Quote:
Originally Posted by Gixer
Oare ce viteza media a avut?.....50kmph pe highway?
|
Quote:
Originally Posted by basy
Sunt perfect de acord ca poate consuma in jur de 3 l o masina. Ce este greu de crezut este ca un Passat poate scoate consumul asta, care este o masina grea totusi. Mi-aduc aminte de un test facut cu un Citroen prin anii 80 dar media de viteza nu trebuia sa fie sub 100. Asa se fac in general testele de genul asta, pe autostrada la o medie de viteza de 100, de asta imi e greu sa cred ca e omologat. Consum instant sau pe o coborare de cativa zeci de km probabil ca poti sa scoti chiar si sub 2 l, dar trebuie sa fie o viteza medie, nu ceva conjunctural.
|
Quote:
Originally Posted by makess
ai dreptate. omologat este mai greu. in fine eu mergeam la buc de la constanta, iar pe autostrada mergeam cu ~80 km/h si consumul oscila de la 2.4% pana la 2.9%. am rulat o chestie cu un tovaras si nu ma plictiseam, mai o vb, caterinca...si am facut in ritmul asta mai mult de 120 km(parca). oricum consuma putin ~6% cam oricum cum mergeai. vara alergata tare+clima=~8%.
|
Fişa tehnică a acestui model ne relevă o masă destul de mare, de aproape 1,5 tone, în timp ce consumul mediu teoretic se cifrează la 4,5 litri/100 km. Dacă ne referim la un parcurs extraurban, consumul coboară, în teorie, până la 3,8 litri/100 km, o valoare foarte greu de realizat în condiţii reale de exploatare.
Britanicul, însă, a reuşit să obţină un consum mediu extraordinar, de 3,14 litri/100 km, cu un singur plin - ceea ce înseamnă 77 de litri de motorină, cât încap maxim în rezervorul unui Volkswagen Passat.
Iar asta în condiţiile în care viteza medie s-a cifrat la 72 km/h, pe un traseu care a avut ca punct de pornire localitatea Maidstone (Marea Britanie) şi ca punct final, unde s-a terminat motorina din rezervor, localitatea Calais (Franţa).
Cât de mare a fost efortul depus? Suficient, având în vedere că drumul a fost parcurs în trei zile, iar jurnalistul britanic a fost urmărit de doi observatori independenţi de la Asociaţia Automobiliştilor din Marea Britanie.
Iată încă un motiv pentru care germanii nu se grăbesc să introducă o versiune hibrid pe noul Volkswagen Passat facelift, considerându-se că BlueMotion este o soluţie foarte bună, deocamdată, pentru aceia care vor o maşină spaţioasă, dar şi economică