29-09-11, 23:25
|
#151
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: 5-arul din Spania e39 530d 2002
Quote:
Originally Posted by yvan_yonut
am gasit si in america acelaiasi chestie si mam uitat si pe siteul oficial www.blistein.de voi comanda de acolo e pretul e super 430e conversia dolarului in euro plus 29 $ transportul am gasit arcurile aici cu omologare spaniola la 212 e
|
Atunci nu mai sta pe ganduri , inca ceva , conversia dolar - euro e mai proasta ca euro- leu sau dolar - leu
Si buna alegere , nu vei regreta. Pe configuratia asta voi merge si eu pentru e46. acum sa termin cu noua navigatie, ca am cumparat o , dar am de lucrat pe partea de soft , ca e cu android.
|
|
|
29-09-11, 23:35
|
#152
|
Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
|
Re: 5-arul din Spania e39 530d 2002
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Atunci nu mai sta pe ganduri , inca ceva , conversia dolar - euro e mai proasta ca euro- leu sau dolar - leu
Si buna alegere , nu vei regreta. Pe configuratia asta voi merge si eu pentru e46. acum sa termin cu noua navigatie, ca am cumparat o , dar am de lucrat pe partea de soft , ca e cu android.
|
Am comandato , am comandat si arcurile am comadat si semnalizari laterale cu led cu tenta de negru iam schimbat folia la semnalizari iam pus una mai negra , am luat si un kit de polisare 3m petru faruri le vreau inpecabile ii voi vopsi oglinzile , schimb de ulei filtre toate inclusiv cel de turbo si apoi o resoftare si am mai comandat maruntaie ,clipsuri usi ,ceara, polish etc
Vreau ca in 2 sapatamni sa montez tot si ii voi face o sedinta foto Intrebare: cand schimb suspensia trebuie sa ii fac directia adica alineatul rotilor neaparat nu?
__________________
Viata nu se masoara in numarul de respiratii pe care le ai, ci in numarul de momente care iti taie rasuflarea.
|
|
|
30-09-11, 00:17
|
#153
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: 5-arul din Spania e39 530d 2002
Quote:
Originally Posted by yvan_yonut
Am comandato , am comandat si arcurile am comadat si semnalizari laterale cu led cu tenta de negru iam schimbat folia la semnalizari iam pus una mai negra , am luat si un kit de polisare 3m petru faruri le vreau inpecabile ii voi vopsi oglinzile , schimb de ulei filtre toate inclusiv cel de turbo si apoi o resoftare si am mai comandat maruntaie ,clipsuri usi ,ceara, polish etc
Vreau ca in 2 sapatamni sa montez tot si ii voi face o sedinta foto Intrebare: cand schimb suspensia trebuie sa ii fac directia adica alineatul rotilor neaparat nu?
|
Obligatoriu , convergenta si tot.
|
|
|
03-10-11, 19:26
|
#154
|
Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
|
Re: 5-arul din Spania e39 530d 2002
2 poze cu telul nu de f mare calitate , noua infatisare a stopurilor
|
|
|
24-10-11, 22:57
|
#155
|
Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
|
Re: 5-arul din Spania e39 530d 2002
Am avut ceva timp liber in ultima vreme si l-am dedicat fetei mele :
Am schibat filtrele toate, verificat furtune etc , apoi batut 1000km pana in madrid TLR madrid am reprogramato stage 1 fara sa fortez, a ramas cam 235 cp din spusele lor , masina se comporta super bine nu scoate fum cea ce sunt ff multumit .
Sau mai facut uramatoarele :
Am desfacut farurile complet ,iam schimbat suporti de prindere, aveam unul rupt. Am infoliat partea galbena pe interiorul farului si am scos partea portocalie a semnalizari, ramanad alba , sau polisat sticlele farului cu un kit m3 au iesit ca noi , ff multumit .
Sau schimbat semnalizarile laterale cu unele fumuri pe leduri,nr de inmatriculare nou lipit cu banda dublu adeziva, vopsit etrieri rosi,vopsit oglinzile in culoare masini, schimbat becurile de la proiectoare cu unele pe leduri , siind neplacut surprins , ledurile find albastre si eu am comandat albe
Azi miau, ajuns si amortizoarele si arcurile , maine montez suspensia completa , refacut directia si echilibrat roti.
Am obtat in final pentru BLISTEIN B8 SPRINT SI EIBACH FEDERN -3MM Y 2,MM.
Cand am sa o termin am de gand sa ii pun iar husa capotei un polish complet ceara si o galerie futo decenta
|
|
|
25-10-11, 05:20
|
#156
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: 5-arul din Spania e39 530d 2002
Quote:
Originally Posted by yvan_yonut
Am avut ceva timp liber in ultima vreme si l-am dedicat fetei mele :
Am schibat filtrele toate, verificat furtune etc , apoi batut 1000km pana in madrid TLR madrid am reprogramato stage 1 fara sa fortez, a ramas cam 235 cp din spusele lor , masina se comporta super bine nu scoate fum cea ce sunt ff multumit .
Sau mai facut uramatoarele :
Am desfacut farurile complet ,iam schimbat suporti de prindere, aveam unul rupt. Am infoliat partea galbena pe interiorul farului si am scos partea portocalie a semnalizari, ramanad alba , sau polisat sticlele farului cu un kit m3 au iesit ca noi , ff multumit .
Sau schimbat semnalizarile laterale cu unele fumuri pe leduri,nr de inmatriculare nou lipit cu banda dublu adeziva, vopsit etrieri rosi,vopsit oglinzile in culoare masini, schimbat becurile de la proiectoare cu unele pe leduri , siind neplacut surprins , ledurile find albastre si eu am comandat albe
Azi miau, ajuns si amortizoarele si arcurile , maine montez suspensia completa , refacut directia si echilibrat roti.
Am obtat in final pentru BLISTEIN B8 SPRINT SI EIBACH FEDERN -3MM Y 2,MM.
Cand am sa o termin am de gand sa ii pun iar husa capotei un polish complet ceara si o galerie futo decenta
|
Ce ai ales pana la urma ? pro kit ? sau sportline?cu b8 o sa te scuture putin , mai recomandat erau b6 ele
|
|
|
25-10-11, 16:26
|
#157
|
Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
|
Re: 5-arul din Spania e39 530d 2002
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Ce ai ales pana la urma ? pro kit ? sau sportline?cu b8 o sa te scuture putin , mai recomandat erau b6 ele
|
nu imi recomnada nimeni b6 cu arcuri care coboara , spatele e la fel si la b6 si la b8 si pe fata nu e mare diferenta de duritate doar ca lucreaza mai in scurt cu 3 cm le-am probat
pro kit federn -3mm si spate 2,5mm sunt inca in service de azi de diminetza nu credeam ca ai de demontat atat petru a slabi surubul pe spate de sus , prima data l-am cautat prin portpagaj , dupa am inceput sa demontam inauntru bancheta fiind fixa
|
|
|
25-10-11, 22:11
|
#158
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: 5-arul din Spania e39 530d 2002
Quote:
Originally Posted by yvan_yonut
nu imi recomnada nimeni b6 cu arcuri care coboara , spatele e la fel si la b6 si la b8 si pe fata nu e mare diferenta de duritate doar ca lucreaza mai in scurt cu 3 cm le-am probat
pro kit federn -3mm si spate 2,5mm sunt inca in service de azi de diminetza nu credeam ca ai de demontat atat petru a slabi surubul pe spate de sus , prima data l-am cautat prin portpagaj , dupa am inceput sa demontam inauntru bancheta fiind fixa
|
Nu inteleg de ce federn , care e diferenta? adika nu vorbim de aceleasi arcuri?
|
|
|
08-11-11, 13:39
|
#159
|
Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
|
Re: 5-arul din Spania e39 530d 2002
fotos fotos ultima poza e cu fosta
|
|
|
09-11-11, 01:21
|
#160
|
Stock
Join Date: Jan 2009
Posts: 7
|
Re: 5-arul din Spania e39 530d 2002
cum se comporta masina akum cu noua suspensie?
|
|
|
09-11-11, 01:53
|
#161
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: 5-arul din Spania e39 530d 2002
Quote:
Originally Posted by sefu007
cum se comporta masina akum cu noua suspensie?
|
Dauneaza grav soferului , nu ii mai vine sa se dea jos din ea la cum se comporta masina acum )))
|
|
|
09-11-11, 01:59
|
#162
|
Stock
Join Date: Jan 2009
Posts: 7
|
Re: 5-arul din Spania e39 530d 2002
am vazut pe net multe pareri bune despre bilstein.felicitari oricum cred k sunt printre cele mai bune.Eu am optat pentru KONI sport reglabile arcurile le am deja VOGTLAND.
|
|
|
09-11-11, 10:26
|
#163
|
Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
|
Re: 5-arul din Spania e39 530d 2002
Quote:
Originally Posted by sefu007
am vazut pe net multe pareri bune despre bilstein.felicitari oricum cred k sunt printre cele mai bune.Eu am optat pentru KONI sport reglabile arcurile le am deja VOGTLAND.
|
Pe mine ma surprins suspensia asta ,e compromisul perfect intre confort si sportivitate nu e genul de suspensie sa zguduie , sa schimbat directia mult mai precisa si mult mai ferma te schimbi de pe o banda pe alta indiferent de viteza fara pic de balans , franarea sa schimbat ff mult nu mai imi e teama ca e ud jos si vin ff tare si ca ar intra abs-ul masina nu se mai lasa de bot , demarajul sa schimbat si el dar cel mai mult pe curbe , ma incanta sta lipita de asfalt, ce am observat eu unde ar avea un mic minus, e in curbele de 90grade care se inchid la jumatate dar asta cred ca sar fi solutiona cu niste arcuri ceva mai tari.Per ansablu imi place mult ,se poate circula cu masina zilnik indiferent de drum , amortizeaza ff bine gaurile tinand cont de profilul cauciucului 40 respectiv 35
|
|
|
09-11-11, 12:28
|
#164
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: 5-arul din Spania e39 530d 2002
Quote:
Originally Posted by yvan_yonut
Pe mine ma surprins suspensia asta ,e compromisul perfect intre confort si sportivitate nu e genul de suspensie sa zguduie , sa schimbat directia mult mai precisa si mult mai ferma te schimbi de pe o banda pe alta indiferent de viteza fara pic de balans , franarea sa schimbat ff mult nu mai imi e teama ca e ud jos si vin ff tare si ca ar intra abs-ul masina nu se mai lasa de bot , demarajul sa schimbat si el dar cel mai mult pe curbe , ma incanta sta lipita de asfalt, ce am observat eu unde ar avea un mic minus, e in curbele de 90grade care se inchid la jumatate dar asta cred ca sar fi solutiona cu niste arcuri ceva mai tari.Per ansablu imi place mult ,se poate circula cu masina zilnik indiferent de drum , amortizeaza ff bine gaurile tinand cont de profilul cauciucului 40 respectiv 35
|
Nu arcurile sunt problema ci barele anti ruliu [ aka stabilizatoarele ]. Cea mai ieftina metoda e sa cauti de bmw m5 e39 [ dar trebuie verificat diametrul lor ] sau vezi ca tot eibach au un kit pentru asa ceva , la vreo 250-300 de euro [ fata si spate ]
|
|
|
10-11-11, 10:30
|
#165
|
Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
|
Re: 5-arul din Spania e39 530d 2002
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Nu arcurile sunt problema ci barele anti ruliu [ aka stabilizatoarele ]. Cea mai ieftina metoda e sa cauti de bmw m5 e39 [ dar trebuie verificat diametrul lor ] sau vezi ca tot eibach au un kit pentru asa ceva , la vreo 250-300 de euro [ fata si spate ]
|
am vazut si eu kitul, dar nu se rigidizeaza mult ?
|
|
|
|
|