08-11-11, 23:29
|
#16
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT
Quote:
Originally Posted by bitnet
Din pacate nu am facut o masuratoare inainte de modificare, nu ne interesa asta, stiam cat are masina stock, era in mintile ei. Nici nu ne-am dorit a fi expusa fisa dyno pe forum, dar, deh, s-a intamplat . Si-acum trebuie sa dau cu subsemnatul. Pe viitor o sa fiu mai atent
|
De ce nu ? Sa vada si altii de ce sunteti capabili ca firma , eu ma bucur cand vad astfel de actiuni pe forum , ca asa putem trage si noi o concluzie.
|
|
|
09-11-11, 01:00
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,120
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT
Quote:
Originally Posted by bitnet
Din pacate nu am facut o masuratoare inainte de modificare, nu ne interesa asta, stiam cat are masina stock, era in mintile ei. Nici nu ne-am dorit a fi expusa fisa dyno pe forum, dar, deh, s-a intamplat . Si-acum trebuie sa dau cu subsemnatul. Pe viitor o sa fiu mai atent
|
Si cate mai sant... pe care le tii ascunse. Felicitari inca o data pentru dovezile de profesionalism care te "incrimineaza".
|
|
|
09-11-11, 07:47
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,841
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT
E ok 70cp pierdere pt tractiune fata.. Cam pe aici sunt pierderile normale pt o tractiune fata...
|
|
|
09-11-11, 09:30
|
#19
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT
Quote:
Originally Posted by cristi_407
E ok 70cp pierdere pt tractiune fata.. Cam pe aici sunt pierderile normale pt o tractiune fata...
|
Eu stiam ca pierderile le masori in procente nu in numar de cai...
Ca poti sa ai 700 cai si sa pierzi 70 cai adica 10% si poti sa ai 140 cai si sa pierzi 70 , deci pierdere de 50%
|
|
|
09-11-11, 10:13
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,841
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT
Ma refeream in cazul de vata..de ex la mine 306cp motor, 245roata.. Dupa x modificari..421 motor, 360 roata..s-a pastrat oarecum diferenta chiar daca a crescut puterea.. E ok oricum, cred.. Poate ma insel.. A fost doar o parere.. Clar Kimi ai dreptate in ceea ce spui.. Asa e logic..
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6
Last edited by cristi_407; 09-11-11 at 10:40.
|
|
|
09-11-11, 22:40
|
#21
|
Stage 4
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of: [SKODA]
|
Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT
Quote:
Originally Posted by kimi
Eu stiam ca pierderile le masori in procente nu in numar de cai...
Ca poti sa ai 700 cai si sa pierzi 70 cai adica 10% si poti sa ai 140 cai si sa pierzi 70 , deci pierdere de 50%
|
Pierderile se masoara strict in cai putere. Frecarile in transmisie, roti etc sunt aceleasi indiferent de puterea la volanta. Prin urmare este ilogic sa calculezi in procente. Cresti puterea la volanta scade procentul de pierderi in transmisie . Eu am avut cam aceleasi pierderi si la 140 cp si la 280 cp asa ca......
|
|
|
11-11-11, 10:05
|
#22
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT
Quote:
Originally Posted by Avionu
Cresti puterea la volanta scade procentul de pierderi in transmisie . Eu am avut cam aceleasi pierderi si la 140 cp si la 280 cp asa ca......
|
Pai vad ca tot de procente vorbesti si tu Doctores
Normal ca aveai aceleasi pierderi, dar in procente..Si dupa aceea faceai calculul si transformai in cai... RATONULE
|
|
|
12-11-11, 19:13
|
#23
|
Stage 4
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of: [SKODA]
|
Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT
Quote:
Originally Posted by kimi
Pai vad ca tot de procente vorbesti si tu Doctores
Normal ca aveai aceleasi pierderi, dar in procente..Si dupa aceea faceai calculul si transformai in cai... RATONULE
|
Poti sa calculezi in ce vrei tu, procente, kw, cp, martoage putere, rezultatul este tot ala. Ideea e ca procentul nu este o varianta tocmai corecta. Nu poti generaliza spunand ca tractiunea fata pierde X procente si tractiunea spate pierde Y procente. Dar poti spune ca o tractiune fata pierde in medie 50-70 cp
Nasosule
P.S. Rade ciob de o oala sparta
|
|
|
12-11-11, 19:50
|
#24
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT
Asta inseamna ca un Logan de 65cp nu exista pentru ca puterea lui este anulata de pierderile din transmisie???? Sau da cu -5cp?
|
|
|
12-11-11, 20:17
|
#25
|
Stage 4
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of: [SKODA]
|
Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT
Quote:
Originally Posted by bluey
Asta inseamna ca un Logan de 65cp nu exista pentru ca puterea lui este anulata de pierderile din transmisie???? Sau da cu -5cp?
|
Daca cauti cu atentie graficele cu loganul de 65 cp o sa observi ca are pierderi de ~ 40 cp. E normal sa piarda mai putin...roti mai mici, masina mai usoara, planetare mai subtiri alte pinioane in cutie, alta volanta, alte discuri de frana etc. Dar banuiesc ca nu tre sa-ti spun eu toate astea tie. Sau ai aplicat la TOATE masinile valorile date de mine.
|
|
|
12-11-11, 21:10
|
#26
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT
Ca sa incheiem dezmatul pe topicul oamenilor:
http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_layout
The possibility of a slight loss in the mechanical efficiency of the drivetrain (approximately 17% coastdown losses between engine flywheel and road wheels compared to 15% for front wheel drive — however these losses are highly dependent on the individual transmission).[ citation needed] Cars with rear engine or mid engine configuration and a transverse engine layout do not suffer from this.
O lectura foarte interesanta este si asta :
http://www.modified.com/tech/modp-10...s/viewall.html
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
12-11-11, 21:30
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT
Quote:
Originally Posted by bluey
|
Unde scrie destul de clar (pt. mine), ca este total gresit a se considera pierderea ca fiind un procent fix sau o valoare data. Fiecare tip de transmisie are pierderea ei si nu se poate generaliza.
|
|
|
12-11-11, 21:44
|
#28
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT
Bineinteles.
Nici un om normal la cap nu ar pune o cifra exacta acolo, dupa cum am scris si pe topicul lui Ovidiu.Sunt prea multi factori care influenteaza pierderile.Dar asta inseamna ca la fel cum pot creste, pot sa si scada. Dar deja suntem in alta zona a tuningului.
Spor la treaba tuturor
|
|
|
20-11-12, 02:34
|
#29
|
Stage 4
Join Date: Apr 2007
Posts: 251
|
Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT
unul dintre cele mai puternice/rapide 1.8t&2.0 fsi, tfsi...
bravo baieti chiar faceti lucruri deosebite.
|
|
|
|
|