23-01-15, 22:12
|
#3676
|
Banned
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 3,002
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [Colectionar Machete] [Honda] [Hyundai] [Toyota] [PEUGEOT]
|
Re: Machetele mele - steaua23
Quote:
Originally Posted by paulg
Vad o multime de detalii, la motor in special!
Chiar a existat masina asta?
De ce este eleronul ala asa sus?
|
Bineinteles ca a existat si a fost una dintre cele mai de succes masini de curse ale anilor 60. Nu numai rezultatele, dar si inovatiile tehnice au facut celebra marca. Daca nu ma insel, modelul 2E a fost primul Chaparral proiectat in ideea unui centru de greutate cat mai jos. Pentru rezultate competitionale si alte informatii poate intra Dark side pe aici sa ne mai spuna ceva, el se pricepe.
Eleronul era montat inalt din ratiuni de aerodinamica. Trebuia sa creeze forta de apasare pe rotile din spate, fara sa comprime suspensia. In plus era ajustabil de la o pedala din interiorul cockpit-ului, in asa fel incat sa creeze forta de apasare maxima in viraje si un unghi care sa favorizeze tractiunea pentru atingerea vitezelor superioare pe liniile drepte
Last edited by model collector; 23-01-15 at 22:23.
|
|
|
24-01-15, 23:39
|
#3677
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 897
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - steaua23
Frumoasa perechea de BMW. Multe detalii la Chaparral si poze reusite.
|
|
|
30-01-15, 12:41
|
#3678
|
Colectionar Machete
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,305
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - steaua23
Asta nu avea eleronul montat pe suspensie, ca masinile de f1 din 68-69 sau mclaren-urile. avea eleronul montat direct pe sasiu. Avea unghi variabil de atac in sensul in care se facea low drag pe liniile drepte si invers in viraje. pilotul nu avea nevoie sa isi bata capul cu un ambreiaj deoarece chaparral-urile erau echipate cu torque converter astfel ca putea tine un picior apasat pe pedala aceea in timpul virajului. odata cu eleronul, masina avea acele 2 duct-uri la bot care, dupa cum se vede, aveau pasaje care ieseau prin 2 guri de aer de parca acolo ar fi un radiator. motorul fiind in spate insa, acolo nu era niciun radiator, acele guri de aer fiind acolo cu scopul aerodinamic de a balansa masina, sa nu aiba prea multa apasare pe spate spre ex. de aceea, si unghiul de deschidere a acelor guri de aer era variabil.
Radiatoarele au fost mutate in side-pod-uri, adica pe lateral-spate, cum se vede, facand astfel ca balansul de greutate sa fie mai spre spate (nu am cifre exacte la indemana dar o sa caut) motiv pentru care, si din cauza cutiei de viteze cu torque converter accelera mai bine decat un McLaren care, pana la urma, avea un agregat similar big-block Chevrolet.
Problema cea mare a fost ca tehnologia asta avansata nu a functionat tot timpul bine. astfel, chaparral a marcat o singura victorie in '66, la Laguna Seca. Hill a castigat prima runda, urmat de Hall iar in a 2-a a castigat Parnelli Jones urmat de Hill astfel ca invingatorul agregat a fost Hill. Si asta a fost tot. Chaparral-ul nu a mai castigat nimic pana in 1970 cand Hall a decis ca SCCA ii pune prea multe piedici asa ca si-a luat jucariile, in speta 2J, si a plecat. Apoi, la cam 10 ani distanta, Johnny Rutherford castiga la Indy cu 2K, o copie a lui Lotus 79.
__________________
Corvette Racing Fan
~~~ " PREA DES NOI NE BUCURAM DE CONFORTUL UNEI OPINII FARA DISCONFORTUL CUGETARII."~~~
J.F. Kennedy
|
|
|
20-08-15, 17:45
|
#3679
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 6,269
Member of: [Opel] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - steaua23
Jeep Wrangler 2014 - Maisto
|
|
|
20-08-15, 19:17
|
#3680
|
Colectionar Machete
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 1,730
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - steaua23
In sfarsit ai revenit, chiar imi era dor de prezentarile tale!
Cred ca e cel mai bun Maisto vazut de mine, culoarea este frumoasa tare!
|
|
|
23-08-15, 21:51
|
#3681
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 6,269
Member of: [Opel] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - steaua23
Ambele modele wrangler produse de maisto sunt ok, in limitele producatorului.
Porsche Carrera RS 2.7 - AUTOart
|
|
|
24-08-15, 07:13
|
#3682
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - steaua23
Imi plac ultimile 2!
|
|
|
24-08-15, 11:19
|
#3683
|
Stage 4
Join Date: Sep 2010
Posts: 228
|
Re: Machetele mele - steaua23
O culoare atipica pt. RS. Dar, cum stiu ca nu a fost prima alegere, ramane o macheta si, mai ales, un model demn de toata dragostea.
|
|
|
24-08-15, 14:46
|
#3684
|
Stage 5
Join Date: Dec 2013
Posts: 706
|
Re: Machetele mele - steaua23
Frumoasa macheta..CALITATE
|
|
|
24-08-15, 17:08
|
#3685
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 6,269
Member of: [Opel] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - steaua23
BMW M6 - Kyosho
|
|
|
24-08-15, 19:01
|
#3686
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - steaua23
Ii sta bine pe nuanta asta de albastru!
|
|
|
24-08-15, 20:01
|
#3687
|
Stage 5
Join Date: Dec 2012
Posts: 889
Member of: [Colectionar Machete] [BMW]
|
Re: Machetele mele - steaua23
Yummi! O astept si eu la inceput de septembrie
|
|
|
25-08-15, 15:52
|
#3688
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,550
Member of: [Colectionar Machete] [Honda]
|
Re: Machetele mele - steaua23
Frumos Porsche RS 2.7!
Il detin si eu de multi ani si ramane una dintre machetele mele preferate!
Bmw M6 arata bine, pacat ca cei de la Kyosho nu mai produc modelele noi de la BMW!
__________________
"THE BEAST"-TYPE RRR
|
|
|
25-08-15, 17:06
|
#3689
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 6,269
Member of: [Opel] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - steaua23
sincer, m6 e mai bun ca versiunea paragon, dar ramane o macheta mediocra.
Audi Q7 - Kyosho
|
|
|
25-08-15, 17:45
|
#3690
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 20,550
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete]
|
Re: Machetele mele - steaua23
Imi plac pozele la frumusetea asta!
|
|
|
|
|