29-07-12, 02:49
|
#61
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,591
Member of: [BMW]
|
Re: E34 520i,24v,1995
masina a primit semnale fata clare,cu bec aditional pt pozitie ca de SUA
bine,nu ca e34 original de USA avea asa pozitiile,dar ca sa se inteleaga
urmeaza in limita banilor semnale clare si pe aripi si apoi stopuri pe led,alea mai spre toamna ca sunt 200e
__________________
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57, since 1999
|
|
|
29-07-12, 14:16
|
#62
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 454
|
Re: E34 520i,24v,1995
Quote:
Originally Posted by b67xac
pai la viteze mari ai ture putine.spre ex 1a 60,a2a 100,a3a 150,a4 la 5500 am 180.mai mult nu am avut curaj sa ii dau
|
am inteles eu in a 2-ua pana in limitare am 90 atata stiu nu ma prea uit la vitezometru cand ma ia " nebunia" is concentrat la drum...dar care ar fi ok pentru consum? , am vazut pisica de 2.0 care la 2000ture avea 100-105 cam asa
|
|
|
29-07-12, 17:05
|
#63
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 5,387
Member of: [VW] [Hyundai] [Opel] [DACIA] [RENAULT] [2 Roti]
|
Re: E34 520i,24v,1995
Quote:
Originally Posted by meciu02
am inteles eu in a 2-ua pana in limitare am 90 atata stiu nu ma prea uit la vitezometru cand ma ia " nebunia" is concentrat la drum...dar care ar fi ok pentru consum? , am vazut pisica de 2.0 care la 2000ture avea 100-105 cam asa
|
La 2000 ture intra 5-a / 105 km/h are raport 3,25. Cu cat este grupul mai lung de ex: 3,15-3,25 etc este lung dar consuma si putin, daca e 3,91-4,10 sta foarte turata si consuma mult. Nu are importanta ce motor are , important este grupul care iti da viteza / turatia motorului
|
|
|
30-07-12, 22:38
|
#64
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 513
|
Re: E34 520i,24v,1995
Pai si eu daca la 120 intr-a 5-a am 3200 rpm si la 140 4000 rpm ce grup as putea sa am? Deci la mine cu tr 5-a ceasurile merg paralele
|
|
|
30-07-12, 23:52
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 5,387
Member of: [VW] [Hyundai] [Opel] [DACIA] [RENAULT] [2 Roti]
|
Re: E34 520i,24v,1995
Quote:
Originally Posted by hashu_1985
Pai si eu daca la 120 intr-a 5-a am 3200 rpm si la 140 4000 rpm ce grup as putea sa am? Deci la mine cu tr 5-a ceasurile merg paralele
|
Posibil 3,91
|
|
|
31-07-12, 15:47
|
#66
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 513
|
Re: E34 520i,24v,1995
oK MERCI...si ca sa revenim la topicul baiatului, superb e 34 tau.Nici macar nu te obosii sa cauti tziganii d'alea de stopuri pe leduri,lasa-le p'astea ca-s muuult mai ok,eventual cauta d'alea simple cu semnalele albe.
Apropo cu BMW-ul vechi ce ai facut?
|
|
|
31-07-12, 16:21
|
#67
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,591
Member of: [BMW]
|
Re: E34 520i,24v,1995
Quote:
Originally Posted by hashu_1985
oK MERCI...si ca sa revenim la topicul baiatului, superb e 34 tau.Nici macar nu te obosii sa cauti tziganii d'alea de stopuri pe leduri,lasa-le p'astea ca-s muuult mai ok,eventual cauta d'alea simple cu semnalele albe.
Apropo cu BMW-ul vechi ce ai facut?
|
imi place sa imbin noul cu vechiul.am inceput cu e12-ele,punandu-i elemente de e28/e34 (nu de alta dar de la 4 ani am crescut in e12 clasic super stock si parca mi se luase de acelasi peisaj)
iar acum la e34,cam atat o sa fie "new look" pe el,faruri/stopuri/semnale,nu incep cu bari de fibra si alte cacaturi ce se gasesc noi gen rieger sau balarii...
iar legat de e12 ,"bmw vechi" cum ii zice hashu ,momentan ma astepta pe mine sa am macar 1000e disponibili pentru o noua refacere.
|
|
|
01-08-12, 04:26
|
#68
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 513
|
Re: E34 520i,24v,1995
Am vazut cum a iesit e12-le, vad cum decurge cu e34 ... departe de mine gandul ca TU ai putea sa "tiganesti" vreo masina! Eu am zis ca mi-se par putin chicioase stopurile pe leduri pe E34 si ca cel mai ok mi-se par variantele 4 sau 5 daca tot vrei sa le schimbi.
|
|
|
04-08-12, 15:04
|
#69
|
Stage 4
Join Date: Feb 2012
Posts: 206
|
Re: E34 520i,24v,1995
Frumoasa masina ,cate sacrifici facem ptr masinile astea o vinzi ?
|
|
|
05-08-12, 01:44
|
#70
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,591
Member of: [BMW]
|
Re: E34 520i,24v,1995
Quote:
Originally Posted by dani_br
Frumoasa masina ,cate sacrifici facem ptr masinile astea o vinzi ?
|
nu,nici gand
oricum,nu mai imi recuperez banii,nu ar da oricine aproape 4000e pe un e34,plus 1000 bagati in cateva luni.,,,si va mai urmaaaa )
@hasu,mie varianta 2 imi place
|
|
|
05-08-12, 08:39
|
#71
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of: [BMW]
|
Re: E34 520i,24v,1995
Quote:
Originally Posted by hashu_1985
..........
ca cel mai ok mi-se par variantele 4 sau 5 daca tot vrei sa le schimbi.
|
3 si 4 imi place mie !
|
|
|
05-08-12, 12:14
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,090
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: E34 520i,24v,1995
Quote:
Originally Posted by Sparkle_81
3 si 4 imi place mie !
|
3 Am eu la a mea AMD-ule Spor la treaba cu masina ! Te astept si pe la mine pe topic cu un post.
|
|
|
05-08-12, 13:02
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 2,155
|
Re: E34 520i,24v,1995
Masina in stadiul in care ai luat-o cu tot cu investitia ta nu merita vanduta sub nici o forma...nici acum nici in viitorul apropiat.Arata de milioane!Succes in continuare cu un tuning cat mai OEM.
__________________
E36 318i BMW sport package.
|
|
|
10-09-12, 07:01
|
#74
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,591
Member of: [BMW]
|
Re: E34 520i,24v,1995
ceva poze.....
|
|
|
04-11-12, 20:09
|
#75
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,591
Member of: [BMW]
|
Re: E34 520i,24v,1995
mare vizita mare primita de la Florin Interceptoru,cu al sau E12 care mi-a readus,nu ca disparuse,pofta sa refac cat mai reepde e12 meu
ceva poze ca sa ramana amintire
|
|
|
|
|