Salut tuturor fanilor old school ! Dupa ce am citit mai multe topicuri,am decis sa imi prezint si eu masina.Am deschis un topic la alta sectie,dar acolo nu este "bine primita"

. Bun deci sa va prezint masina.Este vorba despre o Toyota ke30 din 1975,motor de 1.200 cmc,benzina,cv cu 4 trepte.Sa va spun povestea ei.Totul a inceput in 1995,cand tatal meu a achizitionat-o de la un instructor auto.Masina avea probleme cu rugina si cu motorul ( ii batea un piston).Nu a stat mult,si s-a apucat sa o reconditioneze.I.a reparat tabla,a taiat,sudat,tabla noua..etc.Insa la motor nu ii gasea piese de schimb.Fiind o masina din 75' nimeni nu mai facea piese,decat in Japonia si in tarile in care sunt mai multe.Asa ca a cautat la Bucuresti, la uzinele de strungari.De la Bucuresti a fost trimis la Pitesti,de la Pitesti a fost trimis la uzina din Slatina.Acolo a dat de un inginer care i.a spus ca piesele vor fi gata in 2 saptamani.A luat pistonul fisurat,i-a luat masurile si s.a pus pe treaba.A facut 4 pistoane,un arbore cu came si un lant de distributie.Din ceea ce spune tata, noile pistoane aratau ca cele originale.Apoi le-a pus pe motor si s-a apucat de reparat.Bascule,ganituri de cauciuc,cardan,amortizoare,arcurile,arcurile lamenare(spate),diferential,etriere,placute frane,au fost reconditionate, placutele de frane fiind luate de la Oltcit (adaptate),iar garniturile adaptate de la diferite marci auto,iar apoi masina a fost grunduita si vopsita.Datorita serviciului,nu a mai avut timp sa continue masina (sa faca interiorul) si masina a fost pusa in garaj,unde a stat 6 ani nepornita.Acum 3 ani,ne-am facut timp,si am scos-o afara.Cei drept,a capatat pe alocuri rugina.Dupa ce a fost verificate bujiile si delcoul,i.am pus benzina in carburator,baterie si masina a pornit la sfert.Cu masina am multe lucruri de facut :vopsea noua,jante ,scaune noi,fete de usi si cromarea tuturor ornamentelor care au cromul matuit.Acum 2 saptamani am hotarat sa schimb motorul masinii si ieri m.am apucat cu tatal meu,(care a reconstruit masina de la zero),sa dau jos motorul original pentru a pune ceva mai puternic.Motorul care va fi pe masina este de 1,6 75 cai putere,fata de 1,2 cu 54.Am reusit sa dau jos motorul original si sa curat pe alocuri zonele afectate de rugina ale masinii.Azi am inceput pregatirea motorului: l-am curatat cu benzina,am dat cu vaselina unele suruburi pt. a le proteja in timp,si maine am sa continui sa spal cu benzina tot ce a mai ramas si in cele din urma il voi pune pe masina.Voi reveni si maine cu alte poze.Sper sa va placa batranica asta old school.Numai bine !