15-05-15, 21:56
|
#811
|
Stage 5
Join Date: Jun 2013
Posts: 392
|
Re: Machetele mele - DannySS
|
|
|
16-05-15, 12:02
|
#812
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 1,530
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - DannySS
E o camioneta americana, deci nu are cum sa nu fie frumoasa. Mie mi se pare putin ciudat ca masinile Coca Cola sa fie galbene, dar poate imi ''scapa'' ceva detaliu care explica acest aspect...
__________________
free like a Mustang...
|
|
|
17-05-15, 11:56
|
#813
|
Stage 5
Join Date: Mar 2013
Posts: 681
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - DannySS
Quote:
Originally Posted by 2010
Pentru mine este superba!
|
Si pentru mine ca este a mea! )
Quote:
Originally Posted by mone1
Frumoasa !!!
|
Multumesc!
Quote:
Originally Posted by mustang_mach1
E o camioneta americana, deci nu are cum sa nu fie frumoasa. Mie mi se pare putin ciudat ca masinile Coca Cola sa fie galbene, dar poate imi ''scapa'' ceva detaliu care explica acest aspect...
|
Si eu am "goagalit" nitel si am vazut muuuult mai multe machete galbene cu Coca Cola decat masini 1:1.
|
|
|
17-05-15, 16:09
|
#814
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 1,202
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - DannySS
Frumoasa macheta!!! imi place combinatia de culori!!
|
|
|
18-05-15, 22:08
|
#815
|
Colectionar Machete
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 13,704
Member of: [Moderators] [Design Team] [Virtual Tuning] [Colectionar Machete] [RENAULT]
|
Re: Machetele mele - DannySS
frumoasa foc batrana, insa daca ar fi sa evaluezi una in cutie coca cola edtion la ce pret ar ajunge?
|
|
|
19-05-15, 07:33
|
#816
|
Stage 5
Join Date: Mar 2013
Posts: 681
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - DannySS
Quote:
Originally Posted by v1per
Frumoasa macheta!!! imi place combinatia de culori!!
|
Multumesc.
Quote:
Originally Posted by Reme
frumoasa foc batrana, insa daca ar fi sa evaluezi una in cutie coca cola edtion la ce pret ar ajunge?
|
Mersi. Cam 100 lei (maxim)
|
|
|
19-05-15, 18:21
|
#817
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 1,316
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - DannySS
Frumos camion! Dai o Cola pentru compliment?
|
|
|
20-05-15, 07:44
|
#818
|
Stage 5
Join Date: Mar 2013
Posts: 681
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - DannySS
)))))). Iti dau un Pepsi, de la rivali.
|
|
|
27-05-15, 08:56
|
#819
|
Stage 5
Join Date: Mar 2013
Posts: 681
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - DannySS
O sa cer ingaduinta moderatorilor pentru a pune 2-3 seturi de poze la macheta asta. Multumesc. Asadar...
1965- Shelby Cobra 427 SC Elvis Presley- Franklin Mint
Incep cu un review al modelului 1:1:
" Carroll Shelby a creat Cobra în aprilie 1962, prin utilizarea motoarelor Ford V8 si a sasiurilor ACE, pentru a concura si depasi Corvette.
Asa încât, atunci când Corvette Grand Sport a fost mai rapida cu 9 secunde pe tur la Bahamas Speed Week de la Nassau din 1964, a devenit clar ca modelul Cobra 289 trebuie revolutionat. Mai ales ca în competitiile FIA, suprematia fusese preluata la general de Ferrari, prin 250GTO si 375P.
Ken Miles, pilot si inginer, membru cheie al echipei Shelby si poreclit ”Teddy Teabag” sau ”Sidebite”, a pus ochii pe un motor Ford FE V8 390 cid din aluminiu, foarte usor si cu performante net superioare celui de 289 cid, folosit pâna atunci (Mk II). Opozitia manifestata de departamentele interne Ford si faptul ca prototipul rezultat era practic de necondus, au facut ca în final, Shelby sa primeasca motorul Ford FE V8 427 cid (cunoscut ca 427 FE NASCAR Side-Gresor). Construit din fonta, deci mult mai greu, utilizarea sa a facut necesara reproiectarea semnificativa a sasiului, pentru aceasta find necesare asistenta calculatoarelor specializate ale Ford si experienta inginerilor de la AC Cars. Tuburile principale de 3 inch au fost înlocuite cu unele de 4 inch, latimea a fost majorata cu 50 mm si au fost instalate arcuri elicoidale dublate de amortizoare Koni si frâne cu discuri Girling pe toate cele 4 roti de magneziu. Apoi, au fost amplasate evacuari laterale, roll bar, rezervor exterior pentru combustibil, radiatorul a primit o deschidere mai larga iar anvelopele au fost adaptate greutatii sporite, ceea ce a condus la largirea aripilor.
Motorul FE 427, în fapt cu o capacitate de 425 cid (6994 cc), dotat cu carburator Holley 4 bbl, dezvolta o putere de peste 400 CP si o viteza de top de 165 mile/ora (265 km/ora). Transmisia manuala, cu 4 trepte, Top-Loader se adresa rotilor spate. Cu o caroserie din aluminiu, cu ampatament de 2286 mm si o lungime totala de 3962 mm, noua Cobra cântarea în jur de 1000 kg.
Shelby a comandat 100 de sasiuri, cifra necesara pentru omologarea în cursele NASCAR, a caror productie a început în ianuarie 1965, însa la aproape 5 luni distanta (29 aprilie), atunci când inspectorii FIA au poposit la unitatea de productie, au gasit finalizate doar 51 de unitati, refuzând acordarea licen?ei. Ulterior, în iunie acelasi an, FIA a decis înfiintarea unei noi clase GT cu cerinta de calificare 50 de masini fabricate, numai ca pentru Cobra, înscrierea însemna sa devina rival de categorie cu Ford GT40. Carroll Shelby a renuntat sa înscrie noul model de Cobra în competitii.
Asta se întâmpla dupa ce 53 de unitati fusesera deja fabricate, iar 19 din ele aveau proprietari privati. Doua a fost pastrate ca prototip, una a fost trimisa la Ford Engineering, rezultând un stoc de 31 de unitati. Charles Beidler, dealer Shelby pentru Coasta de Est a propus comercializarea lor cu titlul de cea mai rapida masina construita vreodata. Si asa s-a întâmplat.
Denumite 427 S/C (Semi/Competition), acestea au devenit, datorita numarului redus si performantelor deosebite, cele mai cautate Cobre, azi valoarea lor unitara fiind cifrata în jur de 1,5 milioane USD.
În cadrul unui test organizat de Ken Miles, jurnalistul Jerry Titus de la Sport Car Grafic a consemnat o performanta uluitoare realizata de Cobra 427 S/C: 0-100 mile/ora (161 km/ora) în 13,2 secunde!
Ar mai trebui retinut ca Shelby a fabricat pâna în 1967, circa 200 de unitati 427, versiune de strada, mai ”docila” comparativ cu S/C si ca începând cu 1970, piata a fost inundata de nenumarate replici."
"Etalonul unui etalon
Sa inghesui un motor de 3,7 litri intr-o patrime de masina e una, dar sa fortezi sa intre un intreg sistem de miscare, e cu totul altceva.Cobra Shelby avea nevoie de ceva mai mult decat putea sa-i ofere motorul de 289 V8, iar din unghiul unei masini de curse, alegerea fireasca ar fi cazut pe motorul V8 de 7000cmc al modelului NASCAR, 427. Blocul motor V8 Ford era prea mare pentru cadrul proiectat initial in 1952, pentru un model britanic cu 6 cilindri in linie.
In 1965, ajutat de inginerii de la Ford, Shelby a lansat noul model Cobra.Caroseria era tot din aluminiu, ca la modelul 289, dar era mai mare cu 20 cm, cu aripi bombate, sasiu nou si suspensii fata de tip A-arm. La toate acesteat a fost adaugat motorul de curse, de 7000 cmc.
Pe langa seria de masini de curse, inclusiv S/C (competitii stradale), Shelby a fabricat si versiuni cu motor 428 Police Interceptor, mai grele, dar la fel de brutale pe sosea ca o masina de curse. cariera competitionala a modelului Cobra 427 a fost eclipsata de Ford GT40, dar tot ramane etalonul sporturilor cu motor din America anilor '60"
Matt Stone, John Matras- 365 masini pe care trebuie sa le conduci
Si acum un articol scris de Richard Hammond (Top Gear) ce sintetizeaza, poate, cel mai bine "esenta" Cobra.
" Nu s-au facut decat 998 de Cobre adevarate si totusi greu gasesti pe cineva care sa nu-i recunoasca formele.Nu trebuie s-o vezi decat o singura data intr-o poza, film sau, mai putin probabil, pe viu, pentru a ti se imprima definitiv in memorie, atat ca imagine cat si ca nume.
In repaus, degaja acelasi aer de pericol senzual ca si Lara Croft dormind covrig cu o katana in mana.In momentul cand o pornesti, aprinderea motorului devine un huruit sinistru si umed- e ca si cum ai tura tractul digestiv al unui T-Rex.Este ca si cum un pickhammer s-ar imperechea cu un Harley. )))) .
Este o masina cu care nu ai cum sa nu faci parada.Ar putea declansa o criza a varstei de mijloc intr-un adolescent.Se spune ca Shelby ar fi pus o bancnota de 100$ in torpedoul unui 427- daca te puteai apleca in fata si o apucai in timp ce accelera, pastrai banii.N-a pierdut un cent.
Pedigree-ul si exclusivismul spun totul, dar e bine de stiut ca EXISTA."
Richard Hammond- Top Gear
Cate ceva despre macheta...dar sa ii lasam pe specialistii de la diecast.org...
" Cand m-a decis ca Franklin Mint facuse deja destule variante ale frumoasei 427 Cobra la scara 1:24, era gata sa pierd din vedere una din cele mai bune variante. Era sa uit complet ca Elvis Presley a condus micutul hot- rod, o adevarata opera de arta a lui Shelby, in filmul “Spinout”. Filmat in 1966, Elvis joaca rolul lui Mike McCoy, un pilot de curse si cantaret. Prestatia lui Elvis poate ca a furat inimile multor tinere dar masina este cea care ne-a atras atentia.
Franklin Mint a facut dreptate micutului numar 11. Ei au recreat totul in alb la scara 1:24, pastrand rosul pentru bulina de pe laterale, capota fata si capota portbagaj cu numarul 11 vopsit in negru.
La interior veti gasi bordul bine realizat, cu cadranele incastrate in bord, centurile de siguranta cu capetele realizate din piese fotodecupate, motorul cu multe cabluri. Chiar si pompa de benzina din portbagaj este "cablata". Suspensia functioneaza realist.
Emblemele din fata si spate sunt metalice aplicate si, daca nu am spus inca destul, ce ziceti despre superba micuta chitara ce vine cu macheta? Si indraznesc sa spun, modelul se potriveste la fix pentru un Rege!"
Diecast.org
Pareri personale:
1- Semnalizatoarele fata si blocurile optice spate sunt vopsite- rau
2- Sunt respectate proportiile si formele masinii 1:1- bun
3- Jantele sunt albe, in film erau gri inchis- rau
4- Bordul bine reprezentat- bun
5- Motorul, si el, bine reprezentat- bun
6- Dog-legs la portiere si capote- rau
7- Editie limitata, a mea fiind exemplarul 206 din 1000 unitati- bun
8- Accesorii ca: stander-ul cu Elvis si chitara- bun
Incepem cu cateva imagini din filmul "Spinout" in care apare Cobra prezentata aici la scara 1:24.
__________________
|
|
|
27-05-15, 09:09
|
#820
|
Stage 5
Join Date: Mar 2013
Posts: 681
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - DannySS
Si aici avem;
Foto 1- Certificatul Franklin Mint
Foto 2,3- Stander-ul este bine facut, cu poza Regelui, semnatura si placuta inscriptionata lipita pe el...
Foto 4,5- Chitara, accesoriul venit impreuna cu macheta, este ingrijit lucrata...
Foto 6- Gurile de aerisire laterale sunt negre la macheta, spre deosebire de cele albe de la masina reala...
Foto 7,8,9- Macheta respecta proportiile cu un minus pentru semnalizatoarele vopsite
Foto 10- Motorul este bine reprezentat, fiind atehnic, doar asta vad...si ca sunt o multime de cabluri.Din pacate sistemul de prindere al capotei este de tip "dog-legs"
|
|
|
27-05-15, 09:19
|
#821
|
Stage 5
Join Date: Mar 2013
Posts: 681
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - DannySS
Foto 1,2- Jantele sunt albe spre deosebire de modelul 1:1 unde sunt gri-inchis dar tevile de esapament respecta culoarea si proportiile
Foto 3- Bordul este bine reprezentat cu cadranele incastrate si lizibile, volanul vopsit pentru a imita lemnul, centurile de siguranta cu capetele din piese fotodecupate. Astea sunt plusuri. Insa portierele au sistem de prindere "dog-legs" iar oglinda este putin mai inalta fata de modelul 1:1
Foto 4,5,6,7,8- In spatele machetei observam placuta de inmatriculare inscriptionata "Elvis", blocurile optice vopsite (din pacate) si emblema Cobra aplicata corect. Si capacul de la rezervor arata ok, daca se mai si deschidea era si mai OK.
Foto 9- In portbagaj se afla pompa de benzina cu cablurile aferente si sistemul de prindere al capotei portbagajului este tot dog-legs dar mai finut, asa...
Foto 10- Tot in portbagaj se afla lipita placuta cu numarul exemplarului, respectiv 206 din aceasta editie limitata de 1000 unitati.
|
|
|
27-05-15, 09:31
|
#822
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - DannySS
Frumoasa piesa! Lipseste chitaristul
|
|
|
28-05-15, 08:36
|
#823
|
Colectionar Machete
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 13,704
Member of: [Moderators] [Design Team] [Virtual Tuning] [Colectionar Machete] [RENAULT]
|
Re: Machetele mele - DannySS
ai facaut treaba de treaba cu macheta asta! Sculaaa adevarata!
|
|
|
28-05-15, 16:54
|
#824
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 1,316
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - DannySS
Foarte frumoasa Cobra! Danny, nu te dezminti, felicitari pentru achizitie si poze!
|
|
|
29-05-15, 07:36
|
#825
|
Stage 5
Join Date: Mar 2013
Posts: 681
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - DannySS
Quote:
Originally Posted by 2010
Frumoasa piesa! Lipseste chitaristul
|
Multumesc! Cum sa lipseasca? ELVIS TRAIESTE!!
))
Quote:
Originally Posted by Reme
ai facaut treaba de treaba cu macheta asta! Sculaaa adevarata!
|
Multumesc!!
Quote:
Originally Posted by speedster
Foarte frumoasa Cobra! Danny, nu te dezminti, felicitari pentru achizitie si poze!
|
Multumesc!!
|
|
|
|
|