a si ca remarca eu am ublat pe la rar si pe la service uri sa vad un cost aproximativ a unei reparatii mediu si bine facute pestru aceasta masina !
de repus pe suspensii clasice ( trebuie schimbate nu doar amortizoarele ci si basculele )
daca vreti varianta actuala va costa in jur de 2600 dolari americani ,instalatia existenta fiind praf
interiorul circa 700 euro ( in bucuresti din piele de care vrea cariciu vostru )
recarosarea ( o tabla care probabil vei plati pe ea circa 500 -1500 e in functie de cat de buna este )
pastrarea celei actuale si tinichigeria si vopsitoria ajungand pe la vreo 2000 e
copierea jantelor find cam unice ( facute pe strung la comanda un model din capul clientului ) aprox 2000 e
)
motorul cine alege sa il lase pe cel actual reparatie capitala cu piese greu de gasit nefiind pur cele din fabrica ) 400 e
body kit ul este crapat si spart pe alocuri , prin definitie fiind special trebuie copiat ( n'am idee costurile )
si pretul masinii probabil la tocmeala 1500 euro trasi asa de par
inscrierea ( prefer sa nu stiu ) desi dupa cilindree si toate cele te costa ceva mirific !
cine se simte puternic si accepta injuraturile a multi pusti plictisiti care comenteaza orice schimbare fata de original face si o remotorizare ( alti aproape 2000 euro )
per total costurile finale cu piese din cele mai bune insa nu de top si cu un an doi pierduti prin garaje , ghisee , calculator si banca va va costa averi
eu unul doresc sa o cumpar din ambitie ! insa va urez tuturor succes in cazul in care o cumparati !
masina se afla in sectorul 4 , berceni , pe aleea ornamentului nr 2 , bl e 7 , in fata scarii 1 !