11-02-10, 17:49
|
#16
|
  Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Lamborghini testeaza succesorul lui Murcielago
performante zvonite:
- 0 - 100 km/h : ~ 3.0 sec
- viteza maxima : ~ 360 km/h
Last edited by boy_wonder; 11-02-10 at 18:31.
|
|
|
13-02-10, 02:40
|
#17
|
Stage 3
Join Date: Jan 2009
Posts: 124
|
Re: Lamborghini testeaza succesorul lui Murcielago
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Nu stiu cum ai ajuns la concluzia aia (referitor la SLR vs Murcielago) dar eu cred ca e cam eronata.
SLR vs LP640
|
Am vazut un clip.Drag intre 5 supermasini :Mercedes,Lamborghini,Ferrari,Audi si Buggati.Am vazut cat de puternic este lamborghinii,se tinea cel mai bine dupa mercedes.Nu era model asa nou ,clipul cred ca era din 2008 aproximativ nu era 2010.(ma refer ca nu era modelul asta modificat aparut).Acum ai inteles la ce ma refeream?
|
|
|
14-02-10, 16:17
|
#18
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
|
Re: Lamborghini testeaza succesorul lui Murcielago
Daca n-are DSG degeaba o mai scot...eu stau si ma intreb, oare cat o sa mai tina porcaria aia de e-gear ? parca sunt rupti in fund astia de la audi.
|
|
|
14-02-10, 16:22
|
#19
|
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Lamborghini testeaza succesorul lui Murcielago
Probabil a vazut un inginer de la Audi cat de agiti pe forum cu problema asta si probabil o fac intentionat, sa te agiti pana iti piere tot acidul  .
Sa inteleg ca 0-100 in 3 secunde, 0-160 in 6 secunde, top speed 360 km/h nu sunt suficiente pentru tine ?
|
|
|
14-02-10, 16:56
|
#20
|
 Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Lamborghini testeaza succesorul lui Murcielago
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Probabil a vazut un inginer de la Audi cat de agiti pe forum cu problema asta si probabil o fac intentionat, sa te agiti pana iti piere tot acidul  .
Sa inteleg ca 0-100 in 3 secunde, 0-160 in 6 secunde, top speed 360 km/h nu sunt suficiente pentru tine ?
|
0-160km/h in 5.5 secunde face Veyron...si SV are aproape performante ca si Veyron.Ma intreb ce pret va avea viitorul model?si ce rost mai are sa arunci 1 mil de euro pe Veyron
Veyron
0–160 km/h (0.0–99.4 mph) 5.5 seconds
Standing quarter-mile (402 m)[24] 10.2 seconds at 230 km/h (142.9 mph
Murcielago SV
0-100 mph 6.8
Quarter Mile 10.9@ 130.4 mph
__________________
|
|
|
14-02-10, 16:58
|
#21
|
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Lamborghini testeaza succesorul lui Murcielago
Pai are rost, 0-300 este diferenta uriasa, 0-400 este altceva, in plus, Veyron nu se rezuma doar la "cat baga", pentru aia exista Aero SSC  .
PS - 1.3 secunde deja la 0-160 nu mi se pare "aproape ca Veyron". La viteza aia * timpul ala, diferenta intre masini e de ordinul ZECILOR DE METRI, nu mi se pare deloc aproape.
|
|
|
16-02-10, 17:49
|
#22
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
|
Re: Lamborghini testeaza succesorul lui Murcielago
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Probabil a vazut un inginer de la Audi cat de agiti pe forum cu problema asta si probabil o fac intentionat, sa te agiti pana iti piere tot acidul  .
|
Hehe, sa stii ca m-am gandit si eu la asta :P Dar nu cred ca asta e motivul, eu cred ca pur si simplu sunt rupti in cur
Quote:
Sa inteleg ca 0-100 in 3 secunde, 0-160 in 6 secunde, top speed 360 km/h nu sunt suficiente pentru tine ?
|
Nu, nu de performante era vorba. Adica nu numai. E vorba ca la ora actuala nici un alt producator de masini super-sport nu mai foloseste acest tip de transmisie ! De ce ? Pentru ca cea cu dublu-ambreiaj este infinit mai buna. Pe langa faptul ca schimbarea treptelor se face mult mai rapid, si fara a se intrerupe puterea motorului, are avantajul ca este extrem de confortabila atata in modul auto cat si in cel manual. De asemenea este mult mai eficienta in ceea ce priveste consumul de carburant. De aia pana si ferrari a renuntat la transmisia tip F1, care oricum era una din cele mai bune transmisii din lume (si net, net superioara jafului numit E-gear), si a trecut la dual-clutch. Acum intelegi de ce ma agit eu atat ?
Si ca tot vorbeai de perfromante, vrei sa spui ca 0-100 in 2.7 secunde nu suna mai bine decat 0-100 in 3 secunde ? Pana si un 911 turbo facelift scoate 3.1 pana la suta, deci sincer nu ma impresioneaza asa tare cifrele mentionate de tine. Mai ales cand stiu ca noul Mclaren se va duce binisor sub 3, desi va costa mult mai putin decat inlocuitorul lui Murcielago. Deci care-i marea inovatie la acest lamborghini in termeni de performanta, ca n-am inteles. In afara de viteza maxima, pe care nu o vei atinge niciodata pe drumurile publice. Decat daca esti kamikaze desigur
Last edited by C63 AMG; 16-02-10 at 18:05.
|
|
|
16-02-10, 20:09
|
#23
|
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Lamborghini testeaza succesorul lui Murcielago
Fii antena, eu iti dau o idee  .
Din moment ce E-Gear este jaf, Pagani au fost idioti ca au renuntat la motorul aspirat AMG pentru unul turbo, iti recomand sa iti strangi o echipa si sa faceti o petitie, sa inlocuiti inginerii Lamborghini/Pagani. Din cate vad, esti foarte priceput si se pare mai priceput ca ei deci sigur ti-ar iesi o transmisie mai buna ca jaful ala si sigur ai lua decizii mai bune la capitolul motoare, astfel toata lumea ar fi fericita. Daca nu, eu zic sa o lasam mai moale cu astfel de afirmatii, chiar presupunand ca sunt adevarate, suntem totusi mult prea mici pentru astfel de vorbe.
Chestia cu "toti au renuntat la X" nu este tocmai relevanta, nimeni (?) nu mai foloseste motorul rotativ, nemtii au renuntat la el acum zeci de ani si totusi Mazda produce RX8 si o sa continue cu acelasi motor rotativ. Sunt idioti ? Nu cred. Masina are success ? Da. Tragem linie => Producatorul este multumit ? Cu siguranta este mai multumit de succesul creatiei lor decat parerea unora pe niste forumuri de care nici nu au auzit care abereaza asupra motorului rotativ si asupra lipsurilor loi (ca are unele) si tare cred ca se aplica si la Lambo/Pagani. Tu ce zici ?
PS - nu cred ca diferenta la acceleratie era asa mare (0.3 secunde care la nivelul asta e ceva) din doua motive.
1) Diferenta la capitolul timp de schimbare nu este asa mare intre cele 2 cutiii.
2) Masinile de genu' de obicei prind 100 km/h in tr1 deci nu se schimba treapta.
Last edited by _anaconda_; 16-02-10 at 20:17.
|
|
|
17-02-10, 01:14
|
#24
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
|
Re: Lamborghini testeaza succesorul lui Murcielago
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Fii antena, eu iti dau o idee  .
Din moment ce E-Gear este jaf, Pagani au fost idioti ca au renuntat la motorul aspirat AMG pentru unul turbo, iti recomand sa iti strangi o echipa si sa faceti o petitie, sa inlocuiti inginerii Lamborghini/Pagani.
|
Sarpe, nu cred ca ai inteles ! E-Gear e jaf nu pentru ca asa spun eu, ci pentru ca asa spun cei care au testat-o. E drept ca au mai imbunatatit-o putin pentru Lp560, dar tot e varza in comparatie cu transmisiile moderne cu dublu-ambreiaj. De aceea eu nu pot sa inteleg de ce Audi/Lamborghini se incapataneaza sa o foloseasca in continuare. De fapt singurul motiv plauzibil e acela pe care l-am spus mai sus, si pe care de altfel insusi bossul de la Audi l-a recunoscut: de rupti in cur.
Cat despre Pagani, eu nu-mi dau seama ce-a fost in capul lor sa puna pe noua generatie de Zonda un motor old-gen de camion de lux care a aparut acum vreo 10 de ani pe S600 (si care a fost baza pentru S65 amg), motor care nu are nimic de-a face cu regimul de curse sau cu sportivitatea in general. Din contra, acel motor a fost special conceput pentru cruising pe autobahn, iar cunoscatorii stiu ca adevaratul motor sport de la AMG e V8-ul aspirat de 6.3 litri, respectiv V12-le de 7.3 litri, cel din urma construit exclusiv pentru Pagani. Apropo, stii ce redline are motorul pe care vor sa-l puna ei ? 6200 rpm (prin comparatia noul Mclaren care foloseste tot un motor bi-turbo are red-line-ul la 8400 !) Daca si asta e motor demn de un hypercar, inseamna ca s-a intors lumea (cel putin aia auto) cu fundu-n jos.
Acum o sa spui, da si Veyronu are doar 6500 rpm, si e considerat un hypercar.
Sigur, daca-ti plac aspiratoarele pe roti, poti sa-i zici si asa. Dar macar ala are un motor hiper-exclusiv, care nu se mai regaseste pe nici o alta masina. Pagani cu ce se lauda ? Cu un motor luat de pe o limuzina de lux ???
Quote:
Chestia cu "toti au renuntat la X" nu este tocmai relevanta, nimeni (?) nu mai foloseste motorul rotativ, nemtii au renuntat la el acum zeci de ani si totusi Mazda produce RX8 si o sa continue cu acelasi motor rotativ. Sunt idioti ? Nu cred. Masina are success ? Da.
|
Ma bucur pentru Mazda. Totusi, Lamborghini nu e Mazda, ci e o firma care concureaza cu, ai ghicit, Ferrari. Ori daca tu te calicesti la transmisie si o carpesti pe cea existenta desi stii ca cea adoptata de Ferrari (si in general de toate marcile care se respecta) e net superioara, si desi stii ca clientii isi doresc una similara, inseamna ca esti prost (ma refer la astia din conducerea Audi, nu la ingineri!). Nici nu-si dau seama cati clienti vor pierde din cauza asta
Quote:
Tragem linie => Producatorul este multumit ? Cu siguranta este mai multumit de succesul creatiei lor decat parerea unora pe niste forumuri de care nici nu au auzit care abereaza asupra motorului rotativ si asupra lipsurilor loi (ca are unele) si tare cred ca se aplica si la Lambo/Pagani. Tu ce zici ?
|
Eu cred ca cele doua cazuri nu sunt comparabile
Last edited by C63 AMG; 17-02-10 at 01:40.
|
|
|
17-02-10, 02:58
|
#25
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,841
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: Lamborghini testeaza succesorul lui Murcielago
Off Topic..Mi se pare un esec Rx8..Una nu am vazut cu performante..Masini de 200cp+ care iau bataiei de la 180cp..in fine..
|
|
|
17-02-10, 09:14
|
#26
|
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Lamborghini testeaza succesorul lui Murcielago
@ C 55 AMG - bun atunci, cei care au testat-o si nu au fost multumiti ar putea fi coechipierii tai  .
@ Cristi - exact ce spuneam, masina nu e perfecta, motorul are anumite lipsuri (cuplu mic, performante foarte slabe la turatii mici, intretinere pretentioasa, etc) dar alora de la Mazda li se rupe de ce cred eu, tu sau altii atata timp cat au vanzari, dovada ca o sa existe o noua generatie care cel mai probabil o sa aiba lipsurile astea de care cu siguranta sunt constienti.
PS - macar asteapta sa vezi ce modificari au adus motorului ala AMG, poate are un raspuns mai bun, plaja mai mare de turatie, etc.
|
|
|
18-03-10, 15:25
|
#27
|
  Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Lamborghini testeaza succesorul lui Murcielago
Quote:
Lamborghini is resisting the move to a dual-clutch gearbox. The Murciélago replacement will not use a DSG ’box, either.
|
e-gear in sapte trepte?
|
|
|
20-03-10, 16:21
|
#28
|
  Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Lamborghini testeaza succesorul lui Murcielago
|
|
|
22-03-10, 23:48
|
#29
|
Stage 1
Join Date: Mar 2010
Posts: 19
|
Re: Lamborghini testeaza succesorul lui Murcielago
cum poate sa arate...pffff
|
|
|
24-03-10, 14:40
|
#30
|
  Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Lamborghini testeaza succesorul lui Murcielago
Estoril, Portugalia
|
|
|
|
|