Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Old School Cars > Masina mea Old School

Reply
 
Thread Tools
Old 14-09-13, 11:08   #121
muntiu
Opel Driver

Stage 5
 
muntiu's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,389
Member of:
[Opel]
Default Re: My Japanese Muscle Car

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
e foarte bine cand gandim ironic, merge treaba ceas.

nu inteleg ce vrei sa spui...da, am sablat 2 masini, Rekord C si Consul coupe si ?
Quote:
Originally Posted by Antilles View Post
Merge si mai bine cand dam sfaturi ca sa.....ce? E usor sa zici "trebuia facut" atata timp cat privesti "peste gard" .

FYI-nu s-a demontat tot de pe masina inainte de sudat din lipsa de timp, s-a facut acum, dupa ce s-a intors de la tinichigerie. Cabina de sablat o sa-mi fie montata abia in cateva saptamani, dupa ce-mi demontez cea de vopsit si o mut putin pentru a face loc si, cum nu am mai avut rabdare ne-am apucat de polizat, terminat treaba in 2 zile caci mai era doar jumate, restul polizasera tinichigii pentru a putea suda.
Te-ai lamurit acum?

Pentru viitor te rog abtine-te de la sfaturi si pareri, nu sunt eu cel mai mare restaurator din lume dar sigur nu ai ce sa ma inveti. Stiu ca-i democratie si un forum public, toata lumea poate sa comenteze, la fel pot si eu sa-i cer unui hater sa-si vada de ale lui si sa ma lase pe mine cu ale mele.

Ma bucur ca ai sablat doua masini, iti urez sa sablezi si chiar sa reconstruiesti cat mai multe, poate umple tara de masini vechi, frumoase!
ce a spus Florin mai sus cu sablatul este foarte adevarat si de preferat la un astfel de proiect, nu inteleg de ce te aprinzi si dai cu replici taioase
,daca prezinti o lucrare te astepti numai la laude?

Masina in cauza este un model superb si merita readus pe roti

Last edited by muntiu; 14-09-13 at 11:14.
muntiu is offline   Reply With Quote
Old 14-09-13, 11:21   #122
Antilles
Opel Driver

Stage 5
 
Antilles's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of:
[Opel]
[VW]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: My Japanese Muscle Car

Mai citeste inca o data ce am scris, unde am zis ca NU se sableaza. Fix dasta arunc cu replici taioase!
Antilles is offline   Reply With Quote
Old 14-09-13, 19:20   #123
BULLDOG

Stage 5
 
BULLDOG's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of:
[VW]
[Old School Cars]
Default Re: My Japanese Muscle Car

Exista N metode prin care se poate curata o caroserie fara a fi sablata. Nu inteleg de ce atata aruncat cu rahat, cand scopul tuturor e sa iasa masina asta pe strada si sa fie facuta cum trebuie? Sunt sigur ca nu va fi o treaba facuta in batjocura si la fel de sigur ca va fi facuta la fel de bine cum ar fi fost facuta daca era sablata.
BULLDOG is offline   Reply With Quote
Old 14-09-13, 19:46   #124
muntiu
Opel Driver

Stage 5
 
muntiu's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,389
Member of:
[Opel]
Default Re: My Japanese Muscle Car

Quote:
Originally Posted by Antilles View Post
Mai citeste inca o data ce am scris, unde am zis ca NU se sableaza. Fix dasta arunc cu replici taioase!
sunt de parere ca ii puteai specifica si mai frumos.tind sa cred ca nu a vrut sa fie rautacios
Oricum sa nu mai dezvoltam subiectul,asteptam rezultatul final cu acest exemplar,multi se feresc de astfel de lucrari dar cum spuneam cine stie cate ceva despre acest model intelege de ce merita sa fie ingrijit si readus la viata
sper ca la final sa fie asa cum trebuie pentru ca merita

bafta cu proiectul
muntiu is offline   Reply With Quote
Old 15-09-13, 02:01   #125
Antilles
Opel Driver

Stage 5
 
Antilles's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of:
[Opel]
[VW]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: My Japanese Muscle Car

Quote:
Originally Posted by BULLDOG View Post
Exista N metode prin care se poate curata o caroserie fara a fi sablata. Nu inteleg de ce atata aruncat cu rahat, cand scopul tuturor e sa iasa masina asta pe strada si sa fie facuta cum trebuie? Sunt sigur ca nu va fi o treaba facuta in batjocura si la fel de sigur ca va fi facuta la fel de bine cum ar fi fost facuta daca era sablata.
Oricum era in plan sa o sablez, dupa toate aventurile avute cu Mustang-ul...si pana la urma asta-i cea mai simpla metoda.

Quote:
Originally Posted by muntiu View Post
sunt de parere ca ii puteai specifica si mai frumos.tind sa cred ca nu a vrut sa fie rautacios
Oricum sa nu mai dezvoltam subiectul,asteptam rezultatul final cu acest exemplar,multi se feresc de astfel de lucrari dar cum spuneam cine stie cate ceva despre acest model intelege de ce merita sa fie ingrijit si readus la viata
sper ca la final sa fie asa cum trebuie pentru ca merita

bafta cu proiectul
Dimpotriva, am raspuns exact pe acelasi ton pe care mi-a adresat el "sfatul", mai ales ca omul in cauza a mai discutat cu mine si stia foarte bine cine sunt, ce fac si ce planuri am cu masina. Dar ai dreptate, nu are rost sa ne blocam pe acest subiect.
Masina, iti garantez, nu numai ca se readuce la viata dar se face si "cum trebuie" (desi asta inca are nevoie de o definitie in Romania), deocamdata nu s-au facut scurtaturi (si nici nu planuim), nu ne-am zgarcit la banii cheltuiti (ca doar asta-i vesnica si cea mai mare problema), nu am facut masina (ca deja se putea face) doar sa fie facuta ci o facem sa fie cat mai aproape de fabrica, de perfectiune (nu exista nimic facut perfect, oricine a restaurat pana acum o masina o sa spuna exact la fel).


L.E. : Merci!
Antilles is offline   Reply With Quote
Old 01-10-13, 01:21   #126
turcu75

Stock
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 2
Default Re: My Japanese Muscle Car

Quote:
Originally Posted by Antilles View Post
Merci man, a fost o intreaga aventura (desi totul s-a intamplat foarte repede) cu achizitionatul masinii. I-am sunat pe oameni (cica luase masina pt. sotie, sa o reconditioneze pt. ea) si, din cum vorbea tipul mi-am dat seama ca-i disperat sa o dea, probabil a realizat ce inseamna sa o refaci (desi problemele nu-s prea mari la masina), ma gandesc ca a dat tot de tamplari si patiseri care sa o repare (a fost lovita masina si reparata aiurea de tot), sau, a auzit "scorul" de la cineva din domeniu si a preferat sa o vanda. Cert e ca i-am sunat luni sau marti parca, i-am rugat sa o tina pana duminica (conditia a fost sa nu mai negociez din pret). Zis si facut, Duminica luat platforma si fuga dupa masina, am ajuns acolo, mi-am dat seama de ce inseamna reparatia, urcat pe platforma si fuga back to CJ. Mi-a dat omu masina fara asigurare, fara benzina (a trebuit sa o imping pe platforma) si, ca rasplata, l-am sunat si i-am spus ca-i brici (adica mult mai bine decat s-ar crede), ca sa-i para rau putin pt. chitraleala facuta.

Acum masina e in lucru, in principiu are alt proprietar (adica nu eu) dar tot eu o fac si tot eu o sa ma ocup de ABSOLUT tot ce se va face vreodata pe masina asta, niciodata nu se va vinde (decat eventual iarasi mie).

Am mai auzit si eu ulterior ca ar mai fi ceva 280-uri, dar nu stiu nici unul sa fie functional iar cele de care am auzit inca nu s-a confirmat a fi pe bune, dar ce mai conteaza?...

Succes cu 300-le, vezi ca-i extrem de pretentios si roaga-te sa nu-si fi bagat ceva dobitoci mana in ea, eu unul nu-l vreau, ma intereseaza linii mai old school (o americanca mi-ar prinde bine de tot).
Mai "draga Alex", nu inteleg de ce faci aprecieri...jignitoare la adresa mea,gen DISPERAT, cand poate ar trebui sa/mi fi recunoscator ca ti/am vandut o masina pentru care tu esti asa de apreciat aici pe forum!!!
1.Nu eram disperat dupa cei 2500ron cu cat am cumparat masina, castig destul de bine ca ofiter de penitenciar, dar in viata la un moment dat pot aparea alte prioritati/proiecte.
2.Nu mint din obisnuinta, si cu memoria stau foarte bine, asa ca nu ti/am spus niciodata la telefon ca masina ar avea asigurare valabila si ca ai putea merge cu ea pe roti pana la Cluj, oare de ce ai venit cu slepul dupa tine???
3.Imi cer scuze ca nu ti/am dat masina cu rezervorul plin asa ca un bonus la cei 950euro pe care i/ai platit tu pe masina, poate asa ma alegeam cu eticheta de generos nu de chietros,APROPOS, IMI ADUC BINE AMINTE, AI FACUT O TURA CU EA PRIN CARTIER SI AI URCAT/O PORNITA PE SLEP, DE CE naiba SPUI CA AI IMPINS/O??? stai prost cu memoria sau ce???
4.De la telefon ti/am raspuns la toate intrebarile tale referitoare la masina, acte, parte mecanica , estetica, proprietari...etc si le/am reluat la momentul tranzactiei.DACA TE/AI SIMTIT PACALIT, te intreb din nou, DE CE AI MAI LUAT/O???

PS. Sti mai draga Alex, in afacerea ta, REPUTATIA SI CINSTEA SUNT TOTUL, tu oare la ce capitol excelezi???
turcu75 is offline   Reply With Quote
Old 01-10-13, 02:08   #127
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: My Japanese Muscle Car

acum, adevarul sa fie undeva la mijloc sau
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 01-10-13, 10:26   #128
Antilles
Opel Driver

Stage 5
 
Antilles's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of:
[Opel]
[VW]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: My Japanese Muscle Car

Quote:
Originally Posted by turcu75 View Post
Mai "draga Alex", nu inteleg de ce faci aprecieri...jignitoare la adresa mea,gen DISPERAT, cand poate ar trebui sa/mi fi recunoscator ca ti/am vandut o masina pentru care tu esti asa de apreciat aici pe forum!!!
1.Nu eram disperat dupa cei 2500ron cu cat am cumparat masina, castig destul de bine ca ofiter de penitenciar, dar in viata la un moment dat pot aparea alte prioritati/proiecte.
2.Nu mint din obisnuinta, si cu memoria stau foarte bine, asa ca nu ti/am spus niciodata la telefon ca masina ar avea asigurare valabila si ca ai putea merge cu ea pe roti pana la Cluj, oare de ce ai venit cu slepul dupa tine???
3.Imi cer scuze ca nu ti/am dat masina cu rezervorul plin asa ca un bonus la cei 950euro pe care i/ai platit tu pe masina, poate asa ma alegeam cu eticheta de generos nu de chietros,APROPOS, IMI ADUC BINE AMINTE, AI FACUT O TURA CU EA PRIN CARTIER SI AI URCAT/O PORNITA PE SLEP, DE CE naiba SPUI CA AI IMPINS/O??? stai prost cu memoria sau ce???
4.De la telefon ti/am raspuns la toate intrebarile tale referitoare la masina, acte, parte mecanica , estetica, proprietari...etc si le/am reluat la momentul tranzactiei.DACA TE/AI SIMTIT PACALIT, te intreb din nou, DE CE AI MAI LUAT/O???

PS. Sti mai draga Alex, in afacerea ta, REPUTATIA SI CINSTEA SUNT TOTUL, tu oare la ce capitol excelezi???
Ohohooo! Salutare pretinas, stai linistit ca nu arunc cu jigniri gratis. Nu ma simt pacalit, stiam foarte bine in ce ma bag, pretul a fost foarte bun INSA, fara suparare, de chitralit te-ai chitralit. Iti aduci aminte ca nu am putut urca pe platforma pt ca era rezervorul gol? Nu s-a golit in cei nici 100 m facuti ( prin cartier), faptul ca mi-ai spus ca pot sa o aduc pe roti in CJ? Cum sa o aduc pana aici cand nu avea actele in regula? Fara asigurare, fara sa fie transcrisa, fara un impozit platit de cativa ani. Astea nu s-au mai spus la telefon, am fost pus doar in fata faptului implinit. Am luat pkatforma...just in case, daca nu puteam sa ajung cu masina pe roti acasa...stateam ore intregi in drum.
In fine, eu unu, obisnuit cu oamenii te-am inteles perfect, vroiai musai sa vinzi masina si ai dat de unu disperat sa o ia...ai "colorat" putin starea ei pentru ca restul erau doar chibiti cu buzunare goale care vorbeau mult dar nu faceau nimic( ma refer la altii care te-au sunat, incercand sa mai negocieze sau mai stiu eu ce). Observa ca am folosit cuvantul "disperat" atat in cazul meu cat si in cazul tau, asa cum e el menit sa fie folosit, nu cu o tenta denigratoare, deci nu vad jignirea....cat despre starea masinii promisa la telefon versus cea constatata pe viu...are rost sa mai discut? Am luat masina asa cum era recunoscandu-i potentialul, nu mi-a pasat de alte aspecte, alea enumerate mai sus. Nu m-am simtit pacalit pentru ca stiam ce cumpar dar era mai frumos sa-mi fie spus din start cum stau treburile, oricum nu-mi mai bateam capul cu negociat and shit cand stiam ca pretul ei, oricum e starea masinii, era extrem de bun.
Imi pare rau ca te simti jignit si mi-o spui acum, dupa un an, nu asta imi era intentia desi sunt foarte bun la jigniri si certuri. Nu ma intelege gresit, nu-mi cer scuze pt ce am afirmat acum un an, acum jdemii de pagini, faptul ca-mi fluturi in fata functia ta nu ma impresioneaza cu nimic.
Deci, draga prietene, merci ca mi-ai vandut masina la un pret foarte bun pt. amandoi, invitatia la o tura cand e gata ramane valabila.
Antilles is offline   Reply With Quote
Old 01-10-13, 10:29   #129
Antilles
Opel Driver

Stage 5
 
Antilles's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of:
[Opel]
[VW]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: My Japanese Muscle Car

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
acum, adevarul sa fie undeva la mijloc sau

Florin....esti tare plictisit, tu viata personala nu ai? Iti trimit o poza cu mine daca-ti sunt asa de drag incat imi urmaresti fiecare miscare.
Antilles is offline   Reply With Quote
Old 01-10-13, 11:33   #130
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: My Japanese Muscle Car

Vad ca te crezi tare important, si nu stiu daca e cazul.
Cand scrii pe un topic pe un forum, automat esti subscris la acesta, deci nu-ti urmaresc eu miscarile, ci forumul ma anunta de acest fapt.
Am preferat la ultima discutie sa renunt eu a da o replica, cred ca a fost mai ok asa. Dar te simti putin atacat, putin cam mult. Imi pare rau ca s-a ajuns aici, dar sa stii ca prin ceea ce am scris in discutiile anterioare nu am dorit sa iti aduc vreo ofensa ref la sablare/demontare, poate ai fost tu mai sucarit cand ai citit, drept urmare s-a ajuns la posturi inutile pt acest topic, certuri aiurea, cand eu n-am avut nimic cu tn ci cu operatiunile facute, iar tu te-ai ambalat prea tare.
Cat despre mesajul de mai sus, si discutia cu fostul proprietar, nu consider decat ca arati ce poti, una spui, alta este, iar cand cumperi o masina in RO cel putin, ar trebui sa stii ca trebuie sa intrebi ce vrei sa afli, m-am ars si eu de multe ori, dar vina mi-a apartinut(neintreband), mi-am asumat-o si gata, dar n-am dat vina pe vanzator.
voi scoate subscrierea de la topic, n-are sens, ne sucarim degeaba, cel putin din punctul meu de vedere si nu mi-am dorit o clipa acest lucru.
Punct.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 01-10-13, 12:12   #131
Antilles
Opel Driver

Stage 5
 
Antilles's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of:
[Opel]
[VW]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: My Japanese Muscle Car

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
Vad ca te crezi tare important, si nu stiu daca e cazul.
Cand scrii pe un topic pe un forum, automat esti subscris la acesta, deci nu-ti urmaresc eu miscarile, ci forumul ma anunta de acest fapt.
Am preferat la ultima discutie sa renunt eu a da o replica, cred ca a fost mai ok asa. Dar te simti putin atacat, putin cam mult. Imi pare rau ca s-a ajuns aici, dar sa stii ca prin ceea ce am scris in discutiile anterioare nu am dorit sa iti aduc vreo ofensa ref la sablare/demontare, poate ai fost tu mai sucarit cand ai citit, drept urmare s-a ajuns la posturi inutile pt acest topic, certuri aiurea, cand eu n-am avut nimic cu tn ci cu operatiunile facute, iar tu te-ai ambalat prea tare.
Cat despre mesajul de mai sus, si discutia cu fostul proprietar, nu consider decat ca arati ce poti, una spui, alta este, iar cand cumperi o masina in RO cel putin, ar trebui sa stii ca trebuie sa intrebi ce vrei sa afli, m-am ars si eu de multe ori, dar vina mi-a apartinut(neintreband), mi-am asumat-o si gata, dar n-am dat vina pe vanzator.
voi scoate subscrierea de la topic, n-are sens, ne sucarim degeaba, cel putin din punctul meu de vedere si nu mi-am dorit o clipa acest lucru.
Punct.
Corect, discutam aiurea si pierdem timp. Te-ai ales cu raspunsul de mai sus tocmai pentru ca ai ales sa ataci ( a fost clar un atac). Nu l-am invinovatit cu nimic pe fostul proprietar ci pur si simplu descrisesem situatia, daca vroiam sa ma cert cu omu puteam sa-l sun, sa-i scriu sau, cum zicea si el mai sus, puteam sa nu cumpar masina.
Sunt eu o persoana mai ciudata si ma enervez usor cand vad ca oamenii vorbesc aiurea sau fara sa fie in cunostinta de cauza. Pe de alta parte sunt destul de calculat incat sa renunt la o chestie cand ma dispera, tocmai de aceea o sa ma port copilareste si-mi iau jucariile sa plec. Nu mai postez nimic pe acest thread despre aceasta masina, aleg asta pentru ca deja nu se mai prezinta masina si stadiul lucrarilor ci pur si simplu ne " tragem de p*ta"( vorba cuiva), plus, chestie si mai importanta, chiar acuma, in momentul asta, in loc sa merg sa lucrez pe masina, stau si-mi pierd vremea cu raspunsuri pe forum. Si nu, nu caut sa fiu apreciat de necunoscuti pe un forum pentru o masina ( cum zicea cineva mai sus).

Rog un moderator a inchide acest topic!
Antilles is offline   Reply With Quote
Old 01-10-13, 12:24   #132
Iahim Priest
Ford Driver

Stage 5
 
Iahim Priest's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 649
Member of:
[Toyota]
[FORD]
Default Re: My Japanese Muscle Car

Eu zic sa lasi topicul deschis si sa mai pui din cand in cand cate-o poza...

Nu stiu care-i treaba si nu ma intereseaza, stiu doar ca ai o masina traznet (indiferent cum ai luat-o) si ca faci o treaba buna cu reconditionarea ei. Pe mine atat ma intereseaza, sa vad cum evolueaza reconditionarea unei masini rare. Motiv pentru care te urmaresc cu interes.

Si sunt convins ca nu sunt singurul.


P.S.: Replicile acide sau oamenii care cauta cearta se evita prin indiferenta. Valabil pentru toata lumea, nu am nimic cu nimeni, repet, nu stiu care-a fost treaba si nu ma intereseaza. Stiu doar ca suntem toti off-topic si ca ar trebui sa ne intereseze doar in ce stadiu se afla acum masina.

Eu ma duc sa vad ce fac cu plafonul, ca ploua inauntru, apoi ma intorc sa vad ce mai e nou pe-aici.
O zi buna tuturor si spor la treaba!!!
__________________
Ex.: Toyota Corolla E90 1.6 16v, 115CP, 1992

Ex: Ford Escort Mk6 1.6 16v, 90CP, 1998

Now: Mercedes-Benz E200 W124, 136CP, 1994
Iahim Priest is offline   Reply With Quote
Old 01-10-13, 21:44   #133
turcu75

Stock
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 2
Default Re: My Japanese Muscle Car

[QUOTE=Antilles;5583308]Ohohooo! Salutare pretinas, stai linistit ca nu arunc cu jigniri gratis. Nu ma simt pacalit, stiam foarte bine in ce ma bag, pretul a fost foarte bun INSA, fara suparare, de chitralit te-ai chitralit. Iti aduci aminte ca nu am putut urca pe platforma pt ca era rezervorul gol? Nu s-a golit in cei nici 100 m facuti ( prin cartier), faptul ca mi-ai spus ca pot sa o aduc pe roti in CJ? Cum sa o aduc pana aici cand nu avea actele in regula? Fara asigurare, fara sa fie transcrisa, fara un impozit platit de cativa ani. Astea nu s-au mai spus la telefon, am fost pus doar in fata faptului implinit. Am luat pkatforma...just in case, daca nu puteam sa ajung cu masina pe roti acasa...stateam ore intregi in drum.
In fine, eu unu, obisnuit cu oamenii te-am inteles perfect, vroiai musai sa vinzi masina si ai dat de unu disperat sa o ia...ai "colorat" putin starea ei pentru ca restul erau doar chibiti cu buzunare goale care vorbeau mult dar nu faceau nimic( ma refer la altii care te-au sunat, incercand sa mai negocieze sau mai stiu eu ce). Observa ca am folosit cuvantul "disperat" atat in cazul meu cat si in cazul tau, asa cum e el menit sa fie folosit, nu cu o tenta denigratoare, deci nu vad jignirea....cat despre starea masinii promisa la telefon versus cea constatata pe viu...are rost sa mai discut? Am luat masina asa cum era recunoscandu-i potentialul, nu mi-a pasat de alte aspecte, alea enumerate mai sus. Nu m-am simtit pacalit pentru ca stiam ce cumpar dar era mai frumos sa-mi fie spus din start cum stau treburile, oricum nu-mi mai bateam capul cu negociat and shit cand stiam ca pretul ei, oricum e starea masinii, era extrem de bun.
Imi pare rau ca te simti jignit si mi-o spui acum, dupa un an, nu asta imi era intentia desi sunt foarte bun la jigniri si certuri. Nu ma intelege gresit, nu-mi cer scuze pt ce am afirmat acum un an, acum jdemii de pagini, faptul ca-mi fluturi in fata functia ta nu ma impresioneaza cu nimic.
Deci, draga prietene, merci ca mi-ai vandut masina la un pret foarte bun pt. amandoi, invitatia la o tura cand e gata ramane valabila.

Oki! Poate ca nu inteleg eu h..umorul vostru ardelenesc.
1.De la BUCURIA gasirii pe net a pozelor cu restaurarea fostei noastre masini m/a napadit TRISTETEA sa citesc modul in care ne descriai, pe mine si sotia mea acum un an.Ne/ar fi placut sa scrii echilibrat,si cele rele si cele bune, DAR sa ne fi descris si entuziasmul pe care l/am avut atunci cand am aflat ca ZX/ul nostru va ajunge la un pasionat cu multa experienta in domeniu si cu ATELIERUL PROPRIU, ni se/mplinea un VIS. Doar ti/am explicat starea de fapt asa COLORATA, tu spuneai OKI sau PAS, nu mai reluam, dar nu mi/a placut JUDECATA PUBLICA facuta aici pe forum, NU meritam asta.
2.Nu am vrut sa te impresionez cu nimic doar te/am informat din ce/mi castig eu banii si painea in viata de zi cu zi...intelegi prietene Alex, MUNCESC CINSTIT PENTRU BANII MEI, nu fur, nu pacalesc,nu escrochez, nu mint, nu/mi pierd OMENIA pentru 3 LEI, asta am vrut eu sa/ti transmit.
4.Apreciez faptul ca esti OM de cuvant si ne vei face bucuria promisa,prin Cluj, cu ZX/ul restaurat !!! Asa ca mult succes in continuare si ar fi pacat sa/i privezi pe alti pasionati de intreruperea postarilor aici pe Forum, tu decizi!!! O seara buna sa ai!!!
turcu75 is offline   Reply With Quote
Old 24-12-13, 10:01   #134
Radu_print

Stage 5
 
Radu_print's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: My Japanese Muscle Car

hai man, stiu ca-i iarna si frig, dar daca ai mai lucrat ceva la masina, asteptam cu interes.
Suntem multi care urmarim topicul asta (si altele de genul), fara sa scriem neaparat, dar asta nu inseamna ca nu suntem interesati sau ca nu ne place ce vadem . stai tu la subiect si va fi bine, oamenilor in general daca nu le raspunzi, se linistesc.
Radu_print is offline   Reply With Quote
Old 17-02-15, 17:54   #135
daman

Stage 5
 
daman's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,372
Default Re: My Japanese Muscle Car

cum decurg lucrarile? mai pune poze
daman is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -