Un
service auto si un restaurant nu au prea multe in comun, cel putin la prima vedere. Dar la a doua vedere, mai ales atunci cand esti atent la nuante, se schimba calimera! Un amic, posesor de
BMW, mi-a explicat cum sta treaba: cand intra intr-un restaurant, se uita intai de toate la grosimea meniului. Nici nu-l deschide. Doar estimeaza, asa din ochi, numarul de pagini din meniu si, deci, si numarul de preparate (“feluri”) pe care sties a le faca bucatarul. Daca sunt prea multe pagini, adica prea multe feluri de mancare, amicul nu sta la discutii, se ridica de pe scaun si pleaca din restaurant. Explicatia este urmatoarea: daca bucatarul pretinde ca stie sa gateasca sapte-opt feluri de mancare, in mod sigur le face bine, excelent. Daca sustine ca stie 80 de retete, toate-s facute prost, fara meserie. In concluzie, meniul unui restaurant unde mancarea-i buna este totdeauna subtire, foarte subtire! Aceasta abordare mi s-a parut suficient de originala ca sa-l intreb pe amic de unde i-a venit ideea. Mi-a raspuns ca de la masina. De la
BMW-ul sau (de care e foarte mandru, ca toti pasionatii acestei marci). Mai exact, de la primele reparatii pe care a trebuit sa le faca, la cativa ani dupa ce-a adus-o din Germania (si-a adus-o personal, ca sa fie clar pana unde poate merge pasiunea!): a constatat ca, atunci cand isi ducea odorul la un atelier auto care se lauda ca repara “orice marca”, treaba mergea fie foarte lent, fie deloc. Pur si simplu, respectivii mesteri mergeau pe bajbaite, fara sa stie exact ce sa faca si cum sa faca, nemaivorbind de eterna penurie a pieselor de schimb. Dar, atunci cand amicul isi ducea masina la un service care anunta doar “Reparam marci germane”, era cu totul altfel, iar treaba se facea aproape asa cum si-ar fi dorit el. Si ca timp, si ca bani. Plus calitatea! Aproape, dar nu chiar perfect. Asa ca amicul a aprofundat ideea. A cautat un
service auto BMW. Incredibil, l-a si gasit. Cei de
Bimmer Service exact asta fac: repara exclusiv masini
BMW, fabricate din anul 2000 incoace – ceea ce inseamna ca
reparatiile facute la
Bimmer sunt facute la marea meserie si niciun impatimit de
BMW nu se poate plange. Si, credeti-ma, pasionatii
BMW sunt intr-adevar cei mai carcotasi proprietari auto din lume, cand e vorba de masinile lor! Bine, ei nu-si zic “carcotasi”, isi zic “exigenti”, dar stiu eu mai bine. Mi-a placut comparatia pe care amicul o face intre restaurante si service-urile auto. De acord, specializarea garanteaza calitatea, nu zic nu. Totusi, un restaurant cu un singur fel de mancare in meniu ar fi intr-adevar ceva unic… chiar si pentru o vesela tara trista ca Romania!
Intra si tu pe site sa vezi o parte din lucrarile realizate la
www.bimmer-service.ro
Te asteptam cu drag.