11-04-10, 22:34
|
#376
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,550
Member of: [Colectionar Machete] [Honda]
|
Re: Machetele mele - enDzo
Culoarea face toti banii,detin si eu acest model,fiind impecabil,dar este albastru
|
|
|
12-04-10, 00:36
|
#377
|
Banned
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 3,002
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [Colectionar Machete] [Honda] [Hyundai] [Toyota] [PEUGEOT]
|
Re: Machetele mele - enDzo
O macheta cu detalii destule, atat doar? Este un masterpiece AutoArt, culoare mai rar intalnita, toti si-au luat pe albastru. E super !
|
|
|
12-04-10, 18:02
|
#378
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 858
|
Re: Machetele mele - enDzo
... intr-adevar, in varianta "karmin red" se gaseste mai greu (de fapt nu stiu sa se mai fabrice pe nuanta asta)
- nu stiu cat de "masterpiece" este, insa il pot compara ca realizare sau ca nivel de detalii cu M3 E30 sau M5 E28 tot de la AutoArt, pe care le-am prezentat in trecut; in orice caz raportul calitate/pret este satisfacator si nu cred ca exista o varianta mai buna decat asta.
|
|
|
12-04-10, 18:13
|
#379
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 6,269
Member of: [Opel] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - enDzo
Quote:
Originally Posted by enDzo
... in orice caz raportul calitate/pret este satisfacator si nu cred ca exista o varianta mai buna decat asta.
|
3.0 CSI - autoart. E unpic peste ca nivel de detalii si am impresia ca inca e mai ieftina.
Ti-o recomand cu multa caldura, mai ales ca esti fan bmw.
Last edited by steaua23; 12-04-10 at 18:18.
|
|
|
12-04-10, 18:25
|
#380
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 858
|
Re: Machetele mele - enDzo
Mersi ... este in topul listei mele de noi achizitii, insa nu m-am decis la culoare (alba sau albastra) ; ar mai fi si varianta PMA, dar cred ca tot AutoArt e mai indicat.
|
|
|
12-04-10, 18:35
|
#381
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 6,269
Member of: [Opel] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - enDzo
Pma e sub AutoArt, cel putin la nivelul asta. Si eu eram indecis, dar dupa ce am luat-o m-am felicitat. O am pe albastru eu. E prezentata in cateva randuri pe aici, deci ti-ai putea face o idee.
|
|
|
12-04-10, 18:47
|
#382
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 858
|
Re: Machetele mele - enDzo
... stiam ca l-am vazut de curand prezentat in varianta pe albastru... dar nu mai stiam la cine
|
|
|
13-04-10, 00:01
|
#383
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 858
|
Re: Machetele mele - enDzo
BMW Z8 de AutoArt - maine am sa postez cateva foto alaturi de varianta "James Bond" de Kyosho si am sa specific cateva din diferentele pe care le-am remarcat; in orice caz, "overall" AutoArt-ul este mai atent lucrat, dar este aparitie mai recenta.
|
|
|
13-04-10, 23:36
|
#384
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 858
|
Re: Machetele mele - enDzo
Pentru azi, o mica "batalie" in cateva cuvinte si foto: BMW Z8 - Kyosho vs. AutoArt
Versiunea "James Bond" de Kyosho (silver) este aproximativ de doua ori mai grea decat versiunea celor de la AutoArt; la exterior cat si la interior AutoArt-ul este inainte la capitolul executie si detalii (ex: grile, semnalizari, instrumente si ceasuri bord...); de asemenea unghiul de inclinatie al parbrizului difera - la Autoart este mai mic - adica mai inclinat, iar pentru reprezentarea motorului cei de la AutoArt s-au straduit mai mult. Din punctul meu de vedere castiga AutoArt. Voi ce parere aveti... pe care sa o pastrez?
p.s. ultima achizitie: BMW Touring (E61) - orient blue - de Kyosho
|
|
|
13-04-10, 23:51
|
#385
|
Banned
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 3,002
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [Colectionar Machete] [Honda] [Hyundai] [Toyota] [PEUGEOT]
|
Re: Machetele mele - enDzo
Spune-ne mai pe larg ce detalii sunt semnificativ diferentiate la cele 2 modele, ca sa stim si noi care este mai atent lucrata.Asa multe din poze nu se pot afla, vad ca difera si inaltimea, asezarea oglinzilor.
|
|
|
14-04-10, 00:27
|
#386
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 858
|
Re: Machetele mele - enDzo
- grilele sunt "gaurite" la AutoArt, marime mai mare evacuari la AutoArt si mai aproape de realitate
- diferente de realizare la jante, semnalizari fata, oglinzi, balamale capota fata si portbagaj, grup motor mai detaliat la AutoArt, parbriz mai inclinat pentru AutoArt, scaune mai bine realizate de Kyosho, insa restul interiorului superior cel de AutoArt (calitate bord, instrumente bord... )
- la nici una din variante suspensia nu este functionala
cum am mai spus... Autoart - mai atent realizata, insa este si produsa mai recent
|
|
|
14-04-10, 00:36
|
#387
|
Banned
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 3,002
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [Colectionar Machete] [Honda] [Hyundai] [Toyota] [PEUGEOT]
|
Re: Machetele mele - enDzo
Varianta Kyosho are hard top inclus? Eu vad un singur lucru, ca interiorul pe rosu al Aa arata exceptional. Desi vroiam sa iau un Kyosho, m-am razgandit acum.
|
|
|
14-04-10, 00:40
|
#388
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 858
|
Re: Machetele mele - enDzo
Dap... varianta de la Kyosho are hard-top, cea de la AutoArt, nu; dar arata mult mai bine fara.
Negru cu interiorul rosu - il prinde foarte bine de fapt e combinatia pe care o voiam pentru masina asta
|
|
|
14-04-10, 16:28
|
#389
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,646
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - enDzo
Sunt cam la egalitate, la detalii castiga AutoArt, la jante si discuri de frana cea Kyosho arata urat, plus ca pe langa toate detaliile ceva mai mici, interiorul AA este mult mai frumos, fiind si rosu, prinde foarte bine macheta. La motor, chiar daca nu ai facut poze, te cred ca Kyosho este inferioara, pentru ca ei au ceva cu motorul si nu le iese prea bine: niciodata nu i-au depasit pe AutoArt la capitolul asta (ma rog poate unele modele, dar foarte putine) Dar ma mira interiorul de la Kyosho, n-arata deloc ca si cel AA, deobicei celor de la Kyosho interiorul le iese superb.
Frumoase amandoua oricum
|
|
|
14-04-10, 16:36
|
#390
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 6,400
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Colectionar Machete] [DACIA] [VW]
|
Re: Machetele mele - enDzo
Quote:
Originally Posted by enDzo
Pentru azi, o mica "batalie" in cateva cuvinte si foto: BMW Z8 - Kyosho vs. AutoArt
Versiunea "James Bond" de Kyosho (silver) este aproximativ de doua ori mai grea decat versiunea celor de la AutoArt; la exterior cat si la interior AutoArt-ul este inainte la capitolul executie si detalii (ex: grile, semnalizari, instrumente si ceasuri bord...); de asemenea unghiul de inclinatie al parbrizului difera - la Autoart este mai mic - adica mai inclinat, iar pentru reprezentarea motorului cei de la AutoArt s-au straduit mai mult. Din punctul meu de vedere castiga AutoArt. Voi ce parere aveti... pe care sa o pastrez?
p.s. ultima achizitie: BMW Touring (E61) - orient blue - de Kyosho
|
foarte bine lucrate impecabile.
|
|
|
|
|