Firme Servicii Auto Tapiterii, Sablari, Vopsitorii, Tractari, etc |
16-08-12, 09:23
|
#1
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Fibra de carbon, aramid, texalium, zylon sau combinatie dintre carbon/aramid colorat divers (negru/rosu, negru/albastru, negru/verde, negru/galben), carbon/zylon este folosit de cei mai deseama tuneri pentru interioare sport sau de lux sau chiar si exterioare.
Mansory a aruncat pe piata cateva modele de masini cu piesele exterioare executate din fibra de carbon (aproape toate elementele exterioare ale caroseriei), iar interioarele extrem modificate si binenteles lucrate tot in carbon. Hamann nu se lasa mai prejos si laseaza aproape in fiecare luna cate o linie noua de interioare pt diverse masini...si lista poate continua.
Incercam si noi aici, in Romania noastra amarata, cu bani mult mai putini pentru investitii, cu bani si mai putini disponibili din partea clientilor...(ca de..nu au) sa facem cate ceva in sensul asta si poate, chiar daca nu suntem de nivelul celor mentionati mai sus, totusi incepem sa atingem un nivel al calitaii din ce in ce mai apreciat de catre utilizatorii finali ai lucrarii: clientii.
Aprecierea si laudele acestora sunt, cateodata mai valoroase decat remuneratia obtinuta. Parca iti mai vine sa mai faci calitate asa.
Cine isi doreste o bucatica de aer vestic in/pe masina sa prin aceste materiale exotice, va stam la dispozitie.
www.myspace.com/vehiclepainter/photos
goreaper@gmail.com
0040761136193
|
|
|
27-12-12, 00:49
|
#2
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Spune-mi te rog,materiale se pot cumpara de la voi?
M-ar interesa ceva cum se gaseste si pe ebay sau alte siteuri,adica un kit care sa contina o rasina inchisa la culoare,una transparenta,intaritor,si desigur fibra de carbon.
Vreau sa fac o laminare a unui bord de masina
|
|
|
13-03-13, 11:45
|
#3
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Imi oare rau dar nu vand produse.
Doar executam la comanda piese.
O zi buna.
|
|
|
19-03-13, 14:49
|
#4
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Vremurile evolueaza, lumea se schimba...iata si noile numere de telefoane,adrese de email si un link cu poze de calitate superioara celor de la myspace.com.
Cosmote: 0761.136.067
Vodafone: 0724.748.291
fibracarbon@yahoo.com
car.bonizer@yahoo.com
(Imi cer scuze celor care au incercat sa ma contacteze, ca nu am facut modificarile aceastea mai devreme)
http://www.flikr.com/photos/fibracarbon
Vor veni curand si poze interesante cu materiale diverse disponibile.
|
|
|
26-03-13, 17:00
|
#5
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Am sa prezint mai jos cateva fotografii cu volanul meu original de la BMW 320 i cabrio e36 din 1994.
Primele poze reprezinta volanul original si airbagul, proiectul desenat inspirat dupa designul celor de la Hamann, G-Power si MANSORY si mai apoi binentels cativa pasi in realizarea efectiva a lui.
Pana acum a trecut mai bine de o luna si lucrand si la diverse piese interioare din carbon de la aceeasi masina pot spune ca mai este de lucru...
|
|
|
30-03-13, 10:26
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,351
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Quote:
Originally Posted by goreaper
Am sa prezint mai jos cateva fotografii cu volanul meu original de la BMW 320 i cabrio e36 din 1994.
Primele poze reprezinta volanul original si airbagul, proiectul desenat inspirat dupa designul celor de la Hamann, G-Power si MANSORY si mai apoi binentels cativa pasi in realizarea efectiva a lui.
Pana acum a trecut mai bine de o luna si lucrand si la diverse piese interioare din carbon de la aceeasi masina pot spune ca mai este de lucru...
|
genial,foarte tare.cam cat costa sa faci un volan asa? daca iti aduc volanul din poza original.astept pm.multumesc
|
|
|
30-03-13, 19:37
|
#7
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
BUdy , ai PM. Ms mult de interes.
In alta ordine de idei, am promis cateva poze cu ce materiale se pot lucra piese din/ de pe masini.
Am sa incep cu "banalul" carbon negru atat de mult copiat in fel si chip de diverse alte materiale plastice "autolipicioase".
In principiu exista cateva caracteristici ale tesaturii:
*Modul tesaturii: 1x1 (plain), 2x2 (twill), 4v4, 4 Harness, 5 Harness, 8 Harness, UD (uni directional), Jacquard (diverse modele), combinat cu titanium (carbotanium)..etc;
*Numarul de filamente de carbon / fir : 1K (1000 filamente / fir), 3K, 6K, 12K, 24K...cele mai uzuale;
*Desfasurarea filamentelor in fir; ceeace rezulta in numarul de fire/cm liniar.
(sunt poze cu materialele mele si altele culese de pe net).
|
|
|
31-03-13, 20:19
|
#8
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Kevlarul, marca inregistrata a companiei DuPont SUA, descoperit in 1961 si pus in productie in 1965, cunoscut si sub denumirea de aramid (aromatic poliamid), este o fibra extraordinara cu propietati care par incredibile:
* este de 5 ori mai reszistenta decat otelul la o greutate similara;
* in amestec cu rasini ajunge la o reszistenta de pana la de 20 mai mare ca otelul;
* deosebit de rigid; rezistenta si modulul de elasticitate sunt identice cu ale sticlei la o densitate de aproape jumatate ca a sticlei (Kevlar balistic 29).
In industria materialelor compozite, structurale se foloseste Kevlar 49 structural cel mai des, care are culoarea galben pai original, nenuantat, dar care poate fi acoperit in diverse alte culori.
Mai jos atasaz cateva fotografii cu materiale la dispozitia noastra pe baza de kevlar sau carbon / kevlar in culoare naturala sau nuantat.
Last edited by goreaper; 31-03-13 at 20:24.
|
|
|
01-04-13, 18:58
|
#9
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
FIBRE HIBRIDE
Sunt acele fibre in a caror compozitie intra cel putin doua materiale diferite: carbon + kevlar (ca cele prezentate mai sus), carbon + zylon (material cu rezistenta de 1,6 ori ai buna decat a kevlarului dezvoltat de SRI International si produs in prezent de Toyobo Co. - Japonia), carbon + twaron (varianta kevlar dezvoltata de Akzo si produsa in prezent de Teijin - Japonia), carbon + fibra sticla si care sunt tesute fie standard 1x1 sau 2x2 fie in modele Jacquard.
Mai jos sunt ceva poze cu aceste materiale pe care le avem la dispozitie pe baza unei comenzi de la furnizori din SUA sau Japonia.
Last edited by goreaper; 01-04-13 at 19:05.
|
|
|
03-04-13, 12:32
|
#10
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Voi continua cu un material mai exclusivist, excentric care este folosit de catre Mansory din ce in ce mai mult la caroseriile (exterior) si interioarele lor.
|
|
|
04-04-13, 20:55
|
#11
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
...si sa continuam cu lucrarile locale.
Ceva progrese la volanul de E36 unde au aparut si primele piese de carbon finale ca forma dar nefinisate inca.
|
|
|
05-04-13, 23:28
|
#12
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Voi continua cu ceva lucrari din trecut; de acum 3 ani un Bentley Continental GT la care s-a folosit fibra carbon 1x1 plain spread tow 12 K (foarte greu de lucrat) si volanul modificat fara insertii de carbon.
La cererea clientului s-a executat si o sigla MANSORY inserata in masa de rasina.
Pozele finale cu masina asamblata au fost captate de pe autovit, deoarece noi nu am executat montajul interiorului si nu am mai apucat nici sa facem poze cu ea montata.
|
|
|
08-04-13, 02:51
|
#13
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
....mai apoi un X6 cu 2x2 twill 3 K normal
|
|
|
14-04-13, 15:24
|
#14
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Chiar daca nu are legatura cu domeniul auto, in urmatorul exemplu, vreau doar sa subliniez ca aceste reparatii pot fi facute si prin remedierea structurala nu doar estetica a carbonului.
Aceasta lucrare a avut ca subiect un cadru din fibra de carbon a unei biciclete de strada Giants, execurtat in multe straturi si biaxiale si uni directionale, iar la final un strat de 2x2 twill wave 3 K cu lac semi mat.
Datorita si altor mici zgaieturi acumulate de-a lungul timpului, pe langa spartura principla a cadrului, am fost nevoit sa si revospsesc si sa refac anumite inscrisuri cu autocalante taiate la plaotter. In final totul a fost acoperit cu un lac SupaerMatt de la Standox.
Last edited by goreaper; 14-04-13 at 15:33.
|
|
|
|
|