Go Back   Forum 4Tuning > Hobby & Pasiuni Comune > Cluburi > Cluburi > HP Racing Team

Reply
 
Thread Tools
Old 02-03-11, 16:10   #1
MnezO
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
MnezO's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,273
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[DACIA]
[MERCEDES]
[ALFA ROMEO]
[4Rally]
[HP Racing Team ]
Default Masinile Membriilor ACS Horse Power Racing Team !

Golf Mk 4 The Black Lava Project !

Eu sunt Vlad poreclit de catre prieteni MnezO si pe scurt va prezint masina mea !

Istoricul acestei masini pana sa intre in posesia mea, e unul simplu, si anume un Golf 4 oarecare adus din Belgia tinut un an in Romania la o familie oarecare din Judetul Botosani ! La Acea Vreme si anume, aproximativ acum un an jumatate cautam innebunit un golf 4 sau un Polo de 90 de cai putere ALH respectiv AGR. Norocul face ca am vazut masina in Iasi, cu anuntul de Vanzare, zi in care am si cumparato. Acum Proiectul meu putea sa inceapa, pentru ca aveam piesa de baza. Pentru ca a circulat 1 an pe drumurile Judetului Botosani a trebuit sa schimb tot ce inseamna Bucse, bielete, brate etc. Pana urmau ideile pentru proiect si pentru ce avea sa fie construita masina, inca nu stiam dar am profitat la maxim de "stockul" acesteia si am incercat putin Rally cu ea unde am reusit in Iasi sa iau locul 1, si la Botosani concurand cu masini de rally am luat un respectabil loc 4. Reprofilanduma la categoria SPL "Presiune Sonora" in competitiile car audio de unde am mai furat doua diplome, lucru care nu a durat mult pentru ca eu vroiam ceva nou. Dupa Aceste incercari s-a cam terminat perioada stock a masinii si am inceput luunguul drum, In a duce masina in maximum de cai pentru turbina Garret si asa chinuita pana atunci. Am inceput prin a schimba tot ce inseamna Bucse cu unele "PowerFlex" foarte rigide, Consumabile cu filtre si uleiuri sport, pentru turatii mari. A urmat o respectabila Suspensie FK Reglabila pe inaltime si am coborat masina la maxim. Cum aproximativ acum ceva timp un soft bun pentru masina mea era scump am optat in a alege duze la Injectoare de pe modelul de golf ASV (cel de 110 cai), astfel transformand al meu golf intr-o masina de 110 cai de la 90, cu care am mai furat o diploma la grupa 90 de cai. Efectul acelei Diplome a fost "moartea ambreiajului", si pentru ca tot trebuia schimbat, am ales o volanta usurata de VW GOLF 2 G60, care impreuna cu ambreiajul sport "sacks" au fost montate sus si daca tot eram in acel stadiu am umblat putin al timonerie si am facut un Short shift changer Home made care merge si astazi superb, doar ca ma lasa sa bag mai greu in marsalier. Intr-un Final a urmat si softul mult Ravnit un "revo stage1" Cu care am dus masina cu injectoarele originale la 132 de caluti, urmat de un update la DRAGOS UGA din Iasi cu injectoarele de ASV si nemaiavand dyno estimam ca am obtinut maxim din turbina si anume 145 - 150 de cai. La acesti cai m-am oprit pentru ca sunt extraordinar de multumit ce am scos din motor de 90 de cai putere ALH, cu care castig 2 - 3 grupe peste cele la care se afla masina, ultima fiind la 1 metru in spatele unui audi a3 de 170+ cai.

Ceea ce am scris mai sus e prezentarea pe scurt a ceea ce am facut la masina de cand se afla in posesia mea, probabil ca am omis cateva chestii, dar fiind nou pe forum am incercat sa fiu cat mai in detalii. O sa adaug si poze ca sa vedeti progresul !
__________________

MnezO is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -