MASINA
Cu 4 decenii în urma, dupa ce a fost lansat pe marile ecrane si a redefinit urmaririle dintre masini din cadrul productiilor cinematografice, Ford Mustang Bullitt se întoarce pe strazi în 2008 ca fiind cel mai bun Mustang construit vreodata pe baza ultimei generatii de tehnologie Ford Racing. Acest clasic cu haine noi livreaza o cantitate bruta foarte mare de putere, multumita sasiului special si a modificarile aduse la sistemul de suspensie, precum si acelor 315CP/6000rpm, livrati de propulsorul V-8 de 4,6 litri.
Lansarea editiei limitate – Mustang Bullitt 2008 – se suprapune cu cea dea 40-a aniversare a lansarii productiei cinematografice de la Warner Bros, intr-o editie de doar 7700 unitati.
MACHETA
De la prima vedere pare o masina perfect realizata , fara multe minusuri pentru un Autoart, varianta pe negru a Bullitt-ului este perfecta, fara nici cea mai mica problema la calitatea vopselei
Jantele si gumele sunt frumos realizate ,gumele sunt din material moale pastrang modelul specific bullitt American Racing Torq-Thrust, discurile de frana si sabotii sunt realizati ca la carte.
Stergatoarele sunt si ele misto facute , adica sunt independete de restul caroseriei , era frumos daca si rabatau
e ok pt autoart, pe geamul din spate se pot observa, sistemul audio si sistemul de dezaburile
Portbagajul este mochetat lipsing oricare alt detaliu, iar pe capota state se poate observa sigla bullitt si nu mustangul specific, lucru care se poate vedea si din partea din fata unde lipseste , grila insa este slab realizata , nu este perforata, lucru pozitiv la modelul din 68 unde aceasta este metalica si este perforata, aici autoartul a fost c-am lenes . Unlucru bun la care autoartul sta foarte bine sunt blocurile optice care , ce mai, par adevarate.
Interiorul este foarte bine realizat, aici se pot vedea si putinele piese cromate de pe aceasta masina, ca si detalii ar fi mocheta , scaunele dintr-un plastic placut la atingere , fara bravuri sau alte defecte, centurile de siguranta, care din pacate nu sunt din material textil ci dintr-o bucata de guma destul de moale , panoul central dispune de o multitudine de detalii, pe pragul usilor se poate vedea placuta Bullitt, parasolare care rabateaza, volanul care are binteles in centrul ei sigla bullitt.
Motorul este piesa de rezistenta, care este foarte dar foarte frumos facut , detaliile sunt de nota 10, ce imi place cel mai mult este faptul ca au introdus bratul pentru tinerea capotei deschise.
Sasiul , mmmm este destul de ok, binteles din plastic, se putea si mai bine , la partea de detalii a sistemului de evacuare nu am ce zice e misto , tevile de esapament fint si ele cromate la capeti
Un lucru deranjant si eftin de la autoart, ma bazez cand spun asta atunci cand alti producatori ca LANE, GMP, la acelasi pret ai detalii mai frumos realizate si MOBILE, lucru foarte important, La autoart ele sunt prezente dar nu culiseaza , nu rabateaza .....nu fac nimic.
Ca si verdict pot spune ca este o masina misto, si destul de ok pret/calitate, sunt lucruri care nu mi-au placut comparativ cu alte firme de profil, concluzia e ca se c-am plateste firma autoart consider ca un 20-30% din pret nu este justificat, acuma fiecare decide cati bani da si pe ce.
Ca si + uri sunt totusi destul, vopsea, detalii, calitate a materialelor, realizarea fidela a modelului Bullitt.