Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Old School Cars > Piese pentru Old School Cars de vanzare

Reply
 
Thread Tools
Old 01-09-12, 12:55   #1
Fifi_Fifi

Stage 4
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 192
Default Polisari auto old school

Tarif element polisat 80 lei
Polisare faruri/stopuri 80 lei
Polisare bara cromata 50 lei
Sau polisare tot exteriorul 350 lei
Polisare capace cromate 50 lei
Folosesc pasta de la 3M si bureti tot de la 3M !

Date de contact : 0756417019

Ma deplasez pe raza judetului sibiu ! ( contra cost )
Fifi_Fifi is offline   Reply With Quote
Old 04-09-12, 19:47   #2
flaviuf

Stage 5
 
flaviuf's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 415
Member of:
[RENAULT]
[Old School Cars]
[4Rally]
Default Re: Polisari auto old school

Salut, faci si lucrari mai ample (tinichigerie+vopsire)?
flaviuf is offline   Reply With Quote
Old 04-09-12, 23:08   #3
paul bmw

Stage 2
 
paul bmw's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 55
Default Re: Polisari auto old school

80 lei element????
350 complet????
exagerezi tinere,la preturile astea o sa iti expire pasta aia de 3m!!toti fac COMPLET la 50 euro cu 4 paste si la 80 cu MEGUAIRS care ii numaru 1 in lume!
bafta da nu nu prea cred!!
paul bmw is offline   Reply With Quote
Old 05-09-12, 18:28   #4
rad-deva

Stage 3
 
rad-deva's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 100
Default Re: Polisari auto old school

Paul, iti spun ca te inseli. Decat sa-ti faca baietii de la spalatoria de cartier un polish profesional cu 200 lei in 4-5 ore, crede-ma ca mai bine te lipsesti de el.

In primul rand, e impropriu spus POLISH. Cel mai corect e sa-i spunem DETAILING EXTERIOR sau CORECTIE VOPSEA. O vopsea afectata nu are nevoie doar de polish, se impune o decontaminare cu argila, un wetsanding pe alocuri, iar apoi, functie de mai multe variabile (grosimea stratului de vopsea, duritatea lacului sau a vopselei, tipurile de defecte intalnite), alegerea pasilor pentru eliminarea tuturor defectelor (de exemplu: un lac moale poate fi corectat doar din 2 pasi, un lac ceramic poate impune 3-4 pasi, inclusiv disc de blana pe alocuri, etc.), alegerea optima a combinatiei pad-pasta si numar de treceri. In final, functie de sezon, de tipul vopselei si al lacului, de culoare, urmeaza alegerea optima a protectiei (sealant, ceara, sealant+ceara).

Pentru a-ti face o impresie, iti spun ca doar pasii premergatori actiunii de polishare efectiva dureaza la o masina medie in jur de 4-5 ore. Un cost real al materialelor folosite, al consumabilelor pt o masina poate ajunge in jur de 200-250-300 lei.

Cat despre marca pastelor folosite, nu e o regula ca Meg's sunt cele mai bune. Din experienta proprie, pt un compound prefer Menzerna FG500 sau un FCP de la 3M, decat un #105 de la Meg's.

Din pacate, lipsa de corecta informare in acest domeniu duce la "prostirea, fraierirea clientilor de catre baietasii cu polishuri profesionale de 200-300 lei".

Ma bucur ca am gasit si in aceasta sectiune un topic dedicat detailingului auto, in ceea ce ma priveste, va stau la dispozitie cu orice sfaturi in acest domeniu. Mai exista un topic dedicat detailingului auto aici pe forum, in zona Hunedoara, am incercat si acolo sa le fiu de folos colegilor hunedoreni cu sfaturi, chiar am reusit sa organizam o intalnire lunara 4Tuning cu demonstratii live in cadrul atelierului meu.
__________________
rad-deva is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -