Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 5

Reply
 
Thread Tools
Old 05-01-13, 14:10   #1
aline39

Stock
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 3
Default Probleme e39 2001

Salut,
Sunt posesor al unui bmw e39 din 2001, 525d. Am aceasta masina de 6 luni, in principiu sunt destul de multumit de ea in comparatie cu alte marci pe care le-am avut (dacia, citroen, ford si VW), dar am unele probleme care imi cam dau batai de cap.
Poate ma puteti ajuta care aveti experienta. In primul rad vreau sa-mi schimb uleiul si nu stiu ce sa aleg, serviceurile au pareri diferite. ce ulei sa aleg? BMW sau Castrol? 5W30 sau 5W40? si ce marca de filtre ?

Alte probleme ar fi:
1.cand pornesc masina la rece am o eroare in bord ca nu merg becurile, cand aprind luminile ramane doar eroarea din farul din dreapta, care initial porneste dar se stinge in cateva secunde dupa care daca opresc luminile in 15-20 de minute de functionare si le pornesc din nou, functioneaza fara probleme. mentionez ca am xenon din fabrica.
2. Uneori se infiltreaza apa in mocheta din spatele scaunelor din fata...
3. Am martorul de la airbag aprins in bord, am inteles ca e ceva plasa care trbuie schimbata in scaunul din dreapta
4. Dimineata cand e f frig porneste cam la a 5-6 cheie?
5. cand o turez mai tare scoate cam mult fum negru.

Va rog daca ma puteti ajuta cu cateva sfaturi pentu ca nu vreau sa merg sa arunc bani pe la service-uri care au toti pareri diferite pentru a lua banii de pe tine sau recomandati-mi un mecanic bun in Timisoara.

Va Multumesc !
aline39 is offline   Reply With Quote
Old 05-01-13, 14:23   #2
ryoraul

Stage 4
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 285
Default Re: Probleme e39 2001

Verificat scurgerea de la apa de pe parbriz, trebuie sa aiba niste gauri pe unde se scurge apa si poate iti sunt infundate.
ryoraul is offline   Reply With Quote
Old 05-01-13, 14:50   #3
ms99ass

Stage 5
 
ms99ass's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,584
Default Re: Probleme e39 2001

Uleiul Bmw este facut de Castrol. Pt motorul tau, este recomandat 5w-30. Ramane la alegerea ta daca pui ulei Bmw sau Castrol...

1. problema este din balast, fii pregatit sa iti cedeze in curand. Indicat este sa le schimbi pe amandoua, daca se poate si becurile. Becurile sunt D2S.

2. Verifica chederele.

3. In general, la E39 este o problema foarte des intalnita, insa nu e obligatoriu sa fie stricat senzorul de prezenta pasager. Probabil, unul sau mai multe airbag-uri au ,,parasit'' masina. Ai nevoie in primul rand de un tester.

4. Verifica bujiile. Daca toate sunt ok, ai nevoie de un tester. Iti recomand sa intri pe acest forum: http://www.e39.ro/forums/

5. Fum negru - motorina nearsa - pot fi multe cauze. Iti recomand sa alimentezi cu motorina mai scumpa si apoi sa scoti masina undeva pe un drum drept (si liber) si sa tii turometrul la 3000-3500 rpm, mentinand o viteza constanta (ideal e sa fii in treapta a 4-a sau a 5-a, dar e ok si in a 3-a). Circula asa cel putin 5-10 minute, apoi trage pe dreapta, lasa motorul pornit, dupa care accelereaza. Daca si acum mai scoate fum, atunci ai o problema (EGR infundat, turbina infundata, injectoare defecte). Din nou, testerul te poate ajuta.

Nu ai specificat cum ,,trage'' motorul. Se simt toti cei 163 de caluti? Desi e grea caroseria, motorul fiind diesel, ar trebui sa mearga bine, indeosebi la viteze mai mari.
ms99ass is offline   Reply With Quote
Old 06-01-13, 11:19   #4
yvan_yonut

Stage 4
 
yvan_yonut's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
Default Re: Probleme e39 2001

Quote:
Originally Posted by ms99ass View Post
Uleiul Bmw este facut de Castrol. Pt motorul tau, este recomandat 5w-30. Ramane la alegerea ta daca pui ulei Bmw sau Castrol...

1. problema este din balast, fii pregatit sa iti cedeze in curand. Indicat este sa le schimbi pe amandoua, daca se poate si becurile. Becurile sunt D2S.

2. Verifica chederele.

3. In general, la E39 este o problema foarte des intalnita, insa nu e obligatoriu sa fie stricat senzorul de prezenta pasager. Probabil, unul sau mai multe airbag-uri au ,,parasit'' masina. Ai nevoie in primul rand de un tester.

4. Verifica bujiile. Daca toate sunt ok, ai nevoie de un tester. Iti recomand sa intri pe acest forum: http://www.e39.ro/forums/

5. Fum negru - motorina nearsa - pot fi multe cauze. Iti recomand sa alimentezi cu motorina mai scumpa si apoi sa scoti masina undeva pe un drum drept (si liber) si sa tii turometrul la 3000-3500 rpm, mentinand o viteza constanta (ideal e sa fii in treapta a 4-a sau a 5-a, dar e ok si in a 3-a). Circula asa cel putin 5-10 minute, apoi trage pe dreapta, lasa motorul pornit, dupa care accelereaza. Daca si acum mai scoate fum, atunci ai o problema (EGR infundat, turbina infundata, injectoare defecte). Din nou, testerul te poate ajuta.

Nu ai specificat cum ,,trage'' motorul. Se simt toti cei 163 de caluti? Desi e grea caroseria, motorul fiind diesel, ar trebui sa mearga bine, indeosebi la viteze mai mari.
In general colegul ti-ai raspuns la intrebariile tale , la 4 te asigur ca ai cel putinn 3-4 buji arse , si la 5 schibai filtrul de la turbo si curata egr si nu vei mai avea fum
__________________
Viata nu se masoara in numarul de respiratii pe care le ai, ci in numarul de momente care iti taie rasuflarea.
yvan_yonut is offline   Reply With Quote
Old 07-01-13, 08:37   #5
aline39

Stock
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 3
Smile Re: Probleme e39 2001

Quote:
Originally Posted by ms99ass View Post
Uleiul Bmw este facut de Castrol. Pt motorul tau, este recomandat 5w-30. Ramane la alegerea ta daca pui ulei Bmw sau Castrol...

1. problema este din balast, fii pregatit sa iti cedeze in curand. Indicat este sa le schimbi pe amandoua, daca se poate si becurile. Becurile sunt D2S.

2. Verifica chederele.

3. In general, la E39 este o problema foarte des intalnita, insa nu e obligatoriu sa fie stricat senzorul de prezenta pasager. Probabil, unul sau mai multe airbag-uri au ,,parasit'' masina. Ai nevoie in primul rand de un tester.

4. Verifica bujiile. Daca toate sunt ok, ai nevoie de un tester. Iti recomand sa intri pe acest forum: http://www.e39.ro/forums/

5. Fum negru - motorina nearsa - pot fi multe cauze. Iti recomand sa alimentezi cu motorina mai scumpa si apoi sa scoti masina undeva pe un drum drept (si liber) si sa tii turometrul la 3000-3500 rpm, mentinand o viteza constanta (ideal e sa fii in treapta a 4-a sau a 5-a, dar e ok si in a 3-a). Circula asa cel putin 5-10 minute, apoi trage pe dreapta, lasa motorul pornit, dupa care accelereaza. Daca si acum mai scoate fum, atunci ai o problema (EGR infundat, turbina infundata, injectoare defecte). Din nou, testerul te poate ajuta.

Nu ai specificat cum ,,trage'' motorul. Se simt toti cei 163 de caluti? Desi e grea caroseria, motorul fiind diesel, ar trebui sa mearga bine, indeosebi la viteze mai mari.
Salut,

Multumesc pentru raspuns.
Da masina trage foarte bine, in special la drum lung cand e putin mai turata, uneori se aude un fluierat dar e posibil sa fie de la turbina, sper sa nu cada prea repede, masina are 285.000 km. Airbag-uri sarite nu cred ca a avut, am pus masina pe mai multe teste cand am cumparat-o si nu mi-au zis decat ca are un fir intretupt(era un fir de la calculatorul de bord de la butonul din semnalizator ) si un injector putin infundat dar nu f tare, nu stiu cum isi da el seama dar sa zicem... in rest nu au sesizat nimic. Masina a fost foarte bine ingrijita si arata impecabil, acum sper sa fie ingrijita si tehnic nu doar estetic
aline39 is offline   Reply With Quote
Old 07-01-13, 18:47   #6
nt98adu

Stage 5
 
nt98adu's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,820
Default Re: Probleme e39 2001

Schimba filtrul epurator daca vrei sa scapi de fumul negru.
nt98adu is offline   Reply With Quote
Old 08-01-13, 19:05   #7
aline39

Stock
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 3
Default Re: Probleme e39 2001

Quote:
Originally Posted by nt98adu View Post
Schimba filtrul epurator daca vrei sa scapi de fumul negru.
Va multumesc pentru raspunsuri si pentru promtitudine.Voi tine cont de cele mentionate de voi si voi reveni cu un raspuns cum am rezolvat problemele.

Mai am totusi o intrebare.
In aceasta dimineata cineva "nu a avut loc de masina mea" mentionez ca locuiesc la casa si masina era pe pod in fata casei nu incurca pe nimeni, dar dimineata am gasit o piatra in spatele masinii si stopul dreapta spart. Am cautat toata ziua pe la dezmembrari un stop si nu am gasiti niciunde, mi-am epuizat toate sursele si tot nu am gasit. daca stiti cumva sau aveti vreun stop va rog sa imi spuneti. Masina este e39 2001 facelift. stopul e cu semnalizare alba.

Am pus si o poza ca sa vedeti "isprava".

Multumesc.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Photo0020.jpg
Views:	153
Size:	562.2 KB
ID:	2654616  
aline39 is offline   Reply With Quote
Old 16-05-13, 11:19   #8
adibenny2005

Stage 2
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 36
Default Re: Probleme e39 2001

Salut, vad ca e destul de vechi postul dar poate o sa iti fie de folos pe viitor:
este Bora din Sag care dezmembreaza BMW-uri ; gasesti aproape orice pentru E39 la el. Ca si preturi in comparatie cu altii nu stiu sa iti spun. Daca ai nevoie de numarul lui imi spui si ti-l zic. Salut, numa' bine.
adibenny2005 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -