Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 06-02-13, 21:35   #1
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Stroker Kit 2.0L Lada 1.7i

Buna seara,

Am deosebita placere de a va arata un nou produs din gama Racing Code.
De aceasta data vorbim de un produs mecanic 100% ce a rezultat in urma calculelor.

Masina pentru care este acest kit este o masina ruseasca foarte longeviva, o masina care este cunoscuta peste tot si apreciata foarte multe pentru calitatile ei inafara soselei.

Lada Niva 1,7i .
Analizand comportamentul rutier pe asfalt cat si pe teren usor accidentat dar si curbele de cuplu si putere am tras o concluze, de altfel evidenta, masina are nevoie de mai mult cuplu si de putere.

Astfel s-a ajuns la dezvoltarea unui caiet de sarcini si apoi la proiectarea unul nou motor, avand la baza vechiul motor care o echipeaza standard cu adanci radacini in Fiat si influente Mercedes de veche generatie '70.
Cu toate ca la baza este un motor vechi are o curba de cuplu foarte interesanta chiar in varianta stock de 1.7.

Analizand necesitatile am hotarat ca este important ca noul motor sa raspunda bine de la turatie joasa sa ridice repede cuplul si sa-l mentina bine spre turatie superioara.

In urma calculelor a rezultat ca trebuie sa utilizam o cursa superioara si un alezaj usor marit.
Pentu alezaj sunt disponibile doua cote 1 si 2.

Pentru pistoane s-a ales un material special Aluminiu forjat si prelucrare in CNC. Pistoanele se pot adapta in functie de raportul de compresie dorit.
Crescand cursa destul de mult prin inlocuirea arborelui compresia motorului ar fi crescut enorm asa ca pistoanele au fost scobite pentru decomprimare si o umplere mai buna. Deasemenea pe capul acestora se pot vedea frezarile pentru supape.

Pentru a reduce costul si pentru ca sunt piese de foarte buna calitate bielel stoc au fost integrate in noul proiect nefiind necesara inlocuirea lor decat daca se urmaresc aplicatii cu supraalimentare de mare putere, peste 350Nm. Biele se pot face din material forjat, eventual si cu profol H la comanda.

Atentie piesele nu sunt confectionate in China sau alta tara asiatica care produce ieftin calitatea contand pentru noi si clientii nostri.

https://www.facebook.com/media/set/?s...2435974&type=1
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Martini-Lada-Niva.jpg
Views:	240
Size:	138.1 KB
ID:	2682108   Click image for larger version

Name:	20130206_183527.jpg
Views:	164
Size:	3.32 MB
ID:	2682116   Click image for larger version

Name:	20130206_183712.jpg
Views:	164
Size:	2.51 MB
ID:	2682117  

Click image for larger version

Name:	20130206_184801.jpg
Views:	144
Size:	2.20 MB
ID:	2682118   Click image for larger version

Name:	20130206_184945.jpg
Views:	213
Size:	3.22 MB
ID:	2682119  
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 06-02-13, 23:08   #2
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Stroker Kit 2.0L Lada 1.7i

chiar sunt interesat de subiect...căci de vreo 2 luni îmi bat capul pe această temă... (nu pentru Niva, dar pe aceeași temă). unde ați făcut arborele? și pistoanele m-ar interesa, dar arborele în mod deosebit.

și restul părții mecanice...gen alezarea blocului etc, unde a fost realizată? niște prețuri informative nu ar strica.
__________________

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
Bong is offline   Reply With Quote
Old 07-02-13, 08:53   #3
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Stroker Kit 2.0L Lada 1.7i

Sunt foarte multe firme in lume care pot sa faca aceste piese.
In principiu daca ne dai piesa originala si ne spui ce doresti putem executa.
Pentru o singura bucata preturile sunt foarte mari, costa proiectarea si executia. Ulterior costa doar executia.
Nu este rentabil pentru masini de serie mica.
Pentru prelucrari mecanice sunt multe serviceuri si fiecare are pretul lor, lafel si cleintii lor.

Last edited by SEBASTIAN; 07-02-13 at 22:36.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 07-02-13, 22:36   #4
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Stroker Kit 2.0L Lada 1.7i

Pretul de vanzare a unui astfel de set motor este de 1800Euro si termenul de livrare cca. 45 zile.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 07-02-13, 22:57   #5
k.lada

Stage 5
 
k.lada's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Stroker Kit 2.0L Lada 1.7i

Foarte frumos realizat Interesant arborele cotit, ma gandesc ca e rar, am vazut pe site rusesc de vanzare asa ceva...
k.lada is offline   Reply With Quote
Old 08-02-13, 07:22   #6
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Stroker Kit 2.0L Lada 1.7i

Da sunt mai multi care fac dar majoritate se opresc la 1.9l.
Destul de des fac 1.8.
La noi este calculat altfel si trebuie sa spunem ca vechile motoare de Fiat ne-au inspirat.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 08-02-13, 15:40   #7
adrianpaul

Stage 4
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 243
Default Re: Stroker Kit 2.0L Lada 1.7i

2litri? cati cai? ce cuplu? ce compresie are?
o fisa dyno?

Daca tot ai inceput sa ne spui, ar fi frumos sa oferi si detalii...
adrianpaul is offline   Reply With Quote
Old 08-02-13, 16:23   #8
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Stroker Kit 2.0L Lada 1.7i

Cuplul motor maxim agreeat pentru acest set motor este de 350Nm.
Pentru mai mult trebuiesc alte biele forjate si mai mult se schimba si arborele.
Puterea, cuplu si raportul de compresie sunt valori pe care le poate jongla fiecare in functie de cunostinte, necesitate si aplicatie.

Pentru o masina cu un raport de com presie 10 fara alte modificari inafara de setare estimam cca 100hp si un cuplu de 170-180Nm.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 08-02-13, 18:31   #9
adrianpaul

Stage 4
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 243
Default Re: Stroker Kit 2.0L Lada 1.7i

Nu te supara Sebastian, nu vreau sa fiu rau, dar in loc sa pui punctul pe "i"(date concrete), tu o iei pe ocolisuri, cu o descriere de 2 pagini in care nu oferi nimic mai mult decat marketing.(e frumos, trebuie si asta, dar omul de rand se asteapta la altceva. Ce obtii in urma modificarilor, si cat costa).
Stiu ca e 350Nm cuplul max. suportat de bielele actuale, ai mentionat in primul mesaj. Stiu ca se poate jongla cu puterea, cuplul si compresia...asa cum probabil orice amator in d'ale masinilor stie. In schimb m-ar fi interesat cat anume a scos RacingCode din motorul asta...

Ceva de genul : Noi(RacingCode) am marit cilindreea la xxxx, am scos X cai, Y cuplu, cu un raport de compresie xx. Motorul suporta 350Nm datorita bielelor stock. Pentru mai mult, trebuie schimbate si bielele si arborele cotit. Pret: 1800euro.
Atasat si o fisa dyno before&after...ca tot e treaba profi facuta la RacingCode. Te rog nu imi spune ca nu s-a facut dyno...refuz sa cred asta.(e gen facem ceva...dar nu stiu cat obtinem exact, decat calcule matematice).

Poate e doar parerea mea....sper sa nu te superi
adrianpaul is offline   Reply With Quote
Old 08-02-13, 19:44   #10
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Stroker Kit 2.0L Lada 1.7i

Racing Code a produs si vinde acest set motor, asa cum si Cosworth face asta fara a prezenta ce au scos ei din acea piesa.
Se prezinta fisa tehnica si atat.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 21-01-18, 10:49   #11
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Stroker Kit 2.0L Lada 1.7i

Cursa 88mm, alezaj 82.8mm.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -