Merci.
Incepand cu 2006 Subaru a renuntat la indestructibilul motor de 2L pe Impreza WRX si WRX STI, trecand la propulsoare de 2.5L care s au dovedit a fi deosebit de sensibile si pline de erori de constructie, ce pocnesc din 10 in 10 mii de km...nu vreau sa cred ca s au aliniat si ei tendintei actuale tip "hai sa facem masini cat mai proaste sa castigam grosul din piese de schimb"...
In fine, modelul de fata este prima generatie dotata cu astfel de propulsor, printre schimbari, comparativ cu modelul precedent, puterea a crescut de la 265 la 280CP, botul masinii a fost redesenat primind alte faruri, masca, bara, a fost adaugat un eleron suplimentar pe luneta si mici modificari la interior...
2006 Subaru Impreza WRX STI, Autoart, 1:18.
PS: marea alba din fundal este chiar Marea, al carei nume comun, culmea, este de Marea Neagra si care este inghetata bocna pana la o distanta de aprox. 150-200m de la tarm...dar nu suficient incat sa sustina greutatea unui om, dupa cum Radu feraristu' a aflat pe pielea lui...