Masina reala
Plymouth GTX a fost facut sa fie un muscle car al "gentlemanilor" oferind un amestec de stil si performanta.
Īn 1970 GTX-ul a fost restilizat danduise o "unflatura" pe capota care nu a făcut decat sa adauge un aspect agresiv al masinii. Motorul de 440 cm/3 in 8 cilindri a fost standard. Hemi 440+6 şi 426 au fost opţionale.
Una dintre cele mai mari masini muscle mopar al timpului, un plymouth GTX: aceasta masina vine cu diverse motorizari incluzand 383-ul, 440 4 litri, si faimosul 444 six pack si hemi-ul. Vehiculul venea si cu un schimbator manual in 4 trepte sau unul automat in 3. Performantele erau extraordinare pentru asa o masina mare.
Macheta serie limitata 1062 din 1408
Ce m-a impresionat inca de la inceput a fost , modul de ambalare , lucru ce trebuie sa-l impartasesc cu voi. Se poate observa cutia de polistiren care este prinsa cu sigla GMP iar macheta este impachetata intr-o hartie ceva mai "altfel"
Dupa cum spuneam masina este serie limitata de 1408 buc, eu avand modelul cu nr 1062
Masina este impunatoare, avand aplicata o vopsea dintre cea m-ai buna poate chiar cea mai si aplicata perfect, detaliile cromate sunt fara cusur.
Farurile si stopurile sun perfecte, da impresia de real, nr de inmatriculare basculeaza si el pentru a se vedea locasul de alimentare.
Pe capota se poate observa, in primul rand, colectorul de aer pt motor care este binenteles o piesa mobila , dungile negre de pe capota sunt mate. Antena nu este mobila dar arata foarte bine.
Jantele sunt cromate si sincer le sta bine
, model Vintiques magnum 500 + gume Polyglas F70 GoodYear, moi la atingere cu striati frumos realizate.
Interiorul este plin de detalii atent realizate, scaunele care rabateaza, centurile din material textil, volan functional, parasolarele + usa torpedou + schimbator de viteze toate sunt mobile, mocheta , pedale si bordul detaliate ....
Portiera cu geamul mobil sunt bestiale , se poate vedea cum geamul se poate ridica din manivela de pe interior , iar geamul din spate este de ipul pop-up adica se poate monta sau demonta
Motorul, aici oameni buni pot spune ca detaliile sunt din abundenta, nu zic ca la restul sta rau dar se poate vedea puterea si pe acest 1:18. Capota binenteles este prevazuta cu balamale, se pot vedea destul de bine toate piesele ce compun motorul.
Portbagajul se poate observa roata de rezerva si instructiunile de schimbare a roti + altele
Podul pedalier este relizat in inregime din metal vopsit mat cu o textura dura, se pot observa conductele de alimentare , ale franelor, arborele care se invarte odata cu rotile spate, sistemul de evacuare , suspensiile care sunt fidel realizate adica culiseaza ca un telescop adevarat la fel si foille de pe puntea spate sunt de metal si functioneaza si ele.
Sistemul de directie fata este plin de detalii are tot ce se poate si multe piese individuale.
Acum pe final pot spune cu mana pe inima ca masina este un "must have" pt cei care dorect un muscle adevarat si numai. Ma bucur ca am ales pana la urma varianta "ieftina" a GTX-ului desi initial i-mi doream Street fighter-ul.
Si cateva poze bonus
PS daca am omis ceva voi reveni cu detalii.