Modelul real:
Porsche 911 GT3 este o versiune de performanta a Porsche 911. Acesta este cel mai recent dintr-o linie de modele de īnaltă performanță, care īncepe cu 911 RS.GT3 1973, numit după Fédération Internationale de l'Automobile (FIA), clasa GT pentru care a fost proiectat să concureze, are un motor de 3.6 litri aspirat natural cu șase cilindri, bazat pe motorul folosit īn Porsche 962 și Porsche 911 GT1 varianta de stradă.
GT3 a avut o carieră de succes īn curse de o singură marcă națională, Porsche Carrera Cup, si Supercupa internațională Porsche. Ea a cāștigat curse de campionat si rezistenta, inclusiv clasa GT a American Le Mans Series de șapte ori, 24 de ore de la Daytona și 24 de ore de la Nürburgring de șase ori.
911 GT3 RS 4.0 este evoluția finală a 997 și dispune de un motor de 4.0 litri. Motorul folosește arborele cotit din RSR. Această modificare a crescut puterea de la 368 kW (493 CP) la 8250 rpm și 460 Nm de cuplu la 5750 rpm. Dezvoltarea șasiului a fost influențată de GT2 RS și s-au utilizat piese din alte 911 RS. Masina cantareste 1370 kg, dāndu-i un raport putere-greutate de 365 CP pe tonă. Doar 600 de masini vor fi construite.
Performanța este de 3.9 secunde pentru 0-100 km pe oră, și o viteză de top de 311 km/h
(en.wikipedia.com) Traducere și adaptare: (C) KingDesign
Macheta:
Macheta e realizată de Spark Modell pentru Porsche Club Asia și s-au realizat doar 150 bucăti. Al meu este al 68lea. Poate chiar unicat īn Romānia.
Macheta e foarte detailată cu lămpile din plastic, și nu vopsite cum sunt la foarte multe machete la 1:43. Se poate vedea c și suportul pentru spoiler este din metal. Inscripțiile sunt vopsite, nu știu cum au reușit să īl scoată atāt de bine, și nu lipite. Interior tipic racing.
O machetă care īși merită toți banii. Las pozele să vorbească.
--------------------------------------------------------------------------
(C) Poze și text: 2012, KingDesign. Toate drepturile rezervate autorului.