai dreptate ...
Marinica is offline  
Old 05-04-05, 11:51   #11
SpyDer_ThE

Stage 3
 
SpyDer_ThE's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 157
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Soichiro am observat si eu acelasi lucru dar nu cred ca vina este a organizatoriilor , vina e doar a participantiilor care nu au curajul sa concureze impotriva unor masini de aceasi clasa ... Oricum cursa a fost buna , organizarea ok . Cea mai tare masina mi s-a parut Renault-ul 5 a lui Alex Berea , parerea mea ca putea mult mai mult dar am inteles ca a avut ceva probleme ...
__________________
Bmw E60 525D Amethyst Gray Metallic
SpyDer_ThE is offline  
Old 05-04-05, 12:36   #12
AlexB

Stage 2
 
AlexB's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 29
Member of:
[2 Roti]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SpyDer_ThE\"
Soichiro am observat si eu acelasi lucru dar nu cred ca vina este a organizatoriilor , vina e doar a participantiilor care nu au curajul sa concureze impotriva unor masini de aceasi clasa ... Oricum cursa a fost buna , organizarea ok . Cea mai tare masina mi s-a parut Renault-ul 5 a lui Alex Berea , parerea mea ca putea mult mai mult dar am inteles ca a avut ceva probleme ...
Merci!
Masina nu a avut probleme, doar faptul ca avea presiune mai mica in turbina (0.9 fata de 1.2).
Multi au spus ca nu plec bine de pe loc cu ea, dar vreau sa-i vad pe cei care spun asta ... cum pleaca ei cu asa masina de pe loc.
E prea violenta si rupe aderentza la plecare si trebuie lasata mai jos in ture.
Oricum, cred ca e ultima data la liniutza masina asta. Maine se vinde ...
SPER!
AlexB is offline  
Old 05-04-05, 14:12   #13
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default

R5 power !

Daca se vinde, ce urmeaza, Alex?
Gabi is offline  
Old 05-04-05, 17:54   #14
SpyDer_ThE

Stage 3
 
SpyDer_ThE's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 157
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Auzi Alex dar de ce nu vii cu a lui Patrick sau el sa vina cu ea ... parca era si a lui destul de rea din ce am vazut nu am avut ocazia sa ma dau cu ea ? Ce o sa faci dupa de o vinzi , iei alta sau stai pe tusa cea ce nu prea cred ?
SpyDer_ThE is offline  
Old 05-04-05, 18:54   #15
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Este pe de o parte si vina organizatorilor ca accepta tacit, desi stiu ce pot masinile respective poate mai bine decat oricine, cu exceptia proprietarilor, si a concurentilor, pe de alta parte, pentru ca nu au curajul sau poate dorinta sa isi incerce talentul si la un nivel mai superior, si se complac la un castig evident, dar care ofera doar satisfactia imaginii bune, nu si o implinire adevarata. Pacat, onoarea si fair-playul cam lipsesc din bagajul calitativ al romanului, cautam orice portita in regulament ca sa ne asiguram castigul cat mai usor, in loc sa luptam cu cartile pe fata. Cu micile smecherii nu rezolvi decat pe moment, lumea isi va da seama in timp de ele si de la idolatrizare pana la penibil nu va fi decat un pas. Inca o data, pacat, in mare parte pacat de munca organizatorilor, care a fost intr-o evidenta crestere calitativa fata de evenimentele anterioare.
 
Closed Thread



- Copyright 2025 4Tuning -