Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > PowerTech Performance

Reply
 
Thread Tools
Old 08-11-11, 22:29   #16
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,494
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT

Quote:
Originally Posted by bitnet View Post
Din pacate nu am facut o masuratoare inainte de modificare, nu ne interesa asta, stiam cat are masina stock, era in mintile ei. Nici nu ne-am dorit a fi expusa fisa dyno pe forum, dar, deh, s-a intamplat. Si-acum trebuie sa dau cu subsemnatul. Pe viitor o sa fiu mai atent

De ce nu ? Sa vada si altii de ce sunteti capabili ca firma , eu ma bucur cand vad astfel de actiuni pe forum , ca asa putem trage si noi o concluzie.
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 09-11-11, 00:00   #17
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,149
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT

Quote:
Originally Posted by bitnet View Post
Din pacate nu am facut o masuratoare inainte de modificare, nu ne interesa asta, stiam cat are masina stock, era in mintile ei. Nici nu ne-am dorit a fi expusa fisa dyno pe forum, dar, deh, s-a intamplat. Si-acum trebuie sa dau cu subsemnatul. Pe viitor o sa fiu mai atent
Si cate mai sant... pe care le tii ascunse. Felicitari inca o data pentru dovezile de profesionalism care te "incrimineaza".
geti is offline   Reply With Quote
Old 09-11-11, 06:47   #18
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,850
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT

E ok 70cp pierdere pt tractiune fata.. Cam pe aici sunt pierderile normale pt o tractiune fata...
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-11, 08:30   #19
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,226
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT

Quote:
Originally Posted by cristi_407 View Post
E ok 70cp pierdere pt tractiune fata.. Cam pe aici sunt pierderile normale pt o tractiune fata...
Eu stiam ca pierderile le masori in procente nu in numar de cai...

Ca poti sa ai 700 cai si sa pierzi 70 cai adica 10% si poti sa ai 140 cai si sa pierzi 70 , deci pierdere de 50%
kimi is offline   Reply With Quote
Old 09-11-11, 09:13   #20
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,850
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT

Ma refeream in cazul de vata..de ex la mine 306cp motor, 245roata.. Dupa x modificari..421 motor, 360 roata..s-a pastrat oarecum diferenta chiar daca a crescut puterea.. E ok oricum, cred.. Poate ma insel.. A fost doar o parere.. Clar Kimi ai dreptate in ceea ce spui.. Asa e logic..
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6

Last edited by cristi_407; 09-11-11 at 09:40.
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-11, 21:40   #21
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT

Quote:
Originally Posted by kimi View Post
Eu stiam ca pierderile le masori in procente nu in numar de cai...

Ca poti sa ai 700 cai si sa pierzi 70 cai adica 10% si poti sa ai 140 cai si sa pierzi 70 , deci pierdere de 50%
Pierderile se masoara strict in cai putere. Frecarile in transmisie, roti etc sunt aceleasi indiferent de puterea la volanta. Prin urmare este ilogic sa calculezi in procente. Cresti puterea la volanta scade procentul de pierderi in transmisie . Eu am avut cam aceleasi pierderi si la 140 cp si la 280 cp asa ca......
__________________
www.eXclusiveclub.ro
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 11-11-11, 09:05   #22
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,226
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT

Quote:
Originally Posted by Avionu View Post
Cresti puterea la volanta scade procentul de pierderi in transmisie . Eu am avut cam aceleasi pierderi si la 140 cp si la 280 cp asa ca......
Pai vad ca tot de procente vorbesti si tu Doctores

Normal ca aveai aceleasi pierderi, dar in procente..Si dupa aceea faceai calculul si transformai in cai... RATONULE
kimi is offline   Reply With Quote
Old 12-11-11, 18:13   #23
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT

Quote:
Originally Posted by kimi View Post
Pai vad ca tot de procente vorbesti si tu Doctores

Normal ca aveai aceleasi pierderi, dar in procente..Si dupa aceea faceai calculul si transformai in cai... RATONULE
Poti sa calculezi in ce vrei tu, procente, kw, cp, martoage putere, rezultatul este tot ala. Ideea e ca procentul nu este o varianta tocmai corecta. Nu poti generaliza spunand ca tractiunea fata pierde X procente si tractiunea spate pierde Y procente. Dar poti spune ca o tractiune fata pierde in medie 50-70 cp
Nasosule
P.S. Rade ciob de o oala sparta
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 12-11-11, 18:50   #24
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,173
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT

Asta inseamna ca un Logan de 65cp nu exista pentru ca puterea lui este anulata de pierderile din transmisie???? Sau da cu -5cp?
bluey is offline   Reply With Quote
Old 12-11-11, 19:17   #25
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Asta inseamna ca un Logan de 65cp nu exista pentru ca puterea lui este anulata de pierderile din transmisie???? Sau da cu -5cp?
Daca cauti cu atentie graficele cu loganul de 65 cp o sa observi ca are pierderi de ~ 40 cp. E normal sa piarda mai putin...roti mai mici, masina mai usoara, planetare mai subtiri alte pinioane in cutie, alta volanta, alte discuri de frana etc. Dar banuiesc ca nu tre sa-ti spun eu toate astea tie. Sau ai aplicat la TOATE masinile valorile date de mine.
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 12-11-11, 20:10   #26
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,173
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT

Ca sa incheiem dezmatul pe topicul oamenilor:
http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_layout

The possibility of a slight loss in the mechanical efficiency of the drivetrain (approximately 17% coastdown losses between engine flywheel and road wheels compared to 15% for front wheel drive however these losses are highly dependent on the individual transmission).[citation needed] Cars with rear engine or mid engine configuration and a transverse engine layout do not suffer from this.

O lectura foarte interesanta este si asta :
http://www.modified.com/tech/modp-10...s/viewall.html
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 12-11-11, 20:30   #27
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 631
Default Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
O lectura foarte interesanta este si asta :
http://www.modified.com/tech/modp-10...s/viewall.html

Unde scrie destul de clar (pt. mine), ca este total gresit a se considera pierderea ca fiind un procent fix sau o valoare data. Fiecare tip de transmisie are pierderea ei si nu se poate generaliza.
__________________
www.powertechperformance.ro
CHIPTUNING, ANULARE DPF TEL: 0722 340 445
0766 658 781
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 12-11-11, 20:44   #28
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,173
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT

Bineinteles.
Nici un om normal la cap nu ar pune o cifra exacta acolo, dupa cum am scris si pe topicul lui Ovidiu.Sunt prea multi factori care influenteaza pierderile.Dar asta inseamna ca la fel cum pot creste, pot sa si scada. Dar deja suntem in alta zona a tuningului.
Spor la treaba tuturor
bluey is offline   Reply With Quote
Old 20-11-12, 01:34   #29
BAMBAKE

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 251
Default Re: CHIPTUNING POWERTECH PE FIAT COUPE 2.0L 20VT

unul dintre cele mai puternice/rapide 1.8t&2.0 fsi, tfsi...
bravo baieti chiar faceti lucruri deosebite.
BAMBAKE is offline   Reply With Quote
- Copyright 2019 4Tuning -