Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 12-06-12, 06:51   #1
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Mitsubishi Lancer RalliArt - SST dyno tuning

Mitsubishi Lancer RalliArt
- motor de 2.0l turbo si cutie de viteze SST.

Inca de cand au aparut pe piata aceste modele noi le-am modificat rezultatul fiind unul imbucurator.

Am modificat mai multe astfel de masini sedan si hatchback.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	int1.jpg
Views:	191
Size:	86.3 KB
ID:	2463840   Click image for larger version

Name:	mitLra1.jpg
Views:	154
Size:	135.0 KB
ID:	2463841   Click image for larger version

Name:	mitLra2.jpg
Views:	129
Size:	151.5 KB
ID:	2463842  

Click image for larger version

Name:	mitLra3.jpg
Views:	104
Size:	126.3 KB
ID:	2463843   Click image for larger version

Name:	dyno_lancer_2010_ralliart.jpg
Views:	334
Size:	140.3 KB
ID:	2463844   Click image for larger version

Name:	302404_299377576748471_1892492270_n.jpg
Views:	134
Size:	119.4 KB
ID:	2463846  

Click image for larger version

Name:	307780_299377520081810_1244984997_n.jpg
Views:	131
Size:	135.6 KB
ID:	2463847   Click image for larger version

Name:	391353_299377550081807_1855505448_n.jpg
Views:	115
Size:	125.2 KB
ID:	2463848  
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731


Last edited by SEBASTIAN; 12-06-12 at 06:59.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 06-12-12, 20:14   #2
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Mitsubishi Lancer RalliArt - SST dyno tuning(dual soft)

De astazi pe strazi circula un RalliArt mai dotat.
Notabile ar fi modificarile de care s-a ocupat SRZ in calitate de vanzator de piese si service, iar in ultima interventie as nota:
- injectoare de EVO X
- turbo de EVO X
Restul de modificari existau deja de la prima resoftare.

Despre soft pot sa va vorbesc la plural avand acum dual soft.
Unul din programe include:
- LC cu presiune la plecare de pe loc pana la 2 bari
- ALS

Optiunea dual soft este in premiera pentru tuningul de Mitsubishi cu ecu stock.
Deasemenea nu avem cunostinta despre existenta unui alt exemplar cu un astfel de LC, acum proprietarul nemai fiind nevoit sa se planga ca are o automata la startul de pe loc. (recomandam upgrade de transmisie) Si nici ALS nu este una din optiunile de care altii se pot mandrii.

Stim ca este clientul nostru fidel, cunoastem insitentele unor tuneri de mana a doua in cel priveste pe acest client si mai ales tip de masina, dar ii lasam sa-si faca mana pe masini vechi pentru ca acestea noi sunt oricum altceva.

Acum atinge 325 cai putere la volanta(277WBHP) si un cuplu masurat in Nm de cca. 450Nm.(mai mult dupa intarirea cutiei de viteze SST).
La versiunea anterioara cu tubulatura de intercooler modificata si evacuare masina urcase la 245WBHP.
Poate ca nu sunt impresionante cifrele insa realizand de unde pleca si unde a ajuns... iar dupa cum se vede noi vorbim de valori reale si nu de minciuni sau estimari ...

Un capitol separat as vrea sa aloc graficelor dyno ale acestui model.
Deoarece am deschis capitolul cu expunerea valorilor la roata vom ramane in continuare pe acceasi linie, fiind consecventi.
Vom face comparatii de la puterile la roti, dar nu fara a arata inante si valoarea exacta pentru volanta.

Interpretarea graficului:

- acum exista si un mic impediment care vine intotdeauna cu aparitia unei noi turbine de debit considerabil mai mare.
Un turbo mic se antreneaza mai usor dar isi pierde debitul spre zona superioara de turatie, fapt usor de obsevat in grafic.
- 3200RPM este zona unde puterea obtinuta cu vechiul turbo este egalata de noua versiune
- sub 3200 esta clar ca masina este mai lenta
- dupa 3200 diferenta adusa de noul debit mult mai mare al turbinei actuale este mai mult decat evidenta.
- limitarea de turatie a fost ridicata de la 6800 in versiunea stock la 7000 deoarece acum la turatie mare motorul inca performeaza. Asta se vede foarte bine in graficul cu puterea la volanta. Se poate discuta de un palier de putere maxima nu de un varf, avantajele palerului fiind evidente. Asa nu se forteaza iar dinamica masinii este impresionanta chiar daca varful pare mic(desi nu e deloc mic, doar pare pentru cei neavizati, caii putere se obtin cu greu, iar fiabilitatea trebuie sa primeze nu sa indoaie biele cum se mai intampla pe la altii...sau ...)

Chiar daca acea penalizare pare mare in zona de jos am sa va spun un secret, soferul nu poate sa o simta. Masina este dotata cu cutie de viteze SST cu comanda automata. Daca se accelereaza cutia de viteze retrogradeaza astfel incat mereu pleca de mai sus de cat acolo iar la startul de pe loc LC este setat mai sus cu cca 1000RPM si unde mai puneti ca la start poate utiliza pana la 2 bari in turbo desi recomandat este 1.2-1.4 bari.
Pedala de accelratie in LC este un potentiometru de cuplu si de presiune in turbo, apesi pe ea pana eliberezi frana doar cat ai nevoie, 0.5 bari, 0,555 bari... de la minus presiune in sus chiar peste presiunea nominala de lucru.
Deci dezavantaj ZERO.

ALS simulare stradala: https://www.facebook.com/photo.php?v=...2435974&type=3
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20121206_105719.jpg
Views:	186
Size:	2.63 MB
ID:	2631104   Click image for larger version

Name:	20121206_105809.jpg
Views:	181
Size:	3.42 MB
ID:	2631105   Click image for larger version

Name:	ralliart.2.0sst.evo.x.turbo.inj324hp.jpg
Views:	168
Size:	131.5 KB
ID:	2631131  

Click image for larger version

Name:	L.Ralliart.turbo stock vs turbo evo x putere la roata.jpg
Views:	151
Size:	154.8 KB
ID:	2631132  

Last edited by SEBASTIAN; 06-12-12 at 21:29.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 06-12-12, 22:53   #3
elspa

Stage 5
 
elspa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
Default Re: Mitsubishi Lancer RalliArt - SST dyno tuning(dual soft)

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
De astazi pe strazi circula un RalliArt mai dotat.
Asa nu se forteaza iar dinamica masinii este impresionanta chiar daca varful pare mic(desi nu e deloc mic, doar pare pentru cei neavizati, caii putere se obtin cu greu, iar fiabilitatea trebuie sa primeze nu sa indoaie biele cum se mai intampla pe la altii...sau ...)
Pentru mine asta este cel mai important si apreciez limitarea in detrimentul marketingului. Sunt sigur ca masina e capabila de 350-370 cp reali masurati dar in conditii unsafe pentru cutie si cu un sofer...sa zicem mai linistit . ALS-ul + cutia vor compensa diferenta de marime intre turbine iar LC este cireasa de pe tort.

Ca idee, pentru cine e interesat de un astfel de upgrade, schimbarile au fost:

- galerie EVO X
- turbo EVO X
- injectoare EVO X
- pompa benzina EVO X
- Downpipe 76mm + catback 76mm
- Intercooler marit + tubulatura intercooler + bov + intake (acestea au fost optionale, dar sunt binevenite pentru raspunsul masinii la acceleratie si racire aditionala)
__________________
Sablare si PowderCoating - reconditionari jante, etrieri, etc
Da-ne un like pe Facebook
https://srzpowdercoating.ro
https://www.facebook.com/SRZPowdercoatingCustoms
elspa is offline   Reply With Quote
Old 28-11-13, 15:49   #4
racingcode

Stage 3
 
racingcode's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
Default Re: Mitsubishi Lancer RalliArt - SST dyno tuning

Ce-ti mai face Suby?
racingcode is offline   Reply With Quote
Old 02-06-14, 19:16   #5
racingcode

Stage 3
 
racingcode's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
Default Re: Mitsubishi Lancer RalliArt - SST dyno tuning

RalliArt - SST - dual soft

Producatorul declara in cazul acestui model o putere de 240HP la motor ceea ce este foarte adevarat noi reusind sa masuram putin fara 239HP cu softul de serie.

In mod cert noi discutam doar de resoftari custom doar asa rezultatele obtinute putand sa se ridice la nivelul asteptarilor, altfel ramam doar cifre pe hartie si putina senzatie pe strada.

Daca Mitsubiushi Lancer Evolutione 7-10 sunt mai multi care pot pune la dispozitie doua softuri in cazul RalliArt suntem singurii care facem asta, fiind o premiera si asteptand sa mai apara in viitor si altii care calca pe drumul batatorit de noi.

In cazul modelelor Evo pentru a putea utiliza doua softuri interventia de face doar in soft spre deosebire de RalliArt care necesita interventie hard la nivel de ecu.

In urma modificarii masina a avut uncastig de cca. 45HP si peste 100Nm, iar pentru softul racing a primit optiuni speciale care o fac mai violenta la condus, LC(program de start) si ALS(un raspuns mult mai bun la accelrare).


https://www.youtube.com/watch?v=O5G8di2RxNY
https://youtu.be/HdSCDwyw9Kc
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20140531_111633.jpg
Views:	79
Size:	191.1 KB
ID:	2992487   Click image for larger version

Name:	20140531_111702.jpg
Views:	86
Size:	213.3 KB
ID:	2992488   Click image for larger version

Name:	20140531_111610.jpg
Views:	82
Size:	328.6 KB
ID:	2992489  

Click image for larger version

Name:	20140531_110428.jpg
Views:	95
Size:	233.4 KB
ID:	2992490  
__________________
www.racingcode.ro
racingcode is offline   Reply With Quote
Old 21-05-16, 18:05   #6
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Mitsubishi Lancer RalliArt - SST dyno tuning

Mai exista vreo forma de tuning care stie sa faca dualsoft pe Ralliart?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -