Bentley Azure are tot ceea ce astepti de la un adevarat model aristocrat: performante desavarsite, un interior impecabil si spatiu ultrasuficient pentru patru personae.
Desi Azure cantareste 2,7 tone, cei 450 CP si cuplul urias de 873 Nm sunt disponibili inca de la 1.800 rpm, iar motorul turbo V8 de 6,7 litri propulseaza masina de la 0 la 100 km/h in doar 5,6 secunde. Cu atat de multa putere disponibila era insa necesara si o transmisie pe masura. Cutia automata cu sase rapoarte schimba treptele extrem de liniar si de precis.
Acest Bentley este foarte luxos, iar calitatea materialelor, structura simpla si curata a interiorului sunt de apreciat. Nu exista comenzi computerizate, ci doar butoane mari. Scaunele si coloana de directie sunt reglabile electric, insa pe volan nu exista comenzi audio si acesta nu se poate ajusta pe adancime.
Acest model se fabrica din anul 2006 pana in prezent si se asambleaza in Crewe, England sub licenta Bentley Motors Limited.
Acum sa vorbim despre macheta.
Este vorba de un
Bentley Azure negru facut de
Minichamps la scala
1:18.
Ambalajul este unul destul de comun cum ati mai intalnit si la Kyosho facut din 2 bucati de polistiren. La prima vedere pare mica cutia pentru ce masina e in interior insa e de ajuns.
La exterior ne putem bucura de o vopsea aplicata ireporsabil si multe detalii demne de o macheta premium. Grila frontala cat si cele din josul barei sunt perforate si arata foarte bine. Farurile si stopurile sunt realizate cum nu se putea mai bine. Cromul aplicat pe oglinzi si jante este ceva deosebit care te lasa fara cuvinte
. La fel de bine este aplicat si pe evacuare/manere si bandouri. Acest model dispune de suspensii functionale, independente cu bascule functionale.
La capitolul motor cand deschidem capota intalnim un sistem de deschidere cu 2 telescoape. Motorul este un 6.7l V8 cu o putere de 450 CP realizat decent dupa cel real care nu se prea vede mare lucru din el. In fata lui este si o plasa perforata de aerisire si pe capacul lui mai sunt lipite niste stickere.
Acum am ajuns si la interior unde este iara foarte bine lucrat. La fetele de usi in partea de sus este aplicat lemnul care arata ca si cel real. Tot pe usa gasim o boxa si manerele cromate. Sistemul de deschidere al usilor este redat fidel dupa cel real.
Combinatia de culoare exterior interior este foarte reusita dand un aspect placut. Pe bord se observa ceasurile frumos lucrate si aceeasi textura de lemn ca pe usi. Pe consola centrala observam mai multe butoane si schimbatorul fin redat.
De la acest frumos interior nu puteau lipsi centurile din material textil si mocheta. In spate la fel dam peste o bancheta mare cu 2 centuri din material textil si 2 boxe pe usi.
Portbagajul este dotat cu emblema Bentley si rama la numar cromata. Acesta se deschide prin ajutorul a 2 parghii si 2 telescoape. Pe el se mai gasesc mai multe piese separate gen trusa de scule si cea medicala. In interior avem o surpriza care multi nu stiu de ea
. Mocheta se ridica si sub ea este o placa de plastic care si aceea se ridica si dam peste niste detalii care nu imi pot da seama ce pot fi.
Acum ca am terminat cu exterior/interior trecem la sasiu unde nici acesta nu dezamageste fiind facut bine.
Evacuarea este vopsita in culoarea grundului ca la Mustang HG61.
In concluzie este o macheta foarte buna (si grea) care merita fiecare banut.
Pozele nu le-am mai pus in ordine deoarece nu cred ca au vre-o importanta, gasiti voi ce si cum.
© S-Tuning
Numai bine,