13-12-16, 09:36
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
DYNO MUSTANG MD-AWD500 REAL HORSE POWER By Racing Code 2017
Un nou inceput pentru 2017!
In timp ce majoritatea se concentreaza pe marketing, noi ne incapatanam sa ridicam calitatea si standardele in domeniu. Acum a venit momentul unui nou pas important in drumul dezvoltarii tuningului si motorsportului in Romania.
In continuare vom merge pe mana Mustang in materie de dinamometru, fiind in mod cert, incontestabil cel mai precis si apreciat dyno din lume, in opinia specialistilor, producatorilor de automobile si a guvernului American.
Dyno Mustang este un aparat de precizie, de masurare a puterii si cuplui motor, incluzand toate functiile pe care le gasim in general la producatorii de dinamomentre cu sasiu si cateva in plus, din care as vrea sa enumar doar cateva:
-Simulare stradala cu sarcina identica ca in functionarea automobilului pe drum(nimeni nu mai ofera asta si de aceea permite reglaje corecte cu sarcini natural nu artificial introduce)
-Testarea puterii si cuplului in sarcina reala.
-Aderenta reala medie cu posibilitatea de contact pentru rotile de la puntea motoare in doua puncte.
-Sistem de acnorare care nu distruge caroseria si nu implica pierderi mai mari decat cele reale. Posibilitatea de supraancorare pentru masini de dragracing ori altele cu puteri deosebit de mari, atunci cand aderenta ridica probleme.
-Posibilitatea de masurare dinamica reala a masinii in conditii de aderenta medie, reprise, demaraj 0…100km/h, 0-402m, 0-201m …
-Posibilitatea de a utiliza sarcina constanta in functie de turatie, viteza…(functie exceptionala cand ai de setat de la zero un ecu standalone)
-Sicronizare reala corecta pentru 4x4 si decuplare pentru 4x2.
-Test distinct de masurare a pierderilor in trenul de rulare si roti.
-Statie meteo incusa, pentru acunoaste exact conditiile de testare.
- …
Incinta in care este montat dinamomentrul este special conceputa de la zero:
-Soclul dinamomentrului fiind realizat conform documentatiei oferite de producator.
-Dimensiunea camerei avand un volum considerabil 270mc, cu buffer volumetric de alti 350mc si depesurizare externa.
-Sistem de ventilatie modulabil ce poate atinge un debit enorm de aproximativ 50 000mc.
-Posibilitatea de a viziona testarile dintr-o incinta separate, ferita de zgomutul maxim.
-Antifonarea camerei de testare.
Last edited by SEBASTIAN; 13-12-16 at 17:23.
|
|
|
14-12-16, 21:36
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
today
Azi suntem bucurosi sa gazduim o astfel de masina la care i-am pregatit softul de rodaj.
ECU STANDALONE LINK, important, us in functiiune si setat de RC.
|
|
|
22-12-16, 07:44
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Renault Megane GT
Se pare ca si Renault merge cu ocaua mica din cand in cand.
Renault Mégane GT TCe 205
- putere declarta de producator 205hp & 280Nm
- putere masurata 182hp & 234Nm
Renault Romania a preluat cazul si cauta rezolvarea problemei acestui model.
|
|
|
22-12-16, 16:07
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DYNO MUSTANG MD-AWD500 REAL HORSE POWER By Racing Code 2017
chiptuning BMW E60 520d versiunea de 163hp
In urma operatiunii de chiptuning-resoftare prin portul OBD masina castiga 40hp si 70Nm. Chiptuning& DPF OFF
|
|
|
23-12-16, 20:41
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Chiptuning SEAT
SEAT TOLEDO 1.2 TSI
- putere declarata 110hp si 175Nm
- putere reala masurata 106hp si 173Nm
- putere reala masurata dupa interventia in soft - Racing Code 133hp si 220Nm
|
|
|
24-12-16, 16:53
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
chiptuning mercedes
Mercedes Vito 116cdi 4-matic
- Putere declarata de producator 163hp si 360Nm.
- Putere masurata 164hp si 362Nm
Putere masurata cu modificare Racing Code 197hp si 435Nm
Masina a fost transformata intr-un veritabil 119CDI.
Demaraj 0...100km/h 9.5s.
Viteza maxima 200km/h.
|
|
|
28-12-16, 18:50
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
BMW 335D 360bhp max 770Nm
BMW E90 335d
Modificari mecanice: big intercooler, downpipe, dpf pff.
Soft custom Racing Code!
360BHP & 750Nm
|
|
|
30-12-16, 06:53
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
EVO 8 - 9 Motec
Mitsubishi Evo 8 cu Mivec
La baza evo 8 la care s-a montat tot sistemul MIVEC de la evo 9, gestionat electronic cu ecu standalone MOTEC setat de Racing Code. Motor cu piese de serie cu chiulasa si mivec de evo 9.
Cutie de viteze secventiala.
Electronica Motec setata de Racing Code. 393bhp & 525Nm.
|
|
|
21-01-17, 08:41
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
325ti tot respectul
BMW E46 325ti
- fara modificari si destui km parcursi
- an 2004.
Putere la motor declarata de producator 192hp si 245Nm.
Putere la motor masurata pe dyno Mustang 195.6hp si 253.6Nm
Se poate observa ca desi vorbim de o masina la mana a doua veche de 13 ani motorul isi aduce aportul chiar peste ce declara producatorul, dar foarte aproape de valorile nominale.
|
|
|
26-01-17, 07:21
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Subaru Impreza WRX 2002
Un usor tuning pentru o masina de suflet.
261hp
Last edited by SEBASTIAN; 26-01-17 at 07:33.
|
|
|
29-01-17, 07:49
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Renault Megane GT
Datorita faptului ca este o problema deja cunoscuta in randul posesorilor acestui model au inceput sa apara la testare si alte exemplare.
Reganult Megane 4 GT 205Tce
An 2016.
Testat cu benzina OMV95 dezvolta :
194hp si 272Nm, ceea ce este destul de aproape de ce spune producatorul, iar cu benzina cu cifra octanica de 98-100 credem ca dezvolta valoarea declarata.
|
|
|
23-02-17, 19:48
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DYNO MUSTANG MD-AWD500 REAL HORSE POWER By Racing Code 2017
Custom tuning Ralliart 291hp!
Custom tuning VW PASSAT B5.5 1.8T 240bhp
Custom Tuning Clio Sport
Subaru Impreza WRX 2002 261bhp
dyno tuning by Racing Code
320hp
|
|
|
24-02-17, 18:19
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
112 din 113
112 din 113 si 150Nm
Renault Megane 1.6 16v
|
|
|
01-03-17, 22:56
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: DYNO MUSTANG MD-AWD500 REAL HORSE POWER By Racing Code 2017
350Z dyno test
|
|
|
02-03-17, 09:08
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,313
Member of: [Colectionar Machete] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: DYNO MUSTANG MD-AWD500 REAL HORSE POWER By Racing Code 2017
Ce putere a afisat Clio Sport in varianta stockvs remap(daca se poate spune)?
|
|
|
|
|