Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Old School Cars > Masina mea Old School

Reply
 
Thread Tools
Old 31-08-10, 10:54   #46
ceobyy

Stage 4
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 187
Default Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989

Frumoasa masina,
de curiozitate cat este acum impozitul , pe viitor foarte putini cred ca vor mai fi tentati de asemenea motorizari.
ceobyy is offline   Reply With Quote
Old 01-09-10, 12:13   #47
fester

Stage 3
 
fester's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 156
Member of:
[Old School Cars]
[CHEVROLET]
Default Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989

http://www.ghidtransport.ro/resurse/impozit-auto.html
fester is offline   Reply With Quote
Old 06-09-10, 20:17   #48
fester

Stage 3
 
fester's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 156
Member of:
[Old School Cars]
[CHEVROLET]
Default Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989

Masina este de vanzare.
Mai multe detalii aici :

http://chevrolet.anunturi-auto.4tuni...a-9664429.html
fester is offline   Reply With Quote
Old 26-09-10, 18:35   #49
fester

Stage 3
 
fester's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 156
Member of:
[Old School Cars]
[CHEVROLET]
Default CURATAREA SISTEMULUI DE RACIRE SI INLOCUIRE ANTIGEL

Intrucat nu mai vand masina trebuie sa urmeze ....

Pregatirea de iarna ...

Am decis sa scriu acest mic tutorial pentru ca imi inchipui ca masinile nu difera atat de mult si ca este o operatiune care si voi puteti sa o faceti cu un minim de scule

1) So ... Curatarea sitemului de racire si inlocuire (coolant flush) ...
Am scos antigelul care exista in radiator. A iesit rugina multa mai ales din fundul radiatorului. Apoi am scos senzorul de detonatie si furtunul care duce la racitorul de ulei. Se pare ca masina are pe dedesubt senzorul de detonatie pe partea pasagerului si pe partea cealalta un furtun care duce la racitorul de ulei.
Trebuie scoase ambele pentru ca partea stanga a sistemului de racire al blocului motor nu comunica cu partea drepta a sistemului de racire decat in partea de sus a blocului. Pentru scurgerea buna a blocului motor am scos capacul de la termostat si termostatul. Astfel a iesit tot antigelul din blocul motor.
Apoi am pus apa distilata in tot sistemul, am conectat totul la loc, am lasat motorul sa circule apa cu capacul de la radiator deschis. Pe acolo a iesit o gramada de spuma cu rugina o perioada, dupa care s-a limpezit. Din pacate nu am gasit o solutie speciala de "radiator flush" dar a functionat si asa.
Dupa asta am scos iar toata apa aia ... a iesit iar mult "nisip" si apoi am inceput sa montam toate piesele la loc.
Trebuie montate intai lucrurile din partea de jos a motorului respecitiv senzorul de detonatie si furtunul racitorului de ulei. Apoi am umplut blocul motor cu noul antigel prin "gaura" de la termostat. Apoi am montat la loc termostatul si throttle body-ul. Pe la termostat se umple uniform tot blocul motor si aproximativ 70% din radiator. Gradul acesta de umplere s-a realizat in conditiile in care masina era inclinata aprox 20-30`. Apoi am adaugat in radiator ce mai era necesar.
Green stuff in ... mix 8 parti antigel - 2 parti apa distilata, dupa calculele mele rezistent la -30 grade avand in vedere ca vine iarna aia cea mai grea din istorie
In total au intrat vreo 13 L de amestec

2) Am schimbat si releul de la semnalizare pt ca semnaliza foaaaaaarte rar ... S-a rezolvat si problema asta acum. Releul de la semnalizare se afla in spatele panoului de bord al pasagerului


Si acum cateva poze
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_4096.jpg
Views:	120
Size:	821.1 KB
ID:	1671430   Click image for larger version

Name:	IMG_4097.jpg
Views:	198
Size:	936.1 KB
ID:	1671431   Click image for larger version

Name:	IMG_4101.jpg
Views:	114
Size:	852.3 KB
ID:	1671432  

__________________
Having too much hp is like money in the bank.
You never really use them but it's nice to know it's there.
fester is offline   Reply With Quote
Old 26-09-10, 20:45   #50
DrD3ViL

Stage 3
 
DrD3ViL's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 139
Default Re: CURATAREA SISTEMULUI DE RACIRE SI INLOCUIRE ANTIGEL

Hmm,interesant ,congratz :P
DrD3ViL is offline   Reply With Quote
Old 05-10-10, 09:50   #51
fester

Stage 3
 
fester's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 156
Member of:
[Old School Cars]
[CHEVROLET]
Default Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989

Next job ... franele

Se pare ca pe spate franele nu functioneaza cum trebuie, asa ca a trebuit sa vad de unde este buba. Astfel am inceput prin a masura daca la franele din spate ajunge presiune.
Am demontat roata, etrierul si discul pentru a putea ajunge la "bleeder valve-ul" din spate. Acolo am montat aparatul de masura (un simplu ceas) ca sa vad care este presiunea.
La apasare normala a franei, fara motor pornit indica (la maxim) in jur de 600 psi
Cu motorul pornit (cu power brake booster activat) arata undeva la 1050 psi
Deci ajunge presiune in spate asa ca am eliminat "master cylinder" si bias spring (valva care proportioneaza presiunea care merge pe puntea fata si presiunea care merge pe puntea spate, in cazul meu sistemul asta este integrat in pompa de frana)

Asa ca problema este de la etriere ....

Si o poza unde puteti sa vedeti aparatul montat pe etrier si cu ocazia asta si bucsele Poly care au fost montate pe masina
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_4112.jpg
Views:	204
Size:	1.04 MB
ID:	1683563  
fester is offline   Reply With Quote
Old 05-10-10, 10:43   #52
NightClubRacer

Stage 5
 
NightClubRacer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989

interesanta jucarie ai pentru masurat franele. Apropo se merita investitia in bucsile poly? Spor la treaba!
NightClubRacer is offline   Reply With Quote
Old 05-10-10, 11:16   #53
fester

Stage 3
 
fester's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 156
Member of:
[Old School Cars]
[CHEVROLET]
Default Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989

Quote:
Originally Posted by NightClubRacer View Post
interesanta jucarie ai pentru masurat franele. Apropo se merita investitia in bucsile poly? Spor la treaba!
Diferenta este foarte mare la manevrabilitate si precizia directiei, insa rigiditatea vine cu un cost in confort. Recomand montarea bucselor poly pe orice masina orientata catre performanta. Pot spune ca sunt printre cei mai bine investiti 300$.

cat despre ceas, il gasesti aici :
http://www.summitracing.com/parts/SSB-A1704/?rtype=10

Last edited by fester; 05-10-10 at 11:20.
fester is offline   Reply With Quote
Old 05-10-10, 11:23   #54
NightClubRacer

Stage 5
 
NightClubRacer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989

Quote:
Originally Posted by fester View Post
Diferenta este foarte mare la manevrabilitate si precizia directiei, insa rigiditatea vine cu un cost in confort. Recomand montarea bucselor poly pe orice masina orientata catre performanta. Pot spune ca sunt printre cei mai bine investiti 300$.

cat despre ceas, il gasesti aici :
http://www.summitracing.com/parts/SSB-A1704/?rtype=10
mersi de link. Atunci merita investitia in bucsile poly, mai ales ca cele originale la drumurile noastre cedeaza repede. Spor in continuare!
NightClubRacer is offline   Reply With Quote
Old 10-10-10, 16:13   #55
fester

Stage 3
 
fester's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 156
Member of:
[Old School Cars]
[CHEVROLET]
Default Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989

Plimbare de azi

https://www.youtube.com/watch?v=qf7AiPpFQbM

https://www.youtube.com/watch?v=2EYKBUqQUI8

https://www.youtube.com/watch?v=Q_laRkOl8PE
fester is offline   Reply With Quote
Old 10-10-10, 19:41   #56
tea_radu
BMW Driver

Stage 5
 
tea_radu's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 815
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[BMW]
Default Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989

Tare rau plimbarea, ati trezit putin orasul
tea_radu is offline   Reply With Quote
Old 10-10-10, 19:57   #57
fester

Stage 3
 
fester's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 156
Member of:
[Old School Cars]
[CHEVROLET]
Default Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989

ca intotdeauna
fester is offline   Reply With Quote
Old 11-10-10, 22:39   #58
SV25MBN
Chevrolet Driver

Stage 5
 
SV25MBN's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,181
Member of:
[Opel]
[CHEVROLET]
Default Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989

Frumos, frumos.
SV25MBN is offline   Reply With Quote
Old 14-10-10, 23:31   #59
NightClubRacer

Stage 5
 
NightClubRacer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989

sunetu face toti banii!!! te astept si la mine in spatele blocului sa faci ceva galagie
NightClubRacer is offline   Reply With Quote
Old 15-10-10, 17:28   #60
fester

Stage 3
 
fester's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 156
Member of:
[Old School Cars]
[CHEVROLET]
Talking Re: Masina mea Old School - Chevrolet Corvette, an 1989

hehe ... anul asta ti-ai ratat sansa
am dus masina in garaj pentru iarna asa ca ne vedem in 2011
fester is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -