O masina foarte rara ne-a onorat cu prezenta pentru tuning.
Initial asa cum era a venit la noi pentru masurarea puterii apoi a primit o modificare mecanica si a revenit la soft.
Proprietarul un fin cunoscator al automobilelor a ales sa isi cumpere un Porshce veritabil. Tractiune spate, motor spate, aspirat ... exact asa cum trebuie definit un Porsche si unde sa ma punem ca este un GT3.
Cand a venit la prima masuratoare masina "stock" nu era chiar asa de stock conform observatiilor noastre, avand un alt ambreiaj si alt raport final de transmisie fiind clar ca utilizarea acestei masini este una intensiva ori de cate ori i se ofera ocazia.
Esapamentul a fost modificat, acum bcurandu-se de o masa mult redusa, materiale speciale si un sunet de invidiat purtand amprenta KLINE INNOVATION. Un esapament veritabil de curse.
https://www.youtube.com/watch?v=ZY7j7FF-7UU
In urma acestor modificari existente masina a trebuit setata custom in vederea obtinerii performantelor optime dar si a bunei functionari.
Atat rapoartele de transmisie diferite ofereau alte incarcari ale motorului pe fiecare treapta, cat si esapamentul ce a modificat fluxul gazelor de evacuare au impus setarea custom a softului de gestiune a motorului.
https://www.facebook.com/photo.php?v=3490088551321
Datele privind puterea si cuplul sunt confidentiale la solicitarea clientului cer este ca masina a castigat peste 20cp in urma softului.
As vrea sa spun ca noi spre deosebire de alti tuneri afisam in lista noastra de preturi valori moderate privind castigurile de putere in aces caz fiind modesta suma de 10 cai. In realitate daca masina permite prin buna functionare putem depasi aceste valori.