dap ..exact ...a fost prajita .....si motorul a mai fost umblat de asa zisi meseriasi ...si ..nu au avut garnitura stransa cum trebe ...si sa ars doar pe o parte ...ca pe o parte era stransa mai mult si pe o parte mai putzin si a tras caldura exact pe partea care a fost arsa ...orcum bine ca am schimbato pana nu era prea tarziu
Hmm,pret cam mare,taxe mari acum si cam atat momentan ma multumesc cu ursul vad ce sa mai intampla si poate trec la ceva mai puternic.. a piese rare si scumpe + ca majoritatea M5 E34 de pe la noi sunt destul de "obosite"
pisele nu sunt rare gasesc absolut orce ..pt el ..absolut orce ..de la motor la chitzibusuri de caroserie .....si in legatura cu pretzurile asa e sunt un pik cam scumpe ....banii sa ai ca piese se gasesc ......si tocmai daia o feresc ..de probleme la motor ....pt ca acolo e miezul ..si cele mai scumpe piese
Nu in Bucuresti ma era unu prin Timisoara,si inca unu prin Arges parca ala din arges avea doar caroseria si alt motor daca tin bine minte... asta era pentru Gabita
eu mai stiu unu in bucuresti la fel ca al meu dar nare numere ..presupun ca are probleme cu actele ......ca alceva nu imi explik ..e in paragina ....rotzile desumflate ....pakat de el ....si am mai vazut unu la constantza ...cu numere de germania ...si era ala de 3.8 ..340 cp
mai era un e34 525i in sibiu care a suferit un transplant cu un motor de 3.8 de pe m5,impreuna cu suspensii,frane,evacuare.din cate am inteles s-a vandut in bucuresti masina.
o masina extraordinara....o masina rara,o masina pentru pasionati,o masina care a facut istorie in bucuresti (aici ma refer la alt m5 e34 -- nu cred ca este acelasi) ....