BMW M3 Coupe (E92)
Aflat la a patra generaţie, modelul BMW M3 Coupe stabileşte noi standarde în tehnologie şi dinamica condusului. Dar acest nou model este gata să alerge atât pe şosele cât şi pe circuitele de viteză.
M3 Coupe este visul oricărui pasionat de viteză, putere şi performanţă ce oferă un motor V8 pe o caroserie deosebită. Odată cu noul M3 Coupe îşi face debutul şi motorizarea V8 de 4000 cmc şi 420 CP la 8300 rpm, cuplul maxim fiind de 400 N/m la 3900 rpm iar rotaţia maximă a motorului este de 8400 rpm.
La exterior găsim un nou design faţă de versiunea anterioara: spoilere faţă/spate redesenate, farurile beneficiază de cea mai noua tehnologie (bi xenon dual şi Adaptive Sistem, angel - eyes), acoperişul este fabricat din plastic şi carbon.
Interiorul, este cum ne-am obişnuit şi de la precedentele versiuni, sportiv. Piele peste tot, o consolă centrala cu un display central pe care avem redate cele mai importante funcţii şi cele de navigaţie, cadrane mari pentru vitezometru şi turometru, sistemul audio fiind de cea mai înalta calitate. La acestea se adaugă şi BMW On Line, BMW Assist Telematics Serivce, sisteme ce asigură asistenţă tehnică oriunde în lume.
BMW M3 Coupe (E92) by Kyosho 1:18
Ambalaj:
Vine intr-o cutie de carton Dealer Edition gri cu logoul Bmw stantat in stanga sus. Inauntru se gaseste aceeasi cutie de polistiren ca la mai toate Kyosho-urile.
Exterior:
Macheta la exterior se prezinta bine cu o vopsea adaugata perfect fara greseli in nuanta Melbourne red. Usile se inchid la linie.
In partea frontala observam priza de aer din bara cu plasa perforata, narile negre cu contur cromat cat si frumoasele faruri cu sistemul Angel Eyes. Emblemele fata cat si spate sunt scoase in relief. Pe capota se mai afla 2 prize de aer care din pacate sunt doar puse de forma si nu perforate.
Suspensia masinii este destul de tare, insa la acest M3 este mai coborata ca la seria 3 si ii da un aspect placut.
Plafonul este din “carbon” ca si la M6. Tot pe plafon in spate este redata si acea “codita de rechin”
Oglinzile sunt frumos prinse in 2 locuri dar si foarte fragile.
Stopurile sunt clare si bine facute fara nituri vizibile. Priza de aer din bara spate si ea este perforata. Tot in spate observam si esapamentul cu 4 tevi care la final sunt metalice.
Aceasta versiune vine cu numere de inmatriculare pe Germania.
Interior:
La interior gasim aceleasi detalii specifice Kyosho. Este mochetat, pe praguri se gaseste logo-ul ///M, consola centrala este lucrata cu atentie si arata bine. Insa multi care detin M3-ul nu stiau ca in spate se rabateaza acea cotiera. O surpriza de la Kyosho dar foarte prost gandita deoarece daca nu desfaci macheta, slabe sanse sunt sa ajungi sa o deschizi. Usile nu reprezinta dog-legs, se deschid foarte usor tragand de manerul care este aplicat din metal pe usa. Usile au geamuri fara rama metalica.
Motor:
Motorul nu reprezinta chiar punctual ei cel mai bun, deoarece e cam mult plastic (ceea ce este si in realitate). Pe el este un logo cromat ///M si V8. Insa s-au straduit si mai vedem 2-3 chestii pictate prin el. Capota prezinta dog-legs insa unele destul de finute care nu deranjeaza prin marimea lor.
Portbagaj:
Si acesta este mochetat si prezinta cateva detalii in laterala din dreapta. Si aici se prezinta celebrele dog-legs insa cum am mai precizat si la capota nu deranjeaza.
Jante/Anvelope/Discuri….
Anvelopele sunt redate la dimensiunea corecta fara inscriptii. Jantele sunt in 10 spite argintii. Pe mijlocul jantei intre cele 5 prezoane se afla logo-ul Bmw scos in relief. Dupa jante se observa discurile de frana metalice si perforate. Totodata si etrierii negrii din plastic.
Sasiu:
Sub macheta este prezentata toata evacuarea de la motor pana in spate vopsita in argintiu. Alte detalii se mai vad la roti unde este redata o parte din suspensie.
Concluzie:
Este o machete buna, cu detalii multumitoare care tin sa cred ca este la fel ca M6 la detalii. Singurul ei minus care l-am gasit este acela ca prizele de pe capota nu sunt perforate.
© by www.s-tuning.blogspot.com