E cunoscut faptul ca in anumite competitii organizarte sub egida FRAS, debutantii au voie doar cu masini a caror putere nu depaseste 180HP cu o abatere de maxim 10%.
Extras din Regulamentul Campionatului Național de Viteză în Coastă :
"
Piloţii care posedă licenta de debutant sau de junior au obligaţia de a prezenta Comisie Tehnice a FRAS, înainte cu minimum 30 de zile, documentaţia referitoare la caracteristicile tehnice ale automobilului cu care doresc să concureze, inclusiv modificările aduse acestuia, sub rezerva refuzului inscrierii in competitie. Daca automobilul este echipat cu un motor cu putere mai mare de 180 CP in fabricatia de serie, acesta poate fi admis cu conditia existentei unei fise dyno obtinute in urma masuratorii vehiculului pe un stand DYNO desemnat de FRAS, iar puterea dezvoltata de vehiculul conform fisei dyno, sa nu depaseasca valoarea de 180 CP, putere masurata la motor (BHP)."
DYNO DESEMNAT DE FRAS ESTE DYNO MUSTANG DE LA RACING CODE!
Acum va putem oferi si primul exemplu:
BMW320i e36 - 173BHP STANCU MATEI