Mcchip-DKR reprezinta un nume serios in industria optimizarii softurilor de masini in Germania si alte tari din lume cum ar fi Luxemburg, Belgia, Polonia, Grecia, Franta, Rusia. Estonia, Turcia, Chile, Singapore, Coreea de Sud, Emiratele Arabe Unite, Australia.
Ce veti observa dupa optimizarea software DKR ?
- cuplu mai mare
- putere mai mare
- un raspuns mai bun al acceleratiei
- depasiri mai rapide
- viteza maxima mai mare
- un consum redus cu pana la 15% intr-un regim de mers legal.
Redescopera placerea de a conduce masina ta cu un consum mai mic si o putere mai mare cu pana la 30 %.
Chiptuningul nu este nociv pentru motor. Avand in vedere cresterea puterii si cuplului in limitele de toleranta specificate de producator motorul nu se va uza mai repede.
Va oferim o garantie de 5 ani la toate solutiile software cat si la manopera. Putem garanta ca din cauza optimizarii software masina nu va avea de suferit.
Motoarele vor ramane la nivelurile de emisii actuale.
Recomandam optimizare software la masinile dotate cu turbo atat diesel cat si benzina. La fel de bine se poare resofta si o masina cu motor dotat cu compresor. La motoarele pe benzina aspirate castigul de putere este mai mic. Performantele sunt marite si consumul scade daca se pastreaza un regim de mers constant, linistit.
Consum de carburant crescut sau scazut?
La Power-Tuning vor creste atat puterea cate si cuplul. Daca masina merge numai in sarcina maxima, evident o acceleratie mai buna si o viteza mai mare atunci va creste si consumul. De cealalta parte daca mergeti cu masina in sarcina partiala consumul va scade si tot veti avea un cuplu mai mare in turatii joase. La Eco-Tuning doar cuplul este marit, puterea fiind foarte putin crescuta.
Chiptuningul nu dauneaza filtrului de particule. Functiile si durabilitatea DPF sunt pe deplin mentinute.
Cum putem realiza reducerea de combustibil?
•Prin cresterea cuplului la turatii reduse ale motorului.
•Prin optimizarea maselor de aer.
•Prin optimizarea arderii carburantului.
Consumul de combustibil, cuplul si viteza sunt direct legate intre ele. Practic la viteze mai mari veti consuma mai mult combustibil. Cresterea cuplului permite schimbarea unei trepte superioare mai devreme evitandu-se astfel atingerea unei viteze mari pentru a putea schimba treapta de viteza. Motorul lucreaza la fel de eficient chiar si cand este atins cuplul maxim la viteza mai mare.
La viteza mica masina va accelera mult mai rapid avand si un cuplu mai crescut. Puterea in turatii mari si viteza maxima vor fi doar putin ajustate. Daca nu va intereseaza consumul si aveti nevoie de putere atunci va oferim Power Tuning. Daca masina este condusa intr-un mod sportiv atunci si consumul va creste cu aproximativ 10-15 %.
Datorita cuplului mai mare la turatii joase consumul se incadreaza in intervalul de sarcina partiala scazand in functie de autoturisme cu pana la 15%.
Ne puteti contacta telefonic, pe email, aici pe forum sau pe PM.
Preturi speciale pentru membrii forumului... nu ezitati sa ne contactati!
Website:
www.mcchip-dkr.com
www.mcchip-dkr.ro
Telefon: 0734.614.444
Adresa: Bd Timisoara 8A, Bucuresti, Sector 6, 061301
Email: info@mcchip-dkr.ro
YM: mcchip_dkr
Atentie, id
mcchip_dkr nu este un mail de yahoo... este doar un alias, nu trimiteti mailuri, nu exista. Este strict pentru chat.
Teaser
https://www.youtube.com/watch?v=q6Vv_ulU2DI
https://www.youtube.com/watch?v=yWEWkMO3jOY
https://www.youtube.com/watch?v=P4IG5rt7ufM
https://www.youtube.com/watch?v=5QQyJwkeOMY