Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Evenimente Legal Racing > Curse legale 402 m Bucuresti - 19 mai 2013

Curse legale 402 m Bucuresti - 19 mai 2013 China Town Racing - 19 mai 2013 - Bucuresti

Reply
 
Thread Tools
Old 13-05-13, 10:21   #1
ZoliaT
Administrator

Stage 5
 
ZoliaT's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 3,316
Member of:
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[Echipa de sprijin]
Default PROVOCARI

Dupa terminarea clasamentului pe grupe vor avea loc sesiunile de LIBERE.

"Cine cu cine vrea" si "Cine cu cine poate"

Puteti sa va anuntati aici intentiile!
ZoliaT is offline   Reply With Quote
Old 14-05-13, 20:35   #2
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: PROVOCARI

Pe langa intrecerea pe clase o sa avem si celebrele libere care hranesc orgoliul la maxim.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-05-13, 17:58   #3
Laptiucu

Stage 5
 
Join Date: May 2007
Posts: 899
Default Re: PROVOCARI

Care e rostul acestor ... "provocari" ... cand oricum fiecare masina va sti timpul pe 402m? Nu e deajuns sa compare acesti timpi, astfel sa stie care cum cu ce si de ce? Astea presupunand ca va fi cronometrare? Parerea mea ...
Laptiucu is offline   Reply With Quote
Old 15-05-13, 22:15   #4
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: PROVOCARI

Rostul acestor provocari ... , frumoasa intrebare ... oare sunt curios ce ti-ar raspunde "veteranii" curselor despre asta, eu in calitate de organizator am sa-ti raspund asa:

Este foarte important, pentru ca se considera castigator cel care trece primul linia de sosire, timpul e luat " for fan" ca sa observi capacitatile masinii dar intr-o cursa e important si soferul.

Orgoliile sunt foarte importante, sunt polite de platit sunt intreceri care asteapta de mult sa se materilizeze chiar daca sunt clase diferite.

Daca e vorba doar de timp poate la iarna facem o cursa de drag pe dyno, Mustang-dyno poate face asta si scoatem 'bon pentru timpi .
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-05-13, 23:50   #5
ktalyn28

Stage 4
 
ktalyn28's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 204
Default Re: PROVOCARI

Bine zis Sebastian!
ktalyn28 is offline   Reply With Quote
Old 16-05-13, 08:47   #6
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: PROVOCARI

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Rostul acestor provocari ... , frumoasa intrebare ... oare sunt curios ce ti-ar raspunde "veteranii" curselor despre asta, eu in calitate de organizator am sa-ti raspund asa:

Este foarte important, pentru ca se considera castigator cel care trece primul linia de sosire, timpul e luat " for fan" ca sa observi capacitatile masinii dar intr-o cursa e important si soferul.

Orgoliile sunt foarte importante, sunt polite de platit sunt intreceri care asteapta de mult sa se materilizeze chiar daca sunt clase diferite.

Daca e vorba doar de timp poate la iarna facem o cursa de drag pe dyno, Mustang-dyno poate face asta si scoatem 'bon pentru timpi .
M-a uns pe suflet postul tau )
Ultima fraza e geniala ))))
kimi is offline   Reply With Quote
Old 16-05-13, 19:01   #7
Laptiucu

Stage 5
 
Join Date: May 2007
Posts: 899
Default Re: PROVOCARI

Imi cer scuze, parerea mea e ca la o cursa fara cronometrare am inteles cum e cu provocarile. La o cursa cronometrata cum e aceasta de tip "celula-celula" indiferent de timpul de reactie a fiecarui sofer stii cum stai fata de x sau y masina ... si cat mai ai de munca (posibil daca timpii sunt foarte apropiati sa merite o provocare unde ar conta timpul soferul). Majoritatea persoanelor (cred) care-si prepara masini de drag o fac pentru a se "bate" cu timpul cam aia ar fi ideea cronometrarii altfel ar fi start cu sutienul si finish cu walkie-talkie.

Scuze de offtopic.
Laptiucu is offline   Reply With Quote
Old 16-05-13, 23:53   #8
F_L_R

No Speed Limit

Stage 5
 
F_L_R's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: PROVOCARI

Stiam ca orgoliul e baza acestor curse ....cel putin acum 10-13 ani , el eta cel care ne a facut sa luptam pt aceste curse (i)legale. poate ca au trecut ceva ani si orgoliile generatiilor mai tinere s au redus la niste biletele cu multe cifre. Pt acele biletele nici macar nu ai nevoie de un concurnt langa tine smecheria e cand nu ai biletel si e ala langa tine )))
__________________
NO SPEED LIMIT ROMANIA
F_L_R is offline   Reply With Quote
Old 17-05-13, 00:55   #9
T@zMania

Stage 5
 
T@zMania's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 3,341
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[RENAULT]
[4Rally]
Default Re: PROVOCARI

nu vreau sa intru in polemici cu nimeni....dar daca ai o masina mult mai slaba ca si timp decat colegul de ''libere'',poti sa fii soferul lui peste prajit ca e aproape imposibil sa il depasesti...
florica,dupa cum bine stii regula asta pe care ai zis-o tu e valabila in calificari,cand intradevar te dai cu ''cifrele''.dar cand urmeaza finalele,primii timpi ai fiecarei grupe,deja se schimba treaba,ai masina in paralel,ai timp de reactie care se adauga la timpul final...orice ai zice,orgoliul inca a ramas,dar a crescut foarte mult dorintza de performantza,de rezultate cat mai bune.cine se gandea acum cativa ani ca vom avea in romania masini de 8.xx secunde....sau masini cu tractiune fata de 10.xx secunde....
eu zic ca tocmai orgoliul a facut posibile asemenea rezultate.
voi fi prezent la cursa.multa bafta participantilor si organizatorilor!!
__________________
T@zMania is offline   Reply With Quote
Old 17-05-13, 08:04   #10
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: PROVOCARI

Spectacolul pentru public si adrenalina pentru pilot este data in primul rand de intrecerea in sine, nu de timpul scos pe un bon, tabel, net ori altele.
Din punct de vedere tehnic timpul este important, fapt pentru care la revenirea noastra in arena curselor am luat din nou in calcul posibilitatea de citire a timpilor.
Cu toate astea oamenii care privesc sunt extaziati de combat si sa nu poposim in zona publicului la cursele la care baza era timpul, stiti foarte bine ca publicul era cantitate neglijabila. Prea putin public. Neavand public nu ai publicitate, nu ai sponsori, atat organizatorul cat si participantii nu pot obtine sprijin de la cei care ar putea sa investeasca in asta.
Acestea fiind datele noi vrem sa evitam plafonarea si sa aducem la start un show in care lumea sa se simta bine, sa nu fie frustrata de timpi, calificari si altele. Daca castiga e meritul lui, iar daca pierde o vede cu ochii lui.
Incercam sa aducem o masinarie scumpa, dar extrem de performanta, care pozeza cu frecventa foarte mare, este imperecheata cu instalatia de cronmoetrare si imortalizeaza sosirea.

Last edited by SEBASTIAN; 17-05-13 at 08:07.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-05-13, 10:39   #11
T@zMania

Stage 5
 
T@zMania's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 3,341
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[RENAULT]
[4Rally]
Default Re: PROVOCARI

am inteles unde ''bati''....publicul nu a fost niciodata cantitate neglijabila,tocmai ptr asta in afara de cursele auto,intotdeauna s-a adus un plus de culoare si varietate ptr public:moto stunt,sexy car wash,dragstar-uri de peste 1000 cai, plus concurentzii in sine care au venit in primul rand ptr performantza.si automat cand publicu vede masini rapide si performante e ''show-ul'' garantat.sa nu mai vb de masinile de drift,de taxy drag sau taxy drift.asta e un show auto complet
cum spuneam,multa bafta,voi fi prezent la cursa,sper sa iti iasa cum iti doresti sebastian
T@zMania is offline   Reply With Quote
Old 17-05-13, 18:43   #12
LEGAL RACING

Stage 3
 
LEGAL RACING's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 157
Default Re: PROVOCARI

Nu vrem sa amestecam lucrurile, de data asta avem etapa de accelerare, dar vom avea si din restul nu e problema. Pe rand le vom organiza si la toate vom avea public numeros, pentru ca oamenii vor avea ce sa vada si se vor simtii bine.
Cand facem referire la public ne referim la asa ceva:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	CT.jpg
Views:	367
Size:	67.9 KB
ID:	2776196  
__________________
Campionat National Circuit-Viteza 2016
LEGAL RACING is offline   Reply With Quote
Old 17-05-13, 19:40   #13
T@zMania

Stage 5
 
T@zMania's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 3,341
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[RENAULT]
[4Rally]
Default Re: PROVOCARI

Quote:
Originally Posted by LEGAL RACING View Post
Nu vrem sa amestecam lucrurile, de data asta avem etapa de accelerare, dar vom avea si din restul nu e problema. Pe rand le vom organiza si la toate vom avea public numeros, pentru ca oamenii vor avea ce sa vada si se vor simtii bine.
Cand facem referire la public ne referim la asa ceva:
sigurantza sperctatorilor unde e?s-a dus la **??????
daca asa vreti sa va tineti spectatorii,mai bine nu mai tineti cursa!!!
parca e mai sigur si mai civilizat asa
ps.nu fac reclama nimanui,e de la o cursa organizata in romania...

Atentie la limbaj!
Editeaza imaginea fara logo.

Last edited by SEBASTIAN; 17-05-13 at 19:53.
T@zMania is offline   Reply With Quote
Old 17-05-13, 20:00   #14
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: PROVOCARI

Masurile de siguranta pentru aceasta etapa vor fi mult superioare celor din trecut, iar locatia este si ea mult mai potrivita.
Nu este o mandrie nivelul de securitate din imaginea anterioara insa la 20000 de spectatori situatia este mult mai complicta decat pare.
Imaginea anterioara arata doar o mostra de public numeros pe toata lungimea traseului.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -