Multumesc pentru aprecieri
Detalii tehnice ce pot spune e undeva la jumatatea planurilor , am luat masina cu un 1.6 sohc de vreo 95 de cai care era foarte obosit si pe parcurs si-a dat duhul la mine dupa ce a primit ulei in admisie pe la epurator , din lipsa de bani si multe altele de facut la masina am gasit un 1.4 sohc cu care sa trec itp-ul , evident e un motor vechi care merge binisor dar deja numai face fata , am cheltuit foarte multi bani cu actele altfel am un 2.0 dohc 8 valve 115 cp de fabrica , ce urmeaza sa intre intr-o reconditionare completa cu mici modificari.
Este o masina foarte usoara avand doar 1080 kg in talon , acum ii dau undeva la 1000 , a fost facuta mai mult pentru wrc si si-a atins scopul , a iesit campioana vreo 3 ani , are tractiune spate si punte rigida spre deosebire de varianta abarth cu punti independente si discuri pe spate , dar e o masina foarte foarte stabila , am cam toata bucsaraia de schimbat si sta bine pe sosea , se manevreaza ca o masina de rally scopul ei tintit de mine fiind de masina de zi cu zi deocamdata dar si ceva concursuri pe ici colo pana ajung la un nivel de performanta anume si sa ramana doar pentru asa ceva .
Masina a ramas pe numele tatalui meu din 91 de cand a luat-o , a vandut-o in 2000 fara motor care era de fabrica un 1.6 dohc 101 cp , foarte reusit.... intre timp a trecut prin diverse accidente , a fost furata , a fost pe la niste cascadori , a fost chiar si intr-o reclama la boom tv sau asa ceva , sarea un nene mai dolofan pe ea care a fost si unul dintre proprietari , din cauza lui am avut eu de lucru la plafon
, a fost trantita de pamant si multe altele , mi-am formatat pc-ul de curand si nu am toate in ordine dar am sa colorez topicul cu poze de unde am plecat... avea niste faruri de ford si plasa de targ in loc de masca , cu bara fata de alfa romeo si multa bataie de joc .